of op de stemmertjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:09 schreef Borga het volgende:
Bwian is een beetje boos op de cd'tjes
dan had ze zich in de PP moeten verdiepen, dan had ze geweten dat hoeren en sloeren niet per definitie scoortquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stiekem had ze gehoopt veel hoger te staan denk ik
klopt maar dat komt door de cd's, deze keer.quote:
Jij zei dat vanmiddag toen net te horen was waarom Dimitri niet meer wilde komen. Hij wil niet meer komen omdat Nadia en Amanda hem afgezeken hebben. Toch vond je het nodig om even de Huubfans daarvan de schuld te geven. Je hebt het te druk met de Huubfans.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wie wie aan het bedreigen is geweest. De meeste acties komen volgens mij weg bij Nowlive en Vol. Triest is het wel dat zij, die geweld will bestrijden, zelf overgaan tot dat soort acties.
Dank jequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
F04, in elk geval mijn complimenten voor je mooie en uitgebreide OP.
en de hare niet?? hehequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef SiRojK het volgende:
HET IS EEN FEIT, ZIJN HELE FUCKING BINNENKANT IS VERROT!! (C) Natasia
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
F04, in elk geval mijn complimenten voor je mooie en uitgebreide OP.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Niet dus edit, excuus
voor 50 cent ?quote:
Ik vind Brian meer niveau hebben dan een Natasia of Amanda.. Over Nadia en Dennis zal ik het maar niet hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:13 schreef Lieve het volgende:
Dat Brian zoveel stemmen heeft is denk ik te danken aan het niveau mens dat op hem stemt. Zijn stemmers zijn niet weggebleven vanuit morele overwegingen of normbesef. In combinatie met zijn ruzies met Amanda ( die in zijn voordeel uitpakken, Amanda is erg impopulair) zal er deze uitslag voor hem zijn.
Voor Jaap is het net goed! En Natasja heeft dit niet verdiend!
Niet zo een kleintje ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
Zegt Dennix nou dat Fries ook al achter zijn rug lult![]()
Hij gaat er niet lang pissed over zijn.................zei hijquote:
Hij kan het niet hebben dat Lieke boven hem is gekomen met de popo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
Brian is wel erg pissed over een paar cd'tjes.
Normaal staan de nieuwste topics boven de oudequote:
Ja en helemaal raar omdat Huub ging bellen....quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Opvallend dat we alleen de bende van 6 in beeld hebben en niet de winnaars van de PoPo.
Ik heb me helemaal sufgetypt.. daarom duurde het ffquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:14 schreef F04 het volgende:
Misschien dat Leandra mijn op er uit kan slopen en die hier kan plaatsen. Scheelt haar weer wat werk.
Ze heeft al zelf getypt
Gaat die imbeciel nou kikkers doodmaken voor zijn achterlijke kleutergedrag?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:18 schreef wolferl het volgende:
Denniks is helemaal vol van zijn plan, de truuk met de dooie kikker.
Vele varianten springen uit zijn kop, en het is volgens Denniks een zeer briljant plan.
Als ik Denniks hoor praten over zijn briljante plannen moet ik altijd aan de inwoners van Southpark denken.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat niet zo letterlijk gezegd. Komt u maar met die tekst. Ik vroeg of er mensen waren die al een telefoon nr. hadden van die pief en of ze al aan het bellen waren.
Dit ging over Dimitri die niet meer wilde komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij weten wel wat er aan de hand is toch? Lieke en Huub hebben fans........veel fans......en die bellen, mailen, bedreigen, etc. Ze zijn ook tegen geweld, alleen die zes, die mogen wel dood!
Dus probeert ze het op te leuken met fanta-verhalen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
Nadia: Mijn leven was zo gewoon, weet je.
Ja, abortussen en zo...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus probeert ze het op te leuken met fanta-verhalen.
nette schatting, de 17% voor Liekequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal sufgetypt.. daarom duurde het ff
De jouwe was ook netjes trouwens![]()
ik vind dat een exit waard. dieren dood maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat die imbeciel nou kikkers doodmaken voor zijn achterlijke kleutergedrag?![]()
![]()
![]()
Wat is de prijsquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef LoveProfusion het volgende:
ITSME had 4 keer het percentage goed geraden bij het voorspellen van de uitslag van de popipoll en heeft gewonnen.
heel verdacht...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef LoveProfusion het volgende:
ITSME had 4 keer het percentage goed geraden bij het voorspellen van de uitslag van de popipoll en heeft gewonnen.
Jij verwacht wel heeuuuuul erg veuuuuuuuulquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand in die 9 maanden gewoon eerlijk gezegd: "Godverdomme wat balen dat die schijt Huub zo populair is en ik het met een paar miezerige CP's moet doen"
jaap komt er wel eerlijk voor uit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand in die 9 maanden gewoon eerlijk gezegd: "Godverdomme wat balen dat die schijt Huub zo populair is en ik het met een paar miezerige CP's moet doen"
Waarom zouden ze uitspreken wat ze denken als ze denken daarmee een zwakte zouden tonenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij weten wel wat er aan de hand is toch? Lieke en Huub hebben fans........veel fans......en die bellen, mailen, bedreigen, etc. Ze zijn ook tegen geweld, alleen die zes, die mogen wel dood!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
quote:
en op de kut-streamers.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het wordt altijd op medelijden gegooid
Indirect, dan wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hè hè nou weten we het wat Brian gisteren aan Herma liet zien. Hij heeft een raam kapot geschopt.
Dat vereist enige vorm van zelfkennisquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
hahaha ITSME had ook al een waardebon gewonnen van hizihair, zal ze niet gelukkig zijn in de liefde?quote:
Ik denk dat ze behalve huub toch allemaal ergens in hun achterhoofd vrezen dat het toch wel eens per sms beslist zou kunnen gaan wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Ben ik met je eens. Maar dat sluit niet dat de mense die op hem stemmen nu zelf zo'n hoog moreel besef bezitten. Anders zou hij nog minder stemmen hebben gehad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:16 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ik vind Brian meer niveau hebben dan een Natasia of Amanda.. Over Nadia en Dennis zal ik het maar niet hebben.
Het zou wel eens CP's óp kunnen leveren? Volgens mij wordt het wel gewaardeerd door kijkers, en dat doorzichtige gewauwel van dat het allemaal niet uitmaakt daar prikt iedereen toch doorheen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze uitspreken wat ze denken als ze denken daarmee een zwakte zouden tonen![]()
Dat verbaast me nou helemaal nixquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:25 schreef carpediem23 het volgende:
Weer de dierenbescherming ( is toch eerder gebeurd met iets van Eric en Huub ofzo) Dennis is echt heel dom en sneu. Hij heeft trouwens bij het huisgenootje van het broertje van mijn vriendje in de klas gezeten (die zitten hier nu) en die zegt dat Dennis dom en irritant is, en bijna niet praat. Hij is ook uit het project groepje getrapt omdat hij zo lui was en als hij iets zei dan was het te dom en te irritant voor woorden,
Weet je wat ik eigenlijk een beetje vervelend vind? Dat Brian de laatste dagen ondanks wat uitschietertjes zo redelijk isquote:
Ja, wij weten dat - drong het maar eens bij hunnie doorquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou wel eens CP's óp kunnen leveren? Volgens mij wordt het wel gewaardeerd door kijkers, en dat doorzichtige gewauwel van dat het allemaal niet uitmaakt daar prikt iedereen toch doorheen.
Die kans zit er dik in ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze behalve huub toch allemaal ergens in hun achterhoofd vrezen dat het toch wel eens per sms beslist zou kunnen gaan worden
Die 2 kunnen het de laatste tijd opvallend goed met elkaar vinden. Huub wil Brian straks ook spreken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef farscapevr6 het volgende:
brian en huub gaan bonden, kan ik wel waarderen wordt leuk
Ik heb begrepen dat Benniks een dode kikker gevonden heeft en nog vind ik hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
ik vind dat een exit waard. dieren dood maken.
dat is 100% fysiek geweld.
Shit...gaat ie het nog opzoeken ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
Dit ging over Dimitri die niet meer wilde komen.![]()
groot verschil bij Huub is het échtquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub heeft iets van Jaap geleerd: emo momentjes
Ja, ik zag tijdens het bijlezen een filmpje bij onze buren over De Terror Van Dennis waar hij hem samen met Huub onderhanden nam en toen bekroop mij hetzelfde gevoel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik eigenlijk een beetje vervelend vind? Dat Brian de laatste dagen ondanks wat uitschietertjes zo redelijk is![]()
quote:
Zie je wel, we trappen in het script!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik eigenlijk een beetje vervelend vind? Dat Brian de laatste dagen ondanks wat uitschietertjes zo redelijk is![]()
Je zou wel willen dat je mps had maar het is gewoon ONZE Paintshop he !!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik niet gezegd dat je van mijn Paint Shop Pro af moest blijven?!?![]()
Mooi hoor![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je wel, we trappen in het script!![]()
![]()
Troost je: het zal wel tijdelijk zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik zag tijdens het bijlezen een filmpje bij onze buren over De Terror Van Dennis waar hij hem samen met Huub onderhanden nam en toen bekroop mij hetzelfde gevoel.![]()
En ik weet zo zeker dat hij dat meent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
'Dag lieve moeders.'
'Natúúrlijk mis ik haar.'
[afbeelding]
Het verbaasd me dat mensen nog op zo'n manier denken. Ik vond die scene vreselijk!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Lieke heeft een hoop medelijden stemmen gekregen na die aanrandtoestand en publiciteit, verbaasd me niks![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat je mps had maar het is gewoon ONZE Paintshop he !!
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat mensen nog op zo'n manier denken. Ik vond die scene vreselijk!Ook als het slachtoffer lellebel of nattia zou zijn.
![]()
De prins die je krijgt nadat je dooie kikker kustquote:
quote:
Wat een innerlijke schoonheid straalt van Lieke af, wat een karakter.quote:
Toen Brian het van Amanda hoorde zei hij ook meteen, gelul, hij had helemaal geen plan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef Borga het volgende:
Dennix heeft het nog steeds over Huub en het kikker plan
Als dat zo is dan klim ik voor het eerst in de pen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat die imbeciel nou kikkers doodmaken voor zijn achterlijke kleutergedrag?![]()
![]()
![]()
ie? Ik heb zo'n goed geheugen dat ik je dit over een jaar nog kwalijk neem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Shit...gaat ie het nog opzoeken ookMaar inderdaad, jouw geheugen is beter dan de mijne. Ik had alleen nog in mijn herinnering de opmerking over die make-up pief. Teruglezend, ik sta nog steeds achter die tekst, alleen had ik het misschien iets meer open moeten laten wie nu precies de schuldigen zijn. Het vermoeden heb ik, zeker weten doe ik het niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je hem eingelijk ook zo soepen dat hij er beter uitziet? Of is dat onbegonnen werk![]()
Nee Brian en Amanda kijken inmiddels dwars door nix heenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen Brian het van Amanda hoorde zei hij ook meteen, gelul, hij had helemaal geen plan.
en welke stad is hier???quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:25 schreef carpediem23 het volgende:
Weer de dierenbescherming ( is toch eerder gebeurd met iets van Eric en Huub ofzo) Dennis is echt heel dom en sneu. Hij heeft trouwens bij het huisgenootje van het broertje van mijn vriendje in de klas gezeten (die zitten hier nu) en die zegt dat Dennis dom en irritant is, en bijna niet praat. Hij is ook uit het project groepje getrapt omdat hij zo lui was en als hij iets zei dan was het te dom en te irritant voor woorden,
Ja, en wat een geweldig innemende babbel voor de streamers......quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat een innerlijke schoonheid straalt van Lieke af, wat een karakter.![]()
Een ontzettend heerlijk wijf met een prachtig karakter.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar tot de volgende PoPo !! Dan zijn er DUIZENDEN plannen MEER bedacht
door SuperDennis en zul je SIDDEREND achter de streams zitten !!!
gewoon altijd zijn nick in je achterhoofd houdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
ie? Ik heb zo'n goed geheugen dat ik je dit over een jaar nog kwalijk neem.![]()
Ja dat zou wel kunnen maar hoeveel heb je ervoor over. Want het zal echt een rotklus worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je hem eingelijk ook zo soepen dat hij er beter uitziet? Of is dat onbegonnen werk![]()
Wil je svp stoppen met het vervuilen van de topics en die enge foto's ik voel m'n diner omhoog komenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, nadat ik de dierenbescherming heb ingelichtquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als dat zo is dan klim ik voor het eerst in de pen.![]()
Inderdaad, wie dan ook. en dat geklooi aan het slipje van Nadia door Huub stoort me ook vreselijk. Al is het nog zo'n kutwijf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat mensen nog op zo'n manier denken. Ik vond die scene vreselijk!Ook als het slachtoffer lellebel of nattia zou zijn.
![]()
Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
ie? Ik heb zo'n goed geheugen dat ik je dit over een jaar nog kwalijk neem.![]()
he scofield was je nog van plan om seizoen 3 te maken of is het een geintje geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wil je svp stoppen met het vervuilen van de topics en die enge foto's ik voel m'n diner omhoog komen![]()
Die bewuste avond wel, gescript misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, wie dan ook. en dat geklooi aan het slipje van Nadia door Huub stoort me ook vreselijk. Al is het nog zo'n kutwijf.(Btw, ze draagt bijna nooit een slipje
)
17 september..... Kan niet wachtenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef the_judge het volgende:
[..]
he scofield was je nog van plan om seizoen 3 te maken of is het een geintje geweest
Dennis is een lulletje, een li la lulletjequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
ik vraag me af hoe t leven er uit zag van de aap op je avater, vast niet leven in de vrije natuur zoals het hoortquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, nadat ik de dierenbescherming heb ingelicht![]()
Hey, bovengemiddeld intelligent hier.......camoufleer het alleen een beetje om niet teveel op te vallen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
gewoon altijd zijn nick in je achterhoofd houden![]()
Nog 1 foute opmerking over SuperDennis en ik formateer het internet hoor !!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kloon en ik hebben een klein onenigheidje. Harder kon ik hem niet treffen![]()
Onmogelijk die zitten constant vol met handen (helaas zijn eigen)quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:42 schreef ScofieldM het volgende:
Zo je bent geen gentleman in elk opzicht zegt Nadia, steek die maar in je zak SUPERNIX
Omdat ze elkaar eigenlijk heel erg missenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ehm... hoe verliep het gesprek van Huub met zijn moeder en waarom lijkt hij zo ontdaan??
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die bewuste avond wel, gescript misschien?![]()
pff zit net ff te lezen op wikipedia en krijg er al weer helemaal zin in...quote:
Waar zijn de streamverslagen als je ze nodig hebt hequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ehm... hoe verliep het gesprek van Huub met zijn moeder en waarom lijkt hij zo ontdaan??
Ik ben al een brief aan je groenteboer, kapper, supermarkt en de snackbar aan het schrijven. Als ze je niet meer willen helpen, ik was het.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee!Let je niet teveel op mij zoals ik op Huub
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben al een brief aan je groenteboer, kapper, supermarkt en de snackbar aan het schrijven. Als ze je niet meer willen helpen, ik was het.![]()
Het gesprek verliep prima. Hij maakte zich zorgen over de bedreigingen n.a.v hun vorige telefoongesprek, maar mama stelde hem gerust, niks aan de hand.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Let op wat je doet. Ik kom het bij gebrek aan leveranciers geheid bij jou halenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben al een brief aan je groenteboer, kapper, supermarkt en de snackbar aan het schrijven. Als ze je niet meer willen helpen, ik was het.![]()
Mwah... wat COS tussendoor in de COS zou al niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar zijn de streamverslagen als je ze nodig hebt he![]()
![]()
In het kort: Het was een goed gespek en huub vroeg hoe het tussen zijn moeder en vader ging, ze zei goed. Hij mist dus zijn moeder en vindt dat zij er niet voor gekozen heeft, hij wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... wat COS tussendoor in de COS zou al niet verkeerd zijn
Goedmakertje dan:quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog 1 foute opmerking over SuperDennis en ik formateer het internet hoor !!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar eigenlijk heel erg missen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gesprek verliep prima. Hij maakte zich zorgen over de bedreigingen n.a.v hun vorige telefoongesprek, maar mama stelde hem gerust, niks aan de hand.
Thnxquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In het kort: Het was een goed gespek en huub vroeg hoe het tussen zijn moeder en vader ging, ze zei goed. Hij mist dus zijn moeder en vindt dat zij er niet voor gekozen heeft, hij wel.
Bron?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef ScofieldM het volgende:
Dimitri komt niet meer terug, het is nog maar de vraag of Melissa terugkomt en zelfs Mitch is een vraagteken![]()
Al in tijden niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dacht dat Hupert altijd wakker werd met een vrolijk liedje![]()
Moeten we snel zijn want over een paar uur word het waarschijnlijk weer Commentaar Op de Seks COS.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... wat COS tussendoor in de COS zou al niet verkeerd zijn
Begin met de dag met een, hoofd naar links, hoofd naar rechts, draai met de kont, mond open, been omhoog en maak een petsbeweging.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dacht dat Hupert altijd wakker werd met een vrolijk liedje![]()
Zeg ehm....ik had even een gesprek op niveau met Nadine, wil je je er niet tegenaan bemoeien?quote:
Ik bestrijd dat, Als toeschouwer van het zieke gebeuren van het vorige weekend besteed ik één SMSje om mijn steun te betuigen aan Lieke. En het feit dat jij steeds iedereen in een hoekje probeer te drukken die zich niet voor een van de zes (of tegen Huub) zich uit durft te spreken stoort mij. Whatever, het schijnt jou te behagen om in te gaan tegen een meerderheid, ongeacht of de verontwaardiging over het gebeurde terecht is of niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bestrijd dat. Als Jaap fan besteed ik 0,0 euro aan smsjes. De Huub fans zijn blind, of hij nu wel of geen actie voert, wel of niet leuk is, whatever, ze besteden tientallen euro's aan smsjes. Als Huub snel zijn pak aantrekt dan horen we hier dat het grappig is, als een andere het doet, dan horen we dat er geen aandacht besteed wordt aan het aankleden.
Ik ergerde me kapot vanochtend. Lieke geeft dat ze niet lekker is en de bende van 6 , inclusief de zwabberhoeren, maken herrie voor 10 in de slaapkamer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Huub ergert zich kapot aan het feit dat iedereen altijd maar ligt te slapen en dat hij meestal wakker wordt gemaakt.
De vraag rest dan waarom hij haar niet uitnodigde i.p.v, zijn ex. Wil z'n moeder niet komen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In het kort: Het was een goed gespek en huub vroeg hoe het tussen zijn moeder en vader ging, ze zei goed. Hij mist dus zijn moeder en vindt dat zij er niet voor gekozen heeft, hij wel.
Dat klinkt al beter dan ie maar wtf?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg ehm....ik had even een gesprek op niveau met Nadine, wil je je er niet tegenaan bemoeien?![]()
Hier is Amsterdam, hij zat op de internationale school in Den Haag bij Dennis in de klas. Zag hem vorige week tijdens het zappen terug in DGK vandaar dat ik het nu vanavond ook pas weet omdat ze hier hebben gegeten.quote:
Kan Brian over meepraten over een val van Fries, als nix zo'n val maakt breekt ie al z'n superbotjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laat hem 1x paardrijden.....weet je hoe dat is afgelopen met Superman?
![]()
Nee, zoals al 1000000000 keer in de COS heeft gestaan: Ze werkt bij Slachtofferhulp dus ze wil niet op tv komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De vraag rest dan waarom hij haar niet uitnodigde i.p.v, zijn ex. Wil z'n moeder niet komen?
ze wil idd niet komenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De vraag rest dan waarom hij haar niet uitnodigde i.p.v, zijn ex. Wil z'n moeder niet komen?
Zijn moeder is bij slachtofferhulp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de Smith's fabriek, morgen ff met de tapes onder mijn arm, heen fietsen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Ik eis een chipsverbod.... wie kunnen we bellen, Croky?![]()
Cheese Unionquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Ik eis een chipsverbod.... wie kunnen we bellen, Croky?![]()
ja, en bij een aantal daarvan hebben de indirect de kijkers of de streamers er voor gezorgd dat ze niet meer terug komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef ScofieldM het volgende:
Dimitri komt niet meer terug, het is nog maar de vraag of Melissa terugkomt en zelfs Mitch is een vraagteken![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de Smith's fabriek, morgen ff met de tapes onder mijn arm, heen fietsen?![]()
Die teringdwergmarmot is weer onterecht over het paard gegooid, en heeft weer een grote bek tegen de vrouw die er voor gezorgd heeft dat hij nog in DGK zit ipv in een PZZ.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef neehe het volgende:
Huub begon zelf, en hij blijft maar doorzeuren.
Zo komen de Cossen helemaal snel volquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
Oeps... Lieke zegt; dat je je gaat irriteren aan mij...Taalpolitie... iets irriteert en je ergert je aan.
Sorry Mootie, dat ik niet de hele dag in staat ben om alles te lezen.........1000000000 maar sorryquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zoals al 1000000000 keer in de COS heeft gestaan: Ze werkt bij Slachtofferhulp dus ze wil niet op tv komen.
Zit hier om de hoek, kan er wel ff langs gaan morgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cheese Union![]()
smiths, 00800-24424422 gratis consumentenlijn
vraag even of ze minder kunnen kraken![]()
Ze heeft zeker ook een pendaalemmerquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft het over roronde.
nada; het is toch rontonde
tas; volgens mij is het rotonde
nada; maar wat is dan ro?
Vierkantjequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft het over roronde.
Er komt een moment dat Lieke Huub laat vallen. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Die teringdwergmarmot is weer onterecht over het paard gegooid, en heeft weer een grote bek tegen de vrouw die er voor gezorgd heeft dat hij nog in DGK zit ipv in een PZZ.![]()
Lieke, ga naar huis en laat dat ventje barsten.
trustelsquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest, moet er om 4 uur weer uit. Doei.![]()
Hadden ze die discussie vanmiddag ook al niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft het over rotonde.
Dank voor je COS-vullende reactiequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zo komen de Cossen helemaal snel vol![]()
Wat zijn dat voor enge werktijdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest, moet er om 4 uur weer uit. Doei.![]()
Da's simpel. Dan trekt ze bij mij in.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt een moment dat Lieke Huub laat vallen. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Dan staat Lieke er alleen voor en is ze dus zo thuis, want iedereen kotst haar uit in die villa.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt een moment dat Lieke Huub laat vallen. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
wat is een ron dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft het over rotonde.
Dat doet ze niet, wat dan zit ze bij de eerstvolgende ontslagronde thuisquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden ze die discussie vanmiddag ook al niet?![]()
Is niks mis mee als mensen gelijk aan de bel trekken als het gaat om dierenmishandeling. Vind ik net zo erg als misbruik van kinderen of getuige zijn van geweld tegen volwassenen. Ik heb ook mijn buurvrouw aangegeven omdat ze haar zoontje dagelijks door de woonkamer heen schopte en het kind dan weer huilend voor mijn deur stond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:25 schreef carpediem23 het volgende:
Weer de dierenbescherming ( is toch eerder gebeurd met iets van Eric en Huub ofzo)
Ton de klusjesman toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja...
En dan vragen, wat is dan ro?
Dan denk ik, wat is dan tonde?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja...
En dan vragen, wat is dan ro?
Dan denk ik, wat is dan tonde?![]()
waar hebben ze het over?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef noekje het volgende:
Dit is volgens mij echt voor het eerst dat ik ze echt samen hoor praten. Nou, ben benieuwd.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is niks mis mee als mensen gelijk aan de bel trekken als het gaat om dierenmishandeling. Vind ik net zo erg als misbruik van kinderen of getuige zijn van geweld tegen volwassenen. Ik heb ook mijn buurvrouw aangegeven omdat ze haar zoontje dagelijks door de woonkamer heen schopte en het kind dan weer huilend voor mijn deur stond.Ook heb ik moord en brand geschreeuwd toen op de plaatselijke markt een randdebiel zijn hond over de markt heen schopte. Ik kon die gozer niet aan (te groot en te breed) maar ik heb de longen uit mijn lijf gegild. De dader is uiteindelijk zelf het ziekenhuis ingeschopt omdat een voorbijganger het niet langer aan kon zien. Je kunt de wereld niet veranderen maar elk beetje dat je beter kunt maken is mee genomen.
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Wie is Tamara?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! En dan allemaal STOP met LEVEREN AAN DGK, WANT ZE SMEKKEN TE HARD! op de tape schrijven en dan de hele fabriek dichttapen!
![]()
Dan heb je haar niet gezienquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef F04 het volgende:
[..]
Het gaat het ene oor in, andere oor uit.
Huub moet iets van Brian. Hij geeft verder geen ene moer om hem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef noekje het volgende:
Dit is volgens mij echt voor het eerst dat ik ze echt samen hoor praten. Nou, ben benieuwd.
Hij kan niet eens Brian aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:01 schreef ScofieldM het volgende:
Nix denkt echt dat hij slimmer is als huub en dat hij hem onder tafel lult![]()
![]()
Day heeft altijd gedacht dat zij het best goed samen konden vinden als ze niet zo met het spel bezig waren.quote:
Tamara is volgens mij de knapste vrouw die daar een voet binnen heeft gezet, die viel echt wel op daarquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Wie is Tamara?
Oké! Wat wil je morgen eten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub moet iets van Brian. Hij geeft verder geen ene moer om hem.
Dat hebben ze afzonderlijk ook allebei wel eens toegegeven dat ze dat zelf ook dachten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Day heeft altijd gedacht dat zij het best goed samen konden vinden als ze niet zo met het spel bezig waren.
Zij heeft ook eens gezien dat toen de bewoners dachten dat de streams eraf waren, Huub en Brian gewoon lol aan het maken waren.
Ik ben de enigste die denkt dat Huub beter is als Dennis, ook als Huub de trap op loopt naar boven!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:01 schreef ScofieldM het volgende:
Nix denkt echt dat hij slimmer is als huub en dat hij hem onder tafel lult![]()
![]()
het zou wel een leuke move zijn, die 2 als bondgenotenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Day heeft altijd gedacht dat zij het best goed samen konden vinden als ze niet zo met het spel bezig waren.
Zij heeft ook eens gezien dat toen de bewoners dachten dat de streams eraf waren, Huub en Brian gewoon lol aan het maken waren.
droooooooooooooooooooooooooooooomlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis:"Ik weet zeker dat ik bij Huub gewoon mijn handen op mijn rug kan doen en niet
zal slaan. Zeker"
KIJK! Dat is hoe een WINNER het spel speelt: handen op je rug en GAAN !
Als het aan RTL ligt wordt dat niet andersquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef Darklight het volgende:
Zo moeten ze vaker met elkaar omgaan
legemetatie bedoel je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En een indentiteitsbewijs als legimitatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |