Dat dacht ik ook te horen ..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde ze tegen Amanda dat Dennis dat gezegd had.
Ik wil ze zien en vooral horenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Dennix neemt nog een borrel en praat gezellig met Mevr. Mundo. Het zal wel storm lopen met de dates van Dennix.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef riri het volgende:
dennis antwoordt straks...ik hou van meisjes onder de 15
You tell me. Jij valt op die types. Ik snap ze sowieso niet..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom denkt Nadia dat iedereen alles doet in het kader van haar aanwezigheid?
Als hij eerlijk is dan worden dat jongensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef riri het volgende:
dennis antwoordt straks...ik hou van meisjes onder de 15
Dat is toch duidelijk. DGK draait op dit moment om de leugens en het obsessieve gedrag van Nada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom denkt Nadia dat iedereen alles doet in het kader van haar aanwezigheid?
Ja echt......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Dit was dus Dennis z'n grote plan.
Dacht Eric ook.We weten hoe dat afgelopen isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Dennix neemt nog een borrel en praat gezellig met Mevr. Mundo. Het zal wel storm lopen met de dates van Dennix.![]()
Ja hallo, straks heb ik het nog gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
[..]
You tell me. Jij valt op die types. Ik snap ze sowieso niet..
Sterker nog, ik ben vanaf gisteravond het spoor al bijster.
Noooit van gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
De vader van Dennix heeft 10 jaar bij Ajax gevoetbalt. Kent iemand een Bax bij Ajax?
Ik weet best veel van voetbal maar van een asbak heb ik nog niet gehoortquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
De vader van Dennix heeft 10 jaar bij Ajax gevoetbalt. Kent iemand een Bax bij Ajax?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef Borga het volgende:
Het is een kakkerlak. dat kon ook niet anders
Hij was liever knap!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef StephanL het volgende:
Hij was bijna profvoetballer begrijp ik, waar is het mis gegaan?
Dat type komt er 99 van de 100 keer mee weg. Zoniet, dan is er weer een ander die er wel in trapt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef wolferl het volgende:
Nadia lult zich weer overal tussen uit. Hoelang gaat het duren voordat ze echt door de mand valt/
Tis in de kooi ook een stuk gezelliger sinds Denniks er isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft een strek linkerbeen en hij kan een goeie sfeer brengen in het team, ook goed voor de spirit.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft een strek linkerbeen en hij kan een goeie sfeer brengen in het team, ook goed voor de spirit.
Ben ik ook heel vaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je wat de grap is, ze zijn ook nog 100 procent overtuigd van hun eigen gelijk
Lekker van je uitkering naar St. Tropez...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Natasja probeert Amanda over te halen om samen met haar de poort uit te lopen.
Lekker naar Spanje en samen naar St.Tropez.![]()
Natasja gaat donderdag weg, mark my words.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
Natasja zegt nu dat ze eind aug weggaat, waarom mag ze dat eigenlijk gewoon zeggen?
Niks mis mee lijkt me.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Van naadje haar kant een egoistische manier van houden van! Met je vriendin te doen hebben en 's avonds liggen teasen met je "vriendje"! Met de woorden gister over Brian gunt ze "haar manny" haar geluk niet eens!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
Nadia en Amanda geloven ook echt dat ze een heel sterke vriendschap hebben en heel veel van elkaar houden.![]()
Done.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
beetje OP misschien er nog bij?
"Dan neem ik je mee naar St. Tropez'"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
ole olequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker van je uitkering naar St. Tropez...![]()
Mij ook niet hoor, maar uit de mond van Natasja klinkt het nogal ongeloofwaardig.quote:
De hele wereld draait om haar, wist je dat nog niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef Zora01 het volgende:
en toch is Nada gekrenkt dat Dennis gaat daten. Ze betrekt het opzich zelf.
Natasia is een echte vrouw he...ik vermoed dat ze alles zal doen om Brian een hak te zetten. Het gaat niet om Amanda.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
nee geen bommetje.. een mega BOM... !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De hele wereld draait om haar, wist je dat nog niet!![]()
Maar goed, dat daten is een 'bommetje'?![]()
Klinkt nogal gefrustreerd. Slechte ervaringen met vrouwen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natasia is een echte vrouw he...ik vermoed dat ze alles zal doen om Brian een hak te zetten. Het gaat niet om Amanda.....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef Marrije het volgende:
Jaap praat tegen de tieten van Nadia
Ik vertrouw je helemaal, vertel me nu even de waarheid?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
OMG Nadia vertrouwt Jaap zo erg dat ze het gelijk van hem te horen wil krijgen als er iets (over haar) speelt...
Ja tuurlijk, naast de vele goede ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt nogal gefrustreerd. Slechte ervaringen met vrouwen?
Hij is gescheiden en mag zijn kinderen niet zien van zijn exquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt nogal gefrustreerd. Slechte ervaringen met vrouwen?
Je bent toch een vrouw? Ik heb Nada al door vanaf dag 3.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef yvonne het volgende:
Ik snap van Nadia net zo weinig als van Bwian
Nou ik vindt dit wel een mooie actie van Denniks.quote:
maar ze zweert het op haar moeder en die heeft ze zo liefquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef riri het volgende:
nadia liegt....nadia spreekt wel smerig over jaap achter zijn rug
quote:
eens in de 10 jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ze zweert het op haar moeder en die heeft ze zo lief
Doe geen moeite. Er lopen 60 verhaallijnen en de grootste is voor Nada, Mevr. Listen en Bedrog.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
Huub heeft gelogen volgens nadia.
Ik snap er totaal geen ene fucking moer meer van trouwens.![]()
![]()
Jaap is net zo betrouwbaar als de tieten waar ie tegen praatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
Jaap zegt dat hij Amanda top vindt, hij heeft toch de pest aan Amanda?
Jij hebt duidelijk nog nooit een ECHTE vrouw ontmoetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natasia is een echte vrouw he...ik vermoed dat ze alles zal doen om Brian een hak te zetten. Het gaat niet om Amanda.....
ja..ze liegt wat af....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:14 schreef Yollie het volgende:
Nadia liegt weer eens, en zegt dat zelfs op de dood van haar moeder dat ze nooit iets negatiefs over Jaap heeft gezeg, brrrrr.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
Nadia tegen Amanda: Dennis is heel erg boos omdat ik meer van jou houdt dan van hem.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Is er iemand die naar de zakkenloper luisterd ?![]()
En nu met Bwian, ik word gestoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
Huub heeft gelogen volgens nadia.
Ik snap er totaal geen ene fucking moer meer van trouwens.![]()
![]()
Mooi zie het filmje wel later (hoop ik ) kan ik nog ff lachen Thanksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een diepteinterview...... probeert ze.
Haar vragen zijn wel goed. Ze vraagt goed door.
Ze probeert zichzelf ervan te overtuigen dat het ECHT is!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
Zoooooo binnen 5 minuten heeft Nadia toch zeker 35 keer gezegd dat ze van Amanda houdt.
Dennix vindt oorlogen met rassen tegen over elkaar interessantquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Is er iemand die naar de zakkenloper luisterd ?![]()
Neem het op zenden ze het uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
het dieptepunt van dgk, tot nu toe, word nu uitgezonden
Ze zal wel een fout vriendje hebben die daar in de haven ligt met zijn 'bootje'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef Day het volgende:
[..]
"Dan neem ik je mee naar St. Tropez'"
Alsof ze er dagelijks komt!![]()
Ja maar als er een dreiging komt dat het eventueel uit komt, gaat ze janken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef wolferl het volgende:
Deze leugen op deze leugen deze leugen op deze leugen deze leugen op deze leugen, en zo komt Nadia er onder uit.
hahahaha, geef eens een defnitie van een echte?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een ECHTE vrouw ontmoet![]()
GVD, je ziet dus alleen Huub opstaan en de rest zie je dus niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
niets van te zien dus tot nu toequote:
walgelijk niets maar dan ook niets laten ze zienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
GVD, je ziet dus alleen Huub opstaan en de rest zie je dus niet.
Nadia kan zo mooi praten...ze is met haar praatjes ook DGK in gekomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef ScofieldM het volgende:
Hoe haalt DGK het in hun hoofd om zo'n zeikwijf als Nada in de villa te zetten?![]()
Ohhhhhh manny ik hou zo veel van jou, ik zal je nooit backstabben zullen we dansen?![]()
![]()
Ik zit met open mond te kijken. Je ziet dus Huub opstaan alsof hij de agressor is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef FdW het volgende:
De aanranding is niet vertoond, helemaal niets!!
Er zijn meerdere groepsmishandelingen wel uitgezonden.........daar moeten we het maar mee doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef getl0st het volgende:
WUHAUHAUHA Talpa daalt nog dieper..
Het groepsmishandeling incident.. wordt niet uitgezonden
Ja sorry ik snapte dat wel.Mijn zinsopbouw was een beetje raar (verrot).quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
Zei ik toch.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
GVD, je ziet dus alleen Huub opstaan en de rest zie je dus niet.
Dat geloof ik niet zo, die gaan echt nog wel een keer flink knallen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Dus nu krijgen we wekenlang die 2 tuthola's samen....... oeverloos geneuzel over sex, make-up en tangen....![]()
heb het al: 17342 Total Signaturesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup zelfs uitzendingen krijgen een streamlock nu. BTW hoever staat STOPDEGOUDENKOOI.nl nu?
Ik hoop het, tenenkrommende streams ditquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo, die gaan echt nog wel een keer flink knallen tegen elkaar.![]()
En nu draaien ze het zelfs zo dat Nada haar excuses wil maken voor haar daden maar dit gaat over het slaan van Huub.quote:
Ach we weten hoe Mata Hari aan haar einde is gekomen, Nadia valt eens ook wel door de mandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
Volgens Nadia zien mensen dat zij en Amanda "zo'n sterke band hebben"
Eerst was het van "Ze wil Brian afpakken" maar dat is echt niet zo, ze zal Amanda "nooit" wegstemmen.
Eerst zien dan geloven Mata Hari....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
Nadia heeft zelfs een kleiner bord genomen dan Amanda... zo valt het minder op dat ze weinig eet??
Grappig koppie.....quote:
Is toch erg... lijkt me de meest voor de hand liggende reden iigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Een klassiek geval, die Nadia.....
Dit heb ik al ongeveer 10 keer uitgesproken maar ik ben blij met de bijvalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef ericahysterica het volgende:
nada is een pathologische leugenaar ze gelooft haar eigen leugens.....
Maar Nicolaas deed het er om..... in hoeverre doet Nadia dit bewust, of is dit gewoon haar karakter?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
En dan Nicolaas Stokomotief noemen. Nada krijgt een lintje aan het eind van het programma en een beurt van Flens.
Net zo'n lelijkerd als die Marielle uit Leiden, Eric's ''vriendin''quote:
beidequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Nicolaas deed het er om..... in hoeverre doet Nadia dit bewust, of is dit gewoon haar karakter?
En vervolgens nog ff uitspreken dat Brian waarschijnlijk niet te vertrouwen is en dat Amanda moet bedenken waar haar relatie op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem
Ik word echt stapelgek, ze zegt het echt minstens 1 keer per 5 minuten, of Amanda nou in de buurt is of niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vervolgens nog ff uitspreken dat Brian waarschijnlijk niet te vertrouwen is en dat Amanda moet bedenken waar haar relatie op gebaseerd is.
Wat een doortrapt kreng.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
En dan Nicolaas Stokomotief noemen. Nada krijgt een lintje aan het eind van het programma en een beurt van Flens.
Doe dat laatste maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Nicolaas deed het er om..... in hoeverre doet Nadia dit bewust, of is dit gewoon haar karakter?
Nadia zuigt heel de DGK leegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
Nadia zuigt Mannie helemaal leeg
Iemand die het lepeltje kan wegshoppenquote:
Ik heb em al getekend , toch ben ik nog steeds de streams aan het kijken en heb 2 dagen terug alweer betaald voor een maand... Ik snap mezelf niet......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef droomkoningin het volgende:
Ik heb nog nooit beweerd dat DGK partijdig is.
Maar na de uitzending van vandaag!
Ik weet niet meer wat ik dr van zeggen moet en denk er zelfs over die petitie om DGK te stopppen te tekenen
Ze deed van harte meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia vond het shocking wat Dennis tegen haar zei.....
Ooh Noekje, wat mooi, wat lief van jequote:
ja dat horen we nu voor het eerstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef STAP01 het volgende:
Vanavond is de Popo toch!!!!????
Alsof ik naar een Tirolerfilm luisterde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Meestal wel op de dinsdagavond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef STAP01 het volgende:
Vanavond is de Popo toch!!!!????
(Amanda modus aan) Oooooooooooooh, owkeeeeeeeeee!(Amanda modus uit)quote:
De liefde voor Mannie zit diep bij Nada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Niet te geloven, Mannie zegt dat ze kapot is en ligt op bed om te slapen, komt Nadia er weer aan te zeuren.
Hij heet toch Dennix?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha Huub belt naar achter om een bos bloemen voor Nadia te bestellen met daarop de text:
Sorry, het spijt me, liefs Dennis.![]()
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha Huub belt naar achter om een bos bloemen voor Nadia te bestellen met daarop de text:
Sorry, het spijt me, liefs Dennis.![]()
Ja, ik begrijp wel dat je jezelf niet snapt. Ik vind het ook erg dom!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb em al getekend , toch ben ik nog steeds de streams aan het kijken en heb 2 dagen terug alweer betaald voor een maand... Ik snap mezelf niet......![]()
![]()
![]()
Zelfs met een tandenborstel in haar muil wil ze nog niet stoppen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef ScofieldM het volgende:
Kan iemand bij Nadia d'r mond dichttapen![]()
Ze zegt ook constant hetzelfde.... weer een mutewaardig persoon in de kooiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef ScofieldM het volgende:
Kan iemand bij Nadia d'r mond dichttapen![]()
Dat was op de streams schat.quote:
WIl je nu eens stoppen met feiten verdaaien alsjeblief. Huub stormde op Natasia af en die weert hem af. Iets anders was er niet! Uberhaupt dat gemekker over afgelopen zondag. Ga dan die petitie teken en kijk niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef getl0st het volgende:
Kan iemand die cap van de schop die natasia aan huub uitdeelde even plaatsen?
Dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
De poll word toch weer belachelijk gemaakt.De streamers hebben uit medelijden gebeld omdat Huub en Lieke zogenaamd zielig waren.
Er was ook niet veel anders dan vooral selectieve verontwaardiging. Het klopt dus wel wat je zegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
De poll word toch weer belachelijk gemaakt.De streamers hebben uit medelijden gebeld omdat Huub en Lieke zogenaamd zielig waren.
Ben je omgekocht?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht voor een gevoelig pleidooi...
ton boete en 1000 van de borg, en volgende die het flikt exit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennix nog wat gehoord van het verscheuren van de post van Huub en Lieke?
Goed zo...ik denk ik wacht evenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was op de streams schat.![]()
Edit: Nu snap ik het.![]()
Door CORAquote:
Doe Jelte de groetenquote:
Ik vermoed trouwens dat Jelte een permban heeft gekregen op de streams van Talpa....quote:
De stiekeme romanticusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef blomst het volgende:
wie heeft die bloemen naar Lieke gestuurd?deminis?
Zou het echt onze Demins zijn ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
Heee Demins !
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vermoed trouwens dat Jelte een permban heeft gekregen op de streams van Talpa....
Er was ook al eerder een vraag aan hem, of de bloemen al waren aangekomen......quote:
quote:
Me zoontje heet zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Demius.... Doet me denken aan Damian..... Dé verkeerde naamkeuze van het jaar.....
Maar je woont niet in Duitsland..... Daar leek het teveel op dämlich.....quote:
Streams? Het lijkt bij mij wel een dia voorstelling...af en toe een ander plaatje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
En alles staat stil bij mij, dat is de streams.
Teveel infoquote:
Ik moet altijd denken aan de film The Omen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar je woont niet in Duitsland..... Daar leek het teveel op dämlich.....![]()
Een cynische van Disana ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
Brian een brief van Fok-user Diana?
ik kijk nu hier, doen het primaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
En alles staat stil bij mij, dat is de streams.
Echt waar, voor wie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
Brian een brief van Fok-user Diana?
Oók ja. Damien was dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan de film The Omen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
Wat dat een kaart van een cap zoals deze?
[afbeelding]
huub weet hoe ie t spel moet spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
Huub houdt zo van post, hij houdt van zijn fans...
Misschien kan ie straks weer z'n CP gaan vergokken aan Brian van de PP waar die fans hun vingers blauw voor hebben ge-smstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
Huub houdt zo van post, hij houdt van zijn fans...
Dan had die op een bank moeten zittenquote:
Met de bloemen! Die overigens ook van FdW waren. Er lijkt het eea mis te zijn gegaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Wanneer had je het gedicht verstuurd demins?
Het gaat om het statement....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien kan ie straks weer z'n CP gaan vergokken aan Brian van de PP waar die fans hun vingers blauw voor hebben ge-smst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |