Ja en helemaal raar omdat Huub ging bellen....quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Opvallend dat we alleen de bende van 6 in beeld hebben en niet de winnaars van de PoPo.
Ik heb me helemaal sufgetypt.. daarom duurde het ffquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:14 schreef F04 het volgende:
Misschien dat Leandra mijn op er uit kan slopen en die hier kan plaatsen. Scheelt haar weer wat werk.
Ze heeft al zelf getypt
Gaat die imbeciel nou kikkers doodmaken voor zijn achterlijke kleutergedrag?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:18 schreef wolferl het volgende:
Denniks is helemaal vol van zijn plan, de truuk met de dooie kikker.
Vele varianten springen uit zijn kop, en het is volgens Denniks een zeer briljant plan.
Als ik Denniks hoor praten over zijn briljante plannen moet ik altijd aan de inwoners van Southpark denken.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat niet zo letterlijk gezegd. Komt u maar met die tekst. Ik vroeg of er mensen waren die al een telefoon nr. hadden van die pief en of ze al aan het bellen waren.
Dit ging over Dimitri die niet meer wilde komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij weten wel wat er aan de hand is toch? Lieke en Huub hebben fans........veel fans......en die bellen, mailen, bedreigen, etc. Ze zijn ook tegen geweld, alleen die zes, die mogen wel dood!
Dus probeert ze het op te leuken met fanta-verhalen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
Nadia: Mijn leven was zo gewoon, weet je.
Ja, abortussen en zo...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus probeert ze het op te leuken met fanta-verhalen.
nette schatting, de 17% voor Liekequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal sufgetypt.. daarom duurde het ff
De jouwe was ook netjes trouwens![]()
ik vind dat een exit waard. dieren dood maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat die imbeciel nou kikkers doodmaken voor zijn achterlijke kleutergedrag?![]()
![]()
![]()
Wat is de prijsquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef LoveProfusion het volgende:
ITSME had 4 keer het percentage goed geraden bij het voorspellen van de uitslag van de popipoll en heeft gewonnen.
heel verdacht...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef LoveProfusion het volgende:
ITSME had 4 keer het percentage goed geraden bij het voorspellen van de uitslag van de popipoll en heeft gewonnen.
Jij verwacht wel heeuuuuul erg veuuuuuuuulquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand in die 9 maanden gewoon eerlijk gezegd: "Godverdomme wat balen dat die schijt Huub zo populair is en ik het met een paar miezerige CP's moet doen"
jaap komt er wel eerlijk voor uit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand in die 9 maanden gewoon eerlijk gezegd: "Godverdomme wat balen dat die schijt Huub zo populair is en ik het met een paar miezerige CP's moet doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |