3x raden waarom ik het postte. Maar een enkele quote kan ui zijn verband gerukt worden.quote:
Die reed ook met een hele apotheek in zijn lijfquote:
geweldige etappequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
Stephen Roche.![]()
Ik kan die etappe nog erg goed herinneren.
Veel mensen iedere vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zal maar het bloed van Jean met een transfusie in je lichaam krijgen ...
Ja, die kan ik me ook nog herinneren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
Stephen Roche.![]()
Ik kan die etappe nog erg goed herinneren.
Kben een week of 4 terug, met die hitte toen nog (weet je nog?) na een atletiek training diep in het rood (5x300m in 40 laag) bijna van mijn stokje gegaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:44 schreef petitlapin2 het volgende:
wat is sporten toch gezond.
ik zou wel eens willen weten hoe het voelt, echt ZO kapot zijn...
Je ziet het toch nog maar héél héél weinig , renners die zo kapot zijn tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:44 schreef petitlapin2 het volgende:
wat is sporten toch gezond.
ik zou wel eens willen weten hoe het voelt, echt ZO kapot zijn...
Ik vond vino zo fris zaterdag en maadnag, vond je niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je ziet het toch nog maar héél héél weinig , renners die zo kapot zijn tegenwoordig
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef Falco het volgende:
Dat bloed van Roche mocht toen ook best getest worden
Gewoon even met al je spulletjes naar Pau fietsen!quote:
hahahahaha 1991....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
laat mij even lekker geloven dat de tour tussen 1978 en 1991 wel clean was
Ja maar, ja maar. Joop reed ook in die jarenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
laat mij even lekker geloven dat de tour tussen 1978 en 1991 wel clean was
tot 91 he..quote:
Indd, met die vragende blik erbijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"iets positiefs of iets negatiefs" ...![]()
Pure ierse whisky zat daar in, geloof mij maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef Falco het volgende:
Dat bloed van Roche mocht toen ook best getest worden
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. Joop reed ook in die jaren
daar wil je toch niets mee insinueren hé ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je ziet het toch nog maar héél héél weinig , renners die zo kapot zijn tegenwoordig
in perszaal is normaal gezien eten/drinken genoeg wordt voor gezorgd. Althans heb ik vaker meegemaakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef mroijjoijoi het volgende:
Slechte journalist.... alleen ontbijtje gehad... ow ow ow wat zielig... je kunt toch wel ergens even een broodje meepakken ofzo... kom op zeg
Hinault en Zoetemelk waren clean jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ach een schone Tour is net als Sinterklaas... we weten dat het niet bestaat maar oh wat geloven we er toch graag in
En zo is het.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ach een schone Tour is net als Sinterklaas... we weten dat het niet bestaat maar oh wat geloven we er toch graag in
dat er idd minder doping wordt gebruikt en dat het alleen nog maar individuene zijn die gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
daar wil je toch niets mee insinueren hé ?
Hahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef 456 het volgende:
Die telegraaf Fabeltjeskrant vindt het een poppenkast
Meneer werkt zelf bij de Prullenbak journalistiek
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:52 schreef Bartoli het volgende:
dat er idd minder doping wordt gebruikt en dat het alleen nog maar individuene zijn die gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |