Hier het vervolg van [COS # 2142] Die PoPoll stelt nix voor... echt niet..
Huub belt zijn moeder. Ze zegt dat ze nu aan het streamen is.
Carla krijgt een nieuwe baan, ze gaat beginnen met 24 uur. Huub vraagt hoe het tussen mams en paps, is ze zegt dat 't goed gaat, maar hij kon niet komen naar het etentje ,want hij had afspraken in het zuiden van 't land.
De moeder van Huub zegt dat ze weinig reacties krijgt van mensen, alleen een beetje van mensen die ze kent.
Huub zegt dat dit nog een lange tijd gaat duren. Ze missen elkaar. Huub zegt ook dat hij de actief leuk vond van de fans, met o.a de kaartenactie en de vliegtuigjes.
Terwijl Huub met zijn moeder zit te praten, zitten Elly, Amanda, en Brian beneden te praten.
Hier een uitspraak van Amanda en Elly:
Elly: Als je de hele dag niks doet dan blijft het wel mooi.
Amanda: Als het mooi is blijf ik er mee bezig.
Huub en Lieke staan nu bij de paardenbak. Over wat ze ruzie hebben wete ik even niet, want ik zat op stream nummer 3 te kijken, maar zo te zien is ze boos.
Lieke loopt boos weg naar binnen. Huub: Vrouwen..... je kan beter konijnen houden''.
Inmiddels is Huub alweer bezig om Brian om te krijgen om Natasia er morgen ui te stemmen tijdens de ontslagronde.
Daarna gaat het gesprek weer richting een Dennix bash.
Dennis en Nadia zitten buiten, te praten over het spel. Vooral Dennis is iemand van complotten en plannetjes, maar de meeste plannen mislukken van hem tegen 'de kikker'.
![]()
Voor de seks ben je hier trouwens aan het goede adres. Nadia is van plan om Dennis te bevredigen, maar net voordat hij 'komt' moet hij zelf z'n klus opknappen. Nou Nadia, beetje lullig hé. ;')
[ Bericht 4% gewijzigd door F04 op 25-07-2007 23:15:53 ]