precies, en het zal ook niet de laatste keer zijn...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:54 schreef 456 het volgende:
Waarom zou de tour moeten stoppen? Dit is toch niet de eerste keer?
Oei, serieus?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ach een schone Tour is net als Sinterklaas... we weten dat het niet bestaat maar oh wat geloven we er toch graag in
Viel mij ook op, een rabotikje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Hoe Theo ook dat glas vastpakt!Zelfde als Boogerd...
Dan had het voetbal ALLANG afgeschaft zijn (kijkend naar GAE-Ajax).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies, en het zal ook niet de laatste keer zijn...
Joop had tot 3 x toe een verkeerd plasje geleverd en Hinault deed gewoon geen plas als het hem niet uit kwamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hinault en Zoetemelk waren clean ja![]()
toch.. ah toe...
Dat dacht ik ook na Sinkewitz. Maar dit verhaal van Vino daar moeten meer mensen betrokken zijn geweest. Astana moet dit hebben geweten, zoiets lukt denk ik niet stiekem vlak voor de start van de tijdrit in deze tour.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat er idd minder doping wordt gebruikt en dat het alleen nog maar individuene zijn die gebruiken
Nou, niet helemaal. Ik vind het een gevalletje 'beter mee verlegen dan om verlegen'.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:00 schreef Remzz het volgende:
Overdreven reactie trouwens om met een advocaat naar de persconferentie te gaan....
tuurlijk wel!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook na Sinkewitz. Maar dit verhaal van Vino daar moeten meer mensen betrokken zijn geweest. Astana moet dit hebben geweten, zoiets lukt denk ik niet stiekem vlak voor de start van de tijdrit in deze tour.
Das toevallig... Jij hebt dezelfde naam!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:00 schreef Perico het volgende:
Mooie beelden van de demarrage van Perico, die ging pas altijd hard weg...
Overigens zit Delgado nu niet meer als commentator in de Tour, dat had ie sinds 1995 gedaan, maar dat hij ook wel gezien.
Hij schrijft wel nu een beschouwing van iedere etappe voor Marca, hier te lezen.
Ik bleef er ook gefascineerd naar kijken. Heb nog nooit iemand een wijnglas zo vast zien pakken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Hoe Theo ook dat glas vastpakt!Zelfde als Boogerd...
Jakkes, weer die vreselijke pedante vent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:08 schreef maril het volgende:
.Ook schuift
aan priester Antoine Bodar, hij komt
praten over wielrennen en religie
Die gast is gaaf. De Mart Smeets van de katholieke kerkquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes, weer die vreselijke pedante vent.
ik ken die hele gast niet volgens mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan er niets aan doen, maar ik lig dus echt dubbel om deze zin. Had Jakkes voor Jezus vervangen en ik had een 'Martje' gehad!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |