quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
yepquote:
Dankje, leuk om te horenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:14 schreef nikky het volgende:
Ik zag de vorige keer dit topic ook al voorbij komen en ik vind het een hele leuke openingspost. Lekker kleurrijk en duidelijk.
Wilde ik gewoon even zeggen.
Jij ging toch wel op vakantie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef cikolata het volgende:
ik ben ook een zielige achterblijverik wil ook in de OP
Deze kangeroe ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef cikolata het volgende:
ik ben ook een zielige achterblijverik wil ook in de OP
Oh op die manier, maar ik ga pas over 2 wekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Jij ging toch wel op vakantie?
Jahoor, je mag in de OP![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:22 schreef cikolata het volgende:
[..]
Oh op die manier, maar ik ga pas over 2 weken![]()
ja?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:29 schreef skippy22 het volgende:
Emel
Jij wil in de OP?quote:
DAS IST EIN BEFEHLquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef Emel het volgende:
[..]
Jij wil in de OP?
Daar moet ik over nadenken![]()
oh?quote:
Ik ben uitgehuwelijkt, waarschijnlijk volgend zomer ben ik bijna vader van een zoon.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:50 schreef IHVK het volgende:
Wat is er gebeurd allemaal?
Kan iemand mij ff updaten?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben uitgehuwelijkt, waarschijnlijk volgend zomer ben ik bijna vader van een zoon.
Naast Jumbo op kop van zuid, heb je een heel goed Arabisch/Marokkaans restaurant.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:28 schreef Emel het volgende:
Vraagje: kennen jullie een leuk Arabisch/Marokkaans restaurant in Rotterdam?
Hoe heet het restaurant?quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:53 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Naast Jumbo op kop van zuid, heb je een heel goed Arabisch/Marokkaans restaurant.Echt een aanrader
Heel graagquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:55 schreef Xbox360 het volgende:
Ik kom alleen ff niet op de naamMaar mocht je het echt willen weten, kan ik het navragen
![]()
http://www.lekkeruitopzuid.nl/lekkeretenendrinken/safir.htmquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Heel graagik wil het vandaag weten
vanavond is het etentje
Oeh! Het ziet er leuk uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:04 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
http://www.lekkeruitopzuid.nl/lekkeretenendrinken/safir.htm
Gercekten cok guzel bir yer, tavsiye ederim. En die eten![]()
![]()
![]()
![]()
Sultan, daar moet ik ook een keertje gaan eten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:09 schreef SYCO het volgende:
http://www.sultanlounge.nl/lounge.html
vet, nummer 2 is dus omar faruk tekbilek - i love you
gunaydin bu ara millet
Dan kan je beter naar die in Breda gaan, vind ik. Daar kan je goed lounge. Die in Rotterdam komen veel ailequote:Op woensdag 25 juli 2007 08:09 schreef SYCO het volgende:
http://www.sultanlounge.nl/lounge.html
vet, nummer 2 is dus omar faruk tekbilek - i love you
gunaydin bu ara millet
Tesekkurlerquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:15 schreef Xbox360 het volgende:
Je kan ff op die site kijken. Daar staan ook de prijzen bij. Maar vergeet niet te reserveren, mocht je heen willen gaan.
Iyi bugunluk sevapimi isledim![]()
Wat is er?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:34 schreef SYCO het volgende:
wat een gezeik toch om een pasfoto voor rijbewijs!
en dan te denken dat die clown van fok hem zo meekreeg
Zeker rijbewijs gaan ophalen bij de gemeente, maar daar bleek de foto niet te voldoen aan de eisen.quote:
jammerquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:52 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Zeker rijbewijs gaan ophalen bij de gemeente, maar daar bleek de foto niet te voldoen aan de eisen.![]()
Kortom, je hebt het naar je zin daarquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:01 schreef ClioSporT het volgende:
Gisteren naar Kadikoy geweest. Eerst mekke bezocht (Fenerbahce stadion) daarna midye dolma en kokorec gegeten in het centrum, yammiieee
![]()
Heb trouwens nog nooit zoveel mooie turkse vrouwen/meisjes gezien. Ik ga een huisje zoeken in kadikoy.
Ik zit in Izmit, moet helaas ook slapen en weer wakker worden enzo en ook nog eens een beetje werken op de laptop. Ben hier nog een maandje of 2 dus ik kan het heel relaxt aan doen. Ik ben niet verplicht om elke dag iets te gaan doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef Xbox360 het volgende:
Yani Istanul'da yapacak birsey bulamadin, geldin Fok'a.
Beskitas'in stadionun karsisinda nargile salonlari var, moet je ff langs gaan in de avond, is heel gezellig. En tegenover de narigle salonsheb je fasulya restaurant
. Daar hebben ze de lekkerste fasulye van Turkije.
![]()
Antalyaquote:
Ook niet!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:20 schreef ClioSporT het volgende:
Miisschien een vriend/vriendin die stoer wilt doen dat ie in Antalya vakantie viert
juistquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:52 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Zeker rijbewijs gaan ophalen bij de gemeente, maar daar bleek de foto niet te voldoen aan de eisen.![]()
heb je meer tips???? mogelijk dat ik zondag/maandag al in istanbul benquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef Xbox360 het volgende:
Yani Istanul'da yapacak birsey bulamadin, geldin Fok'a.
Beskitas'in stadionun karsisinda nargile salonlari var, moet je ff langs gaan in de avond, is heel gezellig. En tegenover de narigle salonsheb je fasulya restaurant
. Daar hebben ze de lekkerste fasulye van Turkije.
![]()
Cool. Terugbellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Ook niet!
Misschien is het mijn broer, die is vandaag klaar met zijn askerlik![]()
Hij was hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Cool. Terugbellen![]()
Askerlik moet ik ook nog doen.![]()
3 wekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:37 schreef ClioSporT het volgende:
Ghehe, moest hij 15 maanden ?
Als je goedkoop kleding wilt ( kleding die ze bij Jack and Jones, men at work enzo verkopen) moet je naar Aksaray gaan daar heb je al die groot handel winkels. ( en veel Rusische schoonhedenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:22 schreef SYCO het volgende:
[..]
heb je meer tips???? mogelijk dat ik zondag/maandag al in istanbul ben
Ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Cool. Terugbellen![]()
Askerlik moet ik ook nog doen.![]()
juist wel, ze haten ons dat wij maar 3 weken hoeven te doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef ClioSporT het volgende:
Oh, in burdur dus. Dan valt het allemaal wel mee. Hooguit wat rondjes gelopen en thats it. Ze zijn niet zo streng voor ons gurbetciler
tnx, zodra ik thuis ben ff noterenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Als je goedkoop kleding wilt ( kleding die ze bij Jack and Jones, men at work enzo verkopen) moet je naar Aksaray gaan daar heb je al die groot handel winkels. ( en veel Rusische schoonheden)
Als je bij Taksim bent moet je de 1ste zij staat in en dan na 2 min. lopen heb je een pracht uitzicht over de Bosporus.
Fatih Sultan Ahmet koprusun altinda ki caminin ( die je altijd in de films ziet ) yani'da kan je hele lekker Kumbirs halen en dan net voor de water eten![]()
En niet te vergeten Kiz Kulesi ( wel reserveren) of Galata Kulusi en dan vanaf daar lopen naar BeyOglu, kom je ook dacht ik Galatasay universtesi langs.
Ik weet niet of je eerder bent geweest in Istanbul maar kijk goed uit met uitgaan
Nee, dat je wordt belazerd, inplaats van 100 euro rekening 200 krijgen ofzo. ( of je wordt geweigerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:55 schreef SYCO het volgende:
[..]
tnx, zodra ik thuis ben ff noteren![]()
niet echt uitgeweest in ist, behalve enkele bars. maar hoe bedoel je? uitkijken voor travo's?
tips??quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:00 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Maar als je een goed Turkubar kan vinden of meyhane met live muziek is echt schitterend.
Niet als ze 40+ zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:07 schreef ClioSporT het volgende:
Oude vrouwen hebben ook hun behoeftes..
Dankjequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:20 schreef Xbox360 het volgende:
Owjaa en iyi gunlerde kullan ofzo
Handleiding van 153 pagina'squote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef SYCO het volgende:
hup maak een foto dan
Tot zover ben ik al! Ik kan foto's makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:53 schreef SYCO het volgende:
batterijen controleren, geheugenkaartje erin proppen, aanzetten, naar buiten richten (liefst een mooi rond object) en boven op een drukknopje drukken.
tadaaaaa
handleiding?? je bent toch een turk of niet?!
* saban gaat volgend jaar ongetwijfeld naar Turkije ..voor minimaal een maandquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef Emel het volgende:
Ik ga naar Turkije! Ik zorg dat ik in Turkije zit![]()
Ik heb definitief besloten om volgend jaar voor een lange periode een verre reis te maken.
Ik ga naar Thailand, China, Brazilie of Afrikaquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef saban het volgende:
[..]
* saban gaat volgend jaar ongetwijfeld naar Turkije ..voor minimaal een maand![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:42 schreef ClioSporT het volgende:
Paar dingetjes, gezellig op het balkon zitten, Peynir, zeytin, midye dolma, fistik, kavun, karpuz en Efes
Tamam anladik, je maakt me jaloersquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:42 schreef ClioSporT het volgende:
Paar dingetjes, gezellig op het balkon zitten, Peynir, zeytin, midye dolma, fistik, kavun, karpuz en Efes
Het is wel uc aylar hequote:Op woensdag 25 juli 2007 21:42 schreef ClioSporT het volgende:
euheh adamim, cocuk gibi simardim bende kusura bakma habire anlatiom size neler yaptigimiquote:
Reken daar maar opquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
euheh adamim, cocuk gibi simardim bende kusura bakma habire anlatiom size neler yaptigimiSende gelir zamani sende yaparsin.. Serefe
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef ClioSporT het volgende:
[quote]Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Emel het volgende:
[..]
Het is wel uc aylar he![]()
[/quote
Wat doe jij hier, az evvel ezan okundu namazini kildin mi
Het kan heel gezellig zijn in de winter, vooral als het gaat sneeuwen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef saban het volgende:
[..]
Reken daar maar op
Misschien ga ik met oud&nieuw wel 2 weken naar Turkije, nooit geweest eigelijk in de winter, zal het wat zijn?
Hoezo ben ik een mietje?quote:
en ook niet minder.quote:
Helaas werken ze daar door en hebben ze geen schoolvakantie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het kan heel gezellig zijn in de winter, vooral als het gaat sneeuwen.
quote:
Je hebt nog altijd een fok verslaving, dat is nog erger dan een paar biertjes op z'n tijd.quote:
hehehequote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd een fok verslaving, dat is nog erger dan een paar biertjes op z'n tijd.![]()
Hey, het heeft een komma!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef dvdfreak het volgende:
.,
quote:
Staat in de Koran?quote:
Tobe tobe, carpilacagiz gece gecequote:
Aman Allah korusunquote:
Hey skippy boy!quote:
evet, cabuk sabanquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef ClioSporT het volgende:
Saban bizi cabuk bi oku ufle
Alles goed?quote:
Jammer zeg. Dat mensen zulke dingen doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef ClioSporT het volgende:
Lol, ik was net dat stukje lezen op nosIk klikte niet eens op het linkje en ik had al het gevoel van, dat zijn Turken geweest
Gaat goed hoorquote:
Boefjes zijn hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef Emel het volgende:
20:51 25 Juli 2007 NOS
Politietolken opgepakt voor fraude
In Amsterdam zijn drie Turkse tolken gearresteerd. Ze werkten voor de politie en zouden gegevens hebben vervalst om een familielid te beschermen.
De drie, twee broers en een zus, waren betrokken bij enkele gevoelige zaken, zoals het onderzoek naar de moord op vastgoedhandelaar Willem Endstra.
In die zaak werden ook Nederlanders met een Turkse achtergrond verdacht. De drie tolken zouden bij het vertalen van afgeluisterde telefoontjes gegevens hebben veranderd om een familielid te dekken. Ze zijn na verhoor voorlopig vrijgelaten, maar wel geschorst. Ze mogen ook niet bij andere korpsen werken.
Je bent ook een pliesie agent ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef Emel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de Turkse tolken waarmee ik werk, jammer genoeg slecht vind.
Wat denk jezelf?quote:
Zonder prof.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef ClioSporT het volgende:
Prof Drs EmeL
Dan weet jij meer dan ikquote:
effe tobben en snel weer doorgaan met je levenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef ClioSporT het volgende:
Kalbimden cok defa yaralandim, varmi bi tedavisi sayin doktorum
Ik heb nog nooit een prof drs. gezien, het zijn alllemaal dr.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef ClioSporT het volgende:
Prof Drs EmeL
iyi anladinquote:
Klopt jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een prof drs. gezien, het zijn alllemaal dr.![]()
quote:
hahaha serieus..quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goed, dank je!
Ben net terug uit Rotterdam, naar Feyenoord geweest![]()
Ik heb een digicamquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Weet heel veel kangaroo intelligent agency![]()
![]()
KIA, lelijke autoquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Weet heel veel kangaroo intelligent agency![]()
![]()
Nou, was geen tijd voor. Ik had een vriend uit Engeland over dus die heb ik in 1.5 dag A'dam, Utreg en R'dam laten zienquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:45 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha serieus..
Je had effe kunnen zeggen...we hadden kennis kunnen maken![]()
quote:
Druk gehad dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, was geen tijd voor. Ik had een vriend uit Engeland over dus die heb ik in 1.5 dag A'dam, Utreg en R'dam laten zienMaar het is goed gelukt. Morgen weer gewoon aan het werk
![]()
Amsterdam duurt normaal gesproken max 15 minutenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, was geen tijd voor. Ik had een vriend uit Engeland over dus die heb ik in 1.5 dag A'dam, Utreg en R'dam laten zienMaar het is goed gelukt. Morgen weer gewoon aan het werk
![]()
Dat zou ideaal zijn!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
pictures!
![]()
Mooi hoor, ik ben er ook naar aan het kijken, maar hoop het te combineren met een telefoon![]()
Ik kom wel een uurtje later op het werk, maar ik duik straks het bed in. Eerste even bijkomen anders val ik niet in slaapquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Druk gehad duswel leuk druk.
Ga lekker slapen dan. Je moet vroeg op toch?
Is goedquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn!
Ik moet nog de handleiding lezen (153 pagina's)maar ik ben er blij mee! ik ga heel veel foto's maken.
hehe, effe bijkomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik kom wel een uurtje later op het werk, maar ik duik straks het bed in. Eerste even bijkomen anders val ik niet in slaap![]()
Maar ik kom nog wel eens in R'dam, viel me alleszins mee![]()
Kon ik niet maken natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Amsterdam duurt normaal gesproken max 15 minuten![]()
Foto's van anderen...van mezelfquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
gewoon lekker beginnen te klikken, je leert het vanzelf.
Wat voor dingen ga je op de foto zetten?![]()
153 pagina's 7 Talenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn!
Ik moet nog de handleiding lezen (153 pagina's)maar ik ben er blij mee! ik ga heel veel foto's maken.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe, effe bijkomen![]()
Gezellig!
Ik heb vanavond gegeten in hotel New York. Ook altijd gezellig.![]()
alleen Nederlandsquote:
hihiquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
en dan kom ik aan met Rotterdam...
![]()
Wat voor voedsel is dat?![]()
Zozo, plannen dus. En die zet je dan natuurlijk allemaal op je Hyves paginaquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:52 schreef Emel het volgende:
[..]
Foto's van anderen...van mezelfuitstapjes, vakanties
Ik pak het zorgvuldig aan, anders sloop ik ietsquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Alleen een retard heeft een handleiding nog om een simpele foto te maken![]()
Hyvesquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zozo, plannen dus. En die zet je dan natuurlijk allemaal op je Hyves pagina![]()
Het Wilhelmina plein, daar ben ik vlakbij geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Emel het volgende:
[..]
hihi![]()
http://www.hotelnewyork.nl/2007/cafe-restaurant/
ohjee..daar was ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het Wilhelmina plein, daar ben ik vlakbij geweest![]()
Eerst naar Turkijequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Lekker, waar gaat de reis naartoe?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Eerst naar Turkije
Daarna verre reis. Zit te denken aan Thailand, Brazilie, Afrika of China.
yep, ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef -scorpione- het volgende:
Zo, ik ga nu lekker naar m'n nestSchlapen
![]()
Ik ga beginnen met voorbereidingenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
toe maar. Staat ook allemaal op mijn lijstje, maar ik weet niet hoe snel ik dat allemaal ga redden
![]()
Hier ga ik morgen nog op inquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef ClioSporT het volgende:
Afrika en Brazilie lijken mij cool. Jungle, moerassen en safari en dan feest vieren in Brazilie. Volgens een vriend van me wil je nooit meer terug als je eenmaal het uitgaansleven van Brazilie meemaakt
Aman eksik kalsinquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef ClioSporT het volgende:
Ik en m'n efes flesjes zijn er nog.
Ben vandaag naar mn huisarts geweestquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef ClioSporT het volgende:
en hoe gaat het met jullie
Helaasquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:11 schreef ClioSporT het volgende:
jij ook zwanger?
en?quote:
wat voor ontsteking?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:28 schreef saban het volgende:
[..]
Grote ontsteking, heb zalfje gekregen.
Bilmiyorumki, hij keek, je hebt een ontstekking, en een best grote zelfs dedi.quote:
hmm okey. Hopelijk gaat het over dan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:44 schreef saban het volgende:
[..]
Bilmiyorumki, hij keek, je hebt een ontstekking, en een best grote zelfs dedi.
Zalf voorschrijven yapti, moet ik een weekje mee doen en dan hoort het over te zijn..
Jawel gaat wel, met jou ook toch? Waar blijven je fotos =)quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:50 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm okey. Hopelijk gaat het over dan.
Gaat het verder goed met je? je lijkt zo...euh bedrukt. Anders praten we op msn nog wel over. Ik ga even douchen.
hehe, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:55 schreef saban het volgende:
[..]
Jawel gaat wel, met jou ook toch? Waar blijven je fotos =)
Zoveel tijd kost het nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:23 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.![]()
ik zit nu 153 pagina's handleiding uit te printenquote:
oh, mijn godquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:47 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zit nu 153 pagina's handleiding uit te printen![]()
quote:
eet smakelijkquote:
Waar preciesquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:44 schreef saban het volgende:
[..]
Bilmiyorumki, hij keek, je hebt een ontstekking, en een best grote zelfs dedi.
Zalf voorschrijven yapti, moet ik een weekje mee doen en dan hoort het over te zijn..
Een fotow hier dumpen doet ze toch nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
lieve schat, ga nu gewoon lekker plaatjes schieten![]()
ja lach maarquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
lieve schat, ga nu gewoon lekker plaatjes schieten![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Een fotow hier dumpen doet ze toch niet![]()
Wat maakt dat nu weer uit?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Een fotow hier dumpen doet ze toch niet![]()
Staat wel in de telefoongids, onder de 'S'quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef Emel het volgende:
gelukkig geef ik therapie aan huis morgenmiddag...even uitzoeken waar ik moet zijn dan.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Staat wel in de telefoongids, onder de 'S'![]()
Lijkt me idd een deprimerende stadquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
geen agenda in mijn tasop werk vergeten.
Volgens mij moet ik naar Schiedam.
Ik ken het niet zo goed. Laatst met motor binnendoor gereden, door het centrum enzo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Lijkt me idd een deprimerende stad![]()
Dus dat doe je in je vrije tijd, beetje de stoere bink uithangen in Schiedam Cityquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:34 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ken het niet zo goed. Laatst met motor binnendoor gereden, door het centrum enzo.
Kreeg je die er niet eens bijquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:47 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zit nu 153 pagina's handleiding uit te printen![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dus dat doe je in je vrije tijd, beetje de stoere bink uithangen in Schiedam City![]()
ja, op cdquote:
Ja, winkelen zeker, veel meer is er niet te doen zag ik gisterquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zit voornamelijk in Rotterdam centrum hoor![]()
winkelen, cafetje pakken, museum bezoeken, bios, lekker eten..genoeg te doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, winkelen zeker, veel meer is er niet te doen zag ik gister![]()
Morgenavond misschien eens de stad van Rotterdam 'onveilig maken'quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef Emel het volgende:
[..]
winkelen, cafetje pakken, museum bezoeken, bios, lekker eten..genoeg te doen![]()
Het kon ook niet anders, in Nederlandquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:39 schreef Emel het volgende:
vrijdag 27 juli tot en met dinsdag 31 juli 2007
Wisselvallig weer met af en toe regen of enkele (onweers)buien. Zondag en maandag grote onzekerheid in de temperatuurverwachting.
rellenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef saban het volgende:
[..]
Morgenavond misschien eens de stad van Rotterdam 'onveilig maken'![]()
woensdag 01 augustus tot en met zaterdag 04 augustus 2007quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef saban het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders, in Nederland![]()
Wat is normaal in Nederland? 23C met 60% kans op neerslag?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef Emel het volgende:
[..]
woensdag 01 augustus tot en met zaterdag 04 augustus 2007
Geleidelijk wat meer invloed van hogedrukgebieden. Dagelijkse neerslagkans afnemend naar 40%. Temperaturen rond of iets boven normaal.
Musea heb ik niet gezien (hou er ook niet zo van), de rest welquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef Emel het volgende:
[..]
winkelen, cafetje pakken, museum bezoeken, bios, lekker eten..genoeg te doen![]()
Geen idee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef saban het volgende:
[..]
Wat is normaal in Nederland? 23C met 60% kans op neerslag?
je houdt niet van musea?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Musea heb ik niet gezien (hou er ook niet zo van), de rest wel![]()
Nou, niet echt nee. Ligt er wel een beetje aan wat voor museum het is. Ik heb wel interesse in kunsthistorische religieuze artefarcten maar een museum met moderne kunst krijg je mij met geen stok in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:46 schreef Emel het volgende:
[..]
je houdt niet van musea?
helemaal niet?
kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, niet echt nee. Ligt er wel een beetje aan wat voor museum het is. Ik heb wel interesse in kunsthistorische religieuze artefarcten maar een museum met moderne kunst krijg je mij met geen stok in.
zo vaak gezienquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef saban het volgende:
Nu op TV;
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=23839
quote:
quote:
sanada!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:35 schreef saban het volgende:
Iyi geceler Emel!
Wel eens ja, heb jou er ooit gezien, als jij dat bent.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:46 schreef Emel het volgende:
saban, kom je weleens op TurksNL.net?
ik heb maar 1 keer gepost daarquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef saban het volgende:
[..]
Wel eens ja, heb jou er ooit gezien, als jij dat bent.
Nee alleen vanochtend moet zo "werken"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:30 schreef Emel het volgende:
heb je weer vrij, skip?
volgens mij hebben ze die er expres inzitten zodat ze meteen een inval kunnen doen bij je thuisquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef skippy22 het volgende:
Heb net een xss foutje gevonden in een cia webserver![]()
hey!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef IHVK het volgende:
Alles goed Turkjes?
succes.quote:
5 uur later en nog maar 3 berichtjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef IHVK het volgende:
Ik moet vandaag niet werken.![]()
Dus ik ga dit topic ff snel volposten.
3 aylar, ik mag nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vanavond thuis zuipenmorgen de kroeg in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |