Klinkt nogal gefrustreerd. Slechte ervaringen met vrouwen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natasia is een echte vrouw he...ik vermoed dat ze alles zal doen om Brian een hak te zetten. Het gaat niet om Amanda.....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef Marrije het volgende:
Jaap praat tegen de tieten van Nadia
Ik vertrouw je helemaal, vertel me nu even de waarheid?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
OMG Nadia vertrouwt Jaap zo erg dat ze het gelijk van hem te horen wil krijgen als er iets (over haar) speelt...
Ja tuurlijk, naast de vele goede ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt nogal gefrustreerd. Slechte ervaringen met vrouwen?
Hij is gescheiden en mag zijn kinderen niet zien van zijn exquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt nogal gefrustreerd. Slechte ervaringen met vrouwen?
Je bent toch een vrouw? Ik heb Nada al door vanaf dag 3.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef yvonne het volgende:
Ik snap van Nadia net zo weinig als van Bwian
Nou ik vindt dit wel een mooie actie van Denniks.quote:
maar ze zweert het op haar moeder en die heeft ze zo liefquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef riri het volgende:
nadia liegt....nadia spreekt wel smerig over jaap achter zijn rug
quote:
eens in de 10 jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ze zweert het op haar moeder en die heeft ze zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |