Het is ook altijd wat met die gasten. De één ziet er uit als een lijk, de ander zegt zegmaar de hele tijd zegmaar en de volgende knippert te veelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Man, die ogen van die gast knipperen op de maat van de lettergrepen![]()
vind ik ookquote:
Het is alleen maar een nieuw machtsspelletje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, een nieuwe league gaat het dopingprobleem oplossen.
Als er in de reglementen staat dat er binnen een x aantal dagen de uitslag bekend wordt gemaakt en dat gebeurt niet klopt er ergens iets niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef Eduard37 het volgende:
Het systeem deugt wel. Alleen jullie snappen er geen reet van en maken er een drama van.
Neeuhhh, valt wel mee. Hij is al 14 keer gecontrolleerd................quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ach als Rasmussen de Tour wint heeft ie toch al elke vorm van glans verloren door dat doping-gezeik
maar alleen jou gedachten zijn dan ook geen maatstafquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
Ik heb het idee dat die Telegraafverslaggever in een hele andere wereld leeft ofzo.
Hij denkt iig. er heel anders over dan mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |