Hij is wel de verpersonificatie van die ploeg, hij heeft wat duisters qua karakterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:09 schreef Cootz het volgende:
Mooi dat die Biver doet alsof het hem verstandig leek om op te stappen als Astana, alsof het zijn eigen keuze was...
hier verder dan maar, mijne kan dichtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
NOS is niet zo snel met editten van die filmpjes omdat er minder manschappen zijn in hun crew denk ik zo
Elke renner die heeft gebruikt is per definitie ongeloofwaardig...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik vind dat David Millar dit allemaal wel heeft mogen zeggen, als hij zijn hele orakel was begonnen met: "Ik weet dat ik fouten begaan heb in het verleden... blabla." Want zo klonk het wel erg hypocriet.
Psies. En het feit dat ie de nadruk legt op 'legally' zegt ook genoeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:12 schreef Cootz het volgende:
Mart, fout! Het was juist die McQuaid die zei dat hij Rasmussen liever niet zag winnen!
daarom is zijn engels ook gewoon slechtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij begrijpt Mart die McQauid nog altijd verkeerd ...
Ja, maar ze mogen van mij best het licht hebben gezien. Maar een beetje bescheidenheid past dan wel...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elke renner die heeft gebruikt is per definitie ongeloofwaardig...
Je merkt dat er gesneden is in het budget.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef Cootz het volgende:
De VRT had gewoon manschappen genoeg om een filmploeg naar het Astana hotel te sturen, en er als eerste te zijn.
De ploeg van Lieven Van Gils die gisteren live Vino interviewde daar stond zelfs nog op de parking van dat hotel met hun camper en zendwagen en hadden zelfs beelden van haastig het hotel uit vluchtende Astana renners van deze namiddagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef Cootz het volgende:
De VRT had gewoon manschappen genoeg om een filmploeg naar het Astana hotel te sturen, en er als eerste te zijn.
Het is ook altijd wat met die gasten. De één ziet er uit als een lijk, de ander zegt zegmaar de hele tijd zegmaar en de volgende knippert te veelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Man, die ogen van die gast knipperen op de maat van de lettergrepen![]()
vind ik ookquote:
Het is alleen maar een nieuw machtsspelletje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, een nieuwe league gaat het dopingprobleem oplossen.
Als er in de reglementen staat dat er binnen een x aantal dagen de uitslag bekend wordt gemaakt en dat gebeurt niet klopt er ergens iets niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef Eduard37 het volgende:
Het systeem deugt wel. Alleen jullie snappen er geen reet van en maken er een drama van.
Neeuhhh, valt wel mee. Hij is al 14 keer gecontrolleerd................quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ach als Rasmussen de Tour wint heeft ie toch al elke vorm van glans verloren door dat doping-gezeik
maar alleen jou gedachten zijn dan ook geen maatstafquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
Ik heb het idee dat die Telegraafverslaggever in een hele andere wereld leeft ofzo.
Hij denkt iig. er heel anders over dan mij...
Discovery en Unibet zijn ook uit de AIGCP gestaptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
11 ploegen ...
De Franse 5: AG2R + Fdjeux + Bouygues + Agritubel + Credit Agricole
En degenen die uit de AIGCP gestapt zijn ? CSC ? T-Mobile , Gerolsteiner
dan heb je er al 8
Helaas....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar alleen jou gedachten zijn dan ook geen maatstaf
Precies.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:23 schreef 456 het volgende:
Ik vind die rasmussen toch echt wel een sympathieke kerel.
Ik ben toch echt nog wel voor hem. Het lijkt wel of je als renner geen foutje meer mag maken, of je bent al schuldig aan het gebruik van doping.
Vino, dan ben je pas de lul.
Ja, maar die eerste hebben nog geen sponsor voor volgend jaar en zie jij Unibet een akkoord met de ASO afsluiten ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Discovery en Unibet zijn ook uit de AIGCP gestapt
Tuurlijk, zonder schandalen verkoopt deze sport niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste hebben nog geen sponsor voor volgend jaar en zie jij Unibet een akkoord met de ASO afsluiten ?
uh nee. Ik denk dat Unibet zich terugtrekt en Discovery vindt wel een vervanger als Contador de Tour wint. Anders zorgt Lance er wel voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste hebben nog geen sponsor voor volgend jaar en zie jij Unibet een akkoord met de ASO afsluiten ?
sorry Ik lees fit nu en heb net de uitzending van gisteren gezien en lig nu echt helemaal gevouwen om jou reactie. Kan haastniet meer tyepen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef 456 het volgende:
Daar ligt iemand dood te gaan????????
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Imca Marina sluit trouwens vanavond af... "Vino Vino waar blijft de wijn "
Dat mag het woord journalistiek niet eens hebben neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef 456 het volgende:
Die telegraaf vindt het een poppenkast
Meneer werkt zelf bij de Prullenbak journalistiek
Tja, dat wordt opgedrongen door de PERS. Denk niet dat Rasmussen veel keuze heeft om over andere dingen te praten. En die telegraafvent is zelf een pop.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:25 schreef mroijjoijoi het volgende:
Dit persgedoe was verplicht jah.. Hij MOEST zich verantwoorden.... maar eigenlijk gaat het nergens over..... en ik vind dat de Rabobank zich redelijk goed verweert.... Alleen jammer dat het alleeeeen over doping gaat
De Rabobank is Nederlands, dus leg dit even uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:30 schreef Eduard37 het volgende:
De rabobank heeft geen kok. Ha ha ha Echte nederlanders willen het zelf weer in eigen hand houden.
Dan hebben ze geen doping nodig, die jut die ploeg zo wel op met zijn ADHDquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgend jaar Pierre Wind bij de Raboploeg
?????? Wat valt daar aan uit te leggen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De Rabobank is Nederlands, dus leg dit even uit.
Hij kan toch ook gewoon écht niks gezegd hebben bij die persconferentie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
En weer negatief over Leipheimer
Goed idee van Astma, moeten ze de europese wetgeving zo aanpassen dat ze er juridisch ook wat aan kunnen doen. Gaat nu niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef kassenbouwer het volgende:
http://www.nu.nl/news/116(...)uik_in_de_sport.html
Over opportunisme gesproken...
Die Atsma is me toch een walgelijke moralist en populist... ik heb medelijden met zijn vrouw, die zal zich hardop afvragen waarom ie zijn vingers niet in haar steekt maar de hele dag naar alles wat fout is loopt te wijzenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef kassenbouwer het volgende:
http://www.nu.nl/news/116(...)uik_in_de_sport.html
Over opportunisme gesproken...
Ja, er zit wel wat in. Maar grote straffen blijken niet echt afschrikkend genoeg te werken. En dat is denk vandaag al wel weer bewezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Goed idee van Astma, moeten ze de europese wetgeving zo aanpassen dat ze er juridisch ook wat aan kunnen doen. Gaat nu niet.
Het is meer een Eigenheimerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:34 schreef mroijjoijoi het volgende:
Leipheimer zegt gewoon niet vaak wat...
dat kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:35 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, er zit wel wat in. Maar grote straffen blijken niet echt afschrikkend genoeg te werken. En dat is denk vandaag al wel weer bewezen.
Klopt, maar het valt bij mart wel erg op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hij kan toch ook gewoon écht niks gezegd hebben bij die persconferentie?
sorry hier moet ik ff om lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:37 schreef 456 het volgende:
Hij gold als een tacticus in de koers.
ze komen weer lekker samen aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef Eduard37 het volgende:
Discovery dream on. ConTador is nog niet zo ver. Snel in sprinten maar langdurig tempo rijden lukt hem nog niet. Rasmussen gaat morgen aanvallen.
12uurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:39 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar morgen.... hoelaat begint het eigenlijk 11u?
3x raden waarom ik het postte. Maar een enkele quote kan ui zijn verband gerukt worden.quote:
Die reed ook met een hele apotheek in zijn lijfquote:
geweldige etappequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
Stephen Roche.![]()
Ik kan die etappe nog erg goed herinneren.
Veel mensen iedere vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zal maar het bloed van Jean met een transfusie in je lichaam krijgen ...
Ja, die kan ik me ook nog herinneren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
Stephen Roche.![]()
Ik kan die etappe nog erg goed herinneren.
Kben een week of 4 terug, met die hitte toen nog (weet je nog?) na een atletiek training diep in het rood (5x300m in 40 laag) bijna van mijn stokje gegaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:44 schreef petitlapin2 het volgende:
wat is sporten toch gezond.
ik zou wel eens willen weten hoe het voelt, echt ZO kapot zijn...
Je ziet het toch nog maar héél héél weinig , renners die zo kapot zijn tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:44 schreef petitlapin2 het volgende:
wat is sporten toch gezond.
ik zou wel eens willen weten hoe het voelt, echt ZO kapot zijn...
Ik vond vino zo fris zaterdag en maadnag, vond je niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je ziet het toch nog maar héél héél weinig , renners die zo kapot zijn tegenwoordig
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef Falco het volgende:
Dat bloed van Roche mocht toen ook best getest worden
Gewoon even met al je spulletjes naar Pau fietsen!quote:
hahahahaha 1991....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
laat mij even lekker geloven dat de tour tussen 1978 en 1991 wel clean was
Ja maar, ja maar. Joop reed ook in die jarenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
laat mij even lekker geloven dat de tour tussen 1978 en 1991 wel clean was
tot 91 he..quote:
Indd, met die vragende blik erbijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"iets positiefs of iets negatiefs" ...![]()
Pure ierse whisky zat daar in, geloof mij maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef Falco het volgende:
Dat bloed van Roche mocht toen ook best getest worden
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. Joop reed ook in die jaren
daar wil je toch niets mee insinueren hé ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je ziet het toch nog maar héél héél weinig , renners die zo kapot zijn tegenwoordig
in perszaal is normaal gezien eten/drinken genoeg wordt voor gezorgd. Althans heb ik vaker meegemaakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef mroijjoijoi het volgende:
Slechte journalist.... alleen ontbijtje gehad... ow ow ow wat zielig... je kunt toch wel ergens even een broodje meepakken ofzo... kom op zeg
Hinault en Zoetemelk waren clean jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ach een schone Tour is net als Sinterklaas... we weten dat het niet bestaat maar oh wat geloven we er toch graag in
En zo is het.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ach een schone Tour is net als Sinterklaas... we weten dat het niet bestaat maar oh wat geloven we er toch graag in
dat er idd minder doping wordt gebruikt en dat het alleen nog maar individuene zijn die gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
daar wil je toch niets mee insinueren hé ?
Hahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef 456 het volgende:
Die telegraaf Fabeltjeskrant vindt het een poppenkast
Meneer werkt zelf bij de Prullenbak journalistiek
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:52 schreef Bartoli het volgende:
dat er idd minder doping wordt gebruikt en dat het alleen nog maar individuene zijn die gebruiken
precies, en het zal ook niet de laatste keer zijn...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:54 schreef 456 het volgende:
Waarom zou de tour moeten stoppen? Dit is toch niet de eerste keer?
Oei, serieus?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Viel mij ook op, een rabotikje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Hoe Theo ook dat glas vastpakt!Zelfde als Boogerd...
Dan had het voetbal ALLANG afgeschaft zijn (kijkend naar GAE-Ajax).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies, en het zal ook niet de laatste keer zijn...
Joop had tot 3 x toe een verkeerd plasje geleverd en Hinault deed gewoon geen plas als het hem niet uit kwamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hinault en Zoetemelk waren clean ja![]()
toch.. ah toe...
Dat dacht ik ook na Sinkewitz. Maar dit verhaal van Vino daar moeten meer mensen betrokken zijn geweest. Astana moet dit hebben geweten, zoiets lukt denk ik niet stiekem vlak voor de start van de tijdrit in deze tour.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat er idd minder doping wordt gebruikt en dat het alleen nog maar individuene zijn die gebruiken
Nou, niet helemaal. Ik vind het een gevalletje 'beter mee verlegen dan om verlegen'.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:00 schreef Remzz het volgende:
Overdreven reactie trouwens om met een advocaat naar de persconferentie te gaan....
tuurlijk wel!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook na Sinkewitz. Maar dit verhaal van Vino daar moeten meer mensen betrokken zijn geweest. Astana moet dit hebben geweten, zoiets lukt denk ik niet stiekem vlak voor de start van de tijdrit in deze tour.
Das toevallig... Jij hebt dezelfde naam!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:00 schreef Perico het volgende:
Mooie beelden van de demarrage van Perico, die ging pas altijd hard weg...
Overigens zit Delgado nu niet meer als commentator in de Tour, dat had ie sinds 1995 gedaan, maar dat hij ook wel gezien.
Hij schrijft wel nu een beschouwing van iedere etappe voor Marca, hier te lezen.
Ik bleef er ook gefascineerd naar kijken. Heb nog nooit iemand een wijnglas zo vast zien pakken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Hoe Theo ook dat glas vastpakt!Zelfde als Boogerd...
Jakkes, weer die vreselijke pedante vent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:08 schreef maril het volgende:
.Ook schuift
aan priester Antoine Bodar, hij komt
praten over wielrennen en religie
Die gast is gaaf. De Mart Smeets van de katholieke kerkquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes, weer die vreselijke pedante vent.
ik ken die hele gast niet volgens mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan er niets aan doen, maar ik lig dus echt dubbel om deze zin. Had Jakkes voor Jezus vervangen en ik had een 'Martje' gehad!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is die pastoor die die postbank reclamen deed met Jan Mulder in Rome op de fiets.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ken die hele gast niet volgens mij
Ik hoop dat Smeets dat witte stukje uit z'n kraag trekt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
hmm kan me die reclame niet meer herinnerenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:21 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is die pastoor die die postbank reclamen deed met Jan Mulder in Rome op de fiets.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:21 schreef Bartoli het volgende:
hmm kan me die reclame niet meer herinneren
Filemon is dan wel weer leuk zal vast over doping gaan (spuiten & slikken)quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef maril het volgende:
Donderdag is een van de gasten Filemon Wesselink.
http://www.bnn.nl/data/media//db_images/original/40150.jpg
Hij was een groot fan van Ulrich. volgens de gegevens va de NOS gaaat hij op zoek naar eeen nieuwe held(hoop niet dat dat Vino was)quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Filemon is dan wel weer leuk zal vast over doping gaan (spuiten & slikken)![]()
Sorry hoor, maar 'vroeger' had je nog behoorlijk taalonderwijs op school en werd je geacht wat woordenschat te hebben bij de dictee's.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:20 schreef 456 het volgende:
Pedant!
Hoe kom je er op!
(valt in de categorie 'dedain')
Goed dat je het zegt! Tegen die tijd kan ik wel in Castelsarrasin zijn. Zeg tegen Filemon dat hij uitkijkt met oversteken. Het is niet dat ik van kwade wil ben, maar mijn auto wil bij hem a) vooruit b) achteruit c) nog eens vooruitquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef maril het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:35 schreef UtrechtSlim het volgende:
Dit gezegd hebbende, begrijp ik dat ik erin ben getrapt![]()
Antoine Bodarquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:08 schreef maril het volgende:
Vandaag is te gast Jans Koerts, hij
reed acht etappes in de Tour. In 2005
kwam hij ten val in Trofeo Joaquim
Agostinho. Daarna werd zijn contract
bij Cofidis niet verlengd. Ook schuift
aan priester Antoine Bodar, hij komt
praten over wielrennen en religie
Een priester in de tour![]()
Ik wilde al zeggen 'de laatste keer dat ik het woord pedant hoorde was op 12 april 1983'quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 'vroeger' had je nog behoorlijk taalonderwijs op school en werd je geacht wat woordenschat te hebben bij de dictee's.
Maar ik zal me proberen aan de doelgroep aan te passen:
k vin ut nx, die man.
Kind toch, ben je al zo oud?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:37 schreef 456 het volgende:
Ik wilde al zeggen 'de laatste keer dat ik het woord pedant hoorde was op 12 april 1983'
(overigens was ik toen reeds 7jr. Om je een idee te geven dat ik ook reeds enige jaren op deze aardkloot rond hobbel)
Gaat die de dope proberen ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef maril het volgende:
Helemaal niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gaat die de dope proberen ?![]()
(kijk dat zou ik nu wel eens leuk vinden, eens kijken wat voor invloed een epo kuurtje, een tablet amfetamines, ... op een 'gewone' ongetrainde persoon heeft. )
Wordt altijd gezegd door degenen die daar baat bij hebben natuurlijk. Natuurlijk , ik als ongetrainde mag je nog zoveel EPO geven als je wil , ik zal er de Tour niet mee winnen. MAAR ik zal er wél beter (qua prestaties) van worden dan ik was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helemaal niksZijn de verhalen tenminste
Je gaat er als leek niet harder door fietsen of wat dan ook, wordt altijd gezegd
Ja pcies, maar of je er echt beter door gaat reden weet ik niet. Ik snap dat je niet opeens de grote jongens eruit rijdt, maar ik betwijfel of je er überhaupt beter van gaat rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wordt altijd gezegd door degenen die daar baat bij hebben natuurlijk. Natuurlijk , ik als ongetrainde mag je nog zoveel EPO geven als je wil , ik zal er de Tour niet mee winnen. MAAR ik zal er wél beter (qua prestaties) van worden dan ik was.
Joost, mag ik je dan toch wijzen, op wijlen Jean Nelissen, die in de jaren 60 al, doping uitprobeerde, iets wat hij maar 6x op een dag aan iedere willekeurige gast van het Brand Bierhuis vertelt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gaat die de dope proberen ?![]()
(kijk dat zou ik nu wel eens leuk vinden, eens kijken wat voor invloed een epo kuurtje, een tablet amfetamines, ... op een 'gewone' ongetrainde persoon heeft. )
Filemon was, maandag dacht ik, bij de Proloog van de Vara op Radio 1. Die jongen kijkt werkelijk elke koers en kent bijna alle renners, namen etc. Hij wist echt veel en vindt het super interessant. Denk dat hij meer kan toevoegen aan het programma qua kennis, mening en meepraten dan die priester.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:35 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Tegen die tijd kan ik wel in Castelsarrasin zijn. Zeg tegen Filemon dat hij uitkijkt met oversteken. Het is niet dat ik van kwade wil ben, maar mijn auto wil bij hem a) vooruit b) achteruit c) nog eens vooruit
Eerlijk... wat kan deze nageboorte toevoegen aan een praatprogramma over de Tour de France? En begin niet over Spuiten en Slikken, dat is een veel te hoerige knipoog van een publieke omroep.
Idd meeste kijkers ooit voor de avondetappequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:26 schreef maril het volgende:
Gisteren bijna 1,5 miljoen kijkers, hoezo zijn mensen nieuwsgierig.
Er is gisteren veel om hem gezeken. Maar ik vind dat hij het erg goed doet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef xienix84 het volgende:
Ik zit nu de herhaling te kijken. De Rooij is écht kwaad! Mooi die passie
het haalt wel altijd bijna een miljoen. eergister zelfs meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd meeste kijkers ooit voor de avondetappe
Dat is ook weer wel zo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel gaat wederom op.
Minder aandacht voor Antoine Bodar is op zich niet verkeerd
Dr zal wel meer achterzitten me dunkt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Eduard37 het volgende:
Ontzettend naief van de rabodirectie. Wat een sukkels.
Zo leuk is dit niet, echt niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
Mart kan het leuk hebben over de actualiteit:
Klassementsleider Michael Rasmussen
is woensdagavond door de directie van
de Rabo-ploeg uit de Tour de France
gehaald.De Deen zou de interne regels
van de Nederlandse formatie hebben
overtreden.
"Het is niet bekend of de rest van de
ploeg donderdag in de 17de etappe van
start gaat",aldus woordvoerder Jacob
Bergsma.Meer informatie wilde hij nog
niet verstrekken.
Dat vond ik toch wel een gaaf idee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:14 schreef Eduard37 het volgende:
Nou ben ik voor ConTador....................![]()
![]()
![]()
![]()
Golfer wat nu . Ik ben hier echt over de zeik. ik probeer altijd grappig te zijn, maar in deze niet terecht.quote:
De Tour is nu definitief dood.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef maril het volgende:
Golfer wat nu . Ik ben hier echt over de zeik. ik probeer altijd grappig te zijn, maar in deze niet terecht.
Tja, je moet wat. Gaan huilen is ook zoiets. Het is jammer maar in de TOUR kan alles. Hij heeft gelogen en daarom is de beste renner uit de tour..................quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Eduard37 het volgende:
Ontzettend naief van de rabodirectie. Wat een sukkels.
Onze excuses voor het ongemak....................quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef 456 het volgende:
Ik ben er kapot van ...
mee eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel gaat wederom op.
Minder aandacht voor Antoine Bodar is op zich niet verkeerd
doe effe normaal, je kwetst mensen, zoals mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou gaat het godverdomme te ver. Het is godverdomme toch geen zondag!
ja... misschien ook door de sfeer van deze avond, maar hij laat opeens alles lopen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Koerst geeft gewoon toe...
Waarschijnlijk, omdat hij het zelf ook allemaal zat is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Amen.quote:
Ja, nu nog de rest van het huidige peleton en we kunnen deze sport gewoon opheffen en afschaffen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Onze excuses voor het ongemak....................
Rasmussen is de beste en blijft de beste.
ach, op zich kijk je niet meer op van het feit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Hoe reageerden ze daar in de studio? Ze lijken het al weer vergeten te zijn.
Smeets is een relaxde journalist, die laat die man ook in z'n waarde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Hoe reageerden ze daar in de studio? Ze lijken het al weer vergeten te zijn.
Is nog niet bekend gemaakt..Of welquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef FredWielergek het volgende:
ik vind het heel sterk van de ploegleiding
het gaat om vertrouwen
en rasmussen heeft gewoon gelogen
en waarom eigenlijk?
je lieg niet zomaar over je verblijfplaats...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef FredWielergek het volgende:
ik vind het heel sterk van de ploegleiding
het gaat om vertrouwen
en rasmussen heeft gewoon gelogen
en waarom eigenlijk?
Zeker op een dag als vandaag... Gewoon zijn centjes geven en niet laten lullen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef MissX het volgende:
ik word helemaal gek van die priester, kan die vent echt niet heel snel ophoepelen.
omdat er verder geen nieuws is denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef TheVulture het volgende:
HALLO MART DE GELE TRUI IS ZOJUIST UIT DE TOUR GEZET
Waarom gaan ze nu door alsof er niks aan de hand is![]()
![]()
Mee eens, dit is belachelijk!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef TheVulture het volgende:
HALLO MART DE GELE TRUI IS ZOJUIST UIT DE TOUR GEZET
Waarom gaan ze nu door alsof er niks aan de hand is![]()
![]()
Dat heb jij ook gelijk in..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef FredWielergek het volgende:
mart is ook maar een mens, en ik vind het knap hoe hij zich rustuig houdt nu, want het valt niet mee om hier mee om te gaan in een live uitzneding
Je valt op homo's ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Agrafes het volgende:
BodarHeerlijk om naar te luisteren, welbespraakt, enorm veel kennis, heerlijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |