Discovery en Unibet zijn ook uit de AIGCP gestaptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
11 ploegen ...
De Franse 5: AG2R + Fdjeux + Bouygues + Agritubel + Credit Agricole
En degenen die uit de AIGCP gestapt zijn ? CSC ? T-Mobile , Gerolsteiner
dan heb je er al 8
Helaas....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar alleen jou gedachten zijn dan ook geen maatstaf
Precies.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:23 schreef 456 het volgende:
Ik vind die rasmussen toch echt wel een sympathieke kerel.
Ik ben toch echt nog wel voor hem. Het lijkt wel of je als renner geen foutje meer mag maken, of je bent al schuldig aan het gebruik van doping.
Vino, dan ben je pas de lul.
Ja, maar die eerste hebben nog geen sponsor voor volgend jaar en zie jij Unibet een akkoord met de ASO afsluiten ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Discovery en Unibet zijn ook uit de AIGCP gestapt
Tuurlijk, zonder schandalen verkoopt deze sport niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste hebben nog geen sponsor voor volgend jaar en zie jij Unibet een akkoord met de ASO afsluiten ?
uh nee. Ik denk dat Unibet zich terugtrekt en Discovery vindt wel een vervanger als Contador de Tour wint. Anders zorgt Lance er wel voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste hebben nog geen sponsor voor volgend jaar en zie jij Unibet een akkoord met de ASO afsluiten ?
sorry Ik lees fit nu en heb net de uitzending van gisteren gezien en lig nu echt helemaal gevouwen om jou reactie. Kan haastniet meer tyepen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef 456 het volgende:
Daar ligt iemand dood te gaan????????
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Imca Marina sluit trouwens vanavond af... "Vino Vino waar blijft de wijn "
Dat mag het woord journalistiek niet eens hebben neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef 456 het volgende:
Die telegraaf vindt het een poppenkast
Meneer werkt zelf bij de Prullenbak journalistiek
Tja, dat wordt opgedrongen door de PERS. Denk niet dat Rasmussen veel keuze heeft om over andere dingen te praten. En die telegraafvent is zelf een pop.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:25 schreef mroijjoijoi het volgende:
Dit persgedoe was verplicht jah.. Hij MOEST zich verantwoorden.... maar eigenlijk gaat het nergens over..... en ik vind dat de Rabobank zich redelijk goed verweert.... Alleen jammer dat het alleeeeen over doping gaat
De Rabobank is Nederlands, dus leg dit even uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:30 schreef Eduard37 het volgende:
De rabobank heeft geen kok. Ha ha ha Echte nederlanders willen het zelf weer in eigen hand houden.
Dan hebben ze geen doping nodig, die jut die ploeg zo wel op met zijn ADHDquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgend jaar Pierre Wind bij de Raboploeg
?????? Wat valt daar aan uit te leggen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De Rabobank is Nederlands, dus leg dit even uit.
Hij kan toch ook gewoon écht niks gezegd hebben bij die persconferentie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
En weer negatief over Leipheimer
Goed idee van Astma, moeten ze de europese wetgeving zo aanpassen dat ze er juridisch ook wat aan kunnen doen. Gaat nu niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef kassenbouwer het volgende:
http://www.nu.nl/news/116(...)uik_in_de_sport.html
Over opportunisme gesproken...
Die Atsma is me toch een walgelijke moralist en populist... ik heb medelijden met zijn vrouw, die zal zich hardop afvragen waarom ie zijn vingers niet in haar steekt maar de hele dag naar alles wat fout is loopt te wijzenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef kassenbouwer het volgende:
http://www.nu.nl/news/116(...)uik_in_de_sport.html
Over opportunisme gesproken...
Ja, er zit wel wat in. Maar grote straffen blijken niet echt afschrikkend genoeg te werken. En dat is denk vandaag al wel weer bewezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Goed idee van Astma, moeten ze de europese wetgeving zo aanpassen dat ze er juridisch ook wat aan kunnen doen. Gaat nu niet.
Het is meer een Eigenheimerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:34 schreef mroijjoijoi het volgende:
Leipheimer zegt gewoon niet vaak wat...
dat kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:35 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, er zit wel wat in. Maar grote straffen blijken niet echt afschrikkend genoeg te werken. En dat is denk vandaag al wel weer bewezen.
Klopt, maar het valt bij mart wel erg op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hij kan toch ook gewoon écht niks gezegd hebben bij die persconferentie?
sorry hier moet ik ff om lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:37 schreef 456 het volgende:
Hij gold als een tacticus in de koers.
ze komen weer lekker samen aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef Eduard37 het volgende:
Discovery dream on. ConTador is nog niet zo ver. Snel in sprinten maar langdurig tempo rijden lukt hem nog niet. Rasmussen gaat morgen aanvallen.
12uurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:39 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar morgen.... hoelaat begint het eigenlijk 11u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |