Dat vond ik toch wel een gaaf idee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:14 schreef Eduard37 het volgende:
Nou ben ik voor ConTador....................![]()
![]()
![]()
![]()
Golfer wat nu . Ik ben hier echt over de zeik. ik probeer altijd grappig te zijn, maar in deze niet terecht.quote:
De Tour is nu definitief dood.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef maril het volgende:
Golfer wat nu . Ik ben hier echt over de zeik. ik probeer altijd grappig te zijn, maar in deze niet terecht.
Tja, je moet wat. Gaan huilen is ook zoiets. Het is jammer maar in de TOUR kan alles. Hij heeft gelogen en daarom is de beste renner uit de tour..................quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Eduard37 het volgende:
Ontzettend naief van de rabodirectie. Wat een sukkels.
Onze excuses voor het ongemak....................quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef 456 het volgende:
Ik ben er kapot van ...
mee eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel gaat wederom op.
Minder aandacht voor Antoine Bodar is op zich niet verkeerd
doe effe normaal, je kwetst mensen, zoals mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou gaat het godverdomme te ver. Het is godverdomme toch geen zondag!
ja... misschien ook door de sfeer van deze avond, maar hij laat opeens alles lopen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Koerst geeft gewoon toe...
Waarschijnlijk, omdat hij het zelf ook allemaal zat is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Koerst geeft gewoon toe...
Amen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |