Ze deed van harte meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia vond het shocking wat Dennis tegen haar zei.....
Ooh Noekje, wat mooi, wat lief van jequote:
ja dat horen we nu voor het eerstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef STAP01 het volgende:
Vanavond is de Popo toch!!!!????
Alsof ik naar een Tirolerfilm luisterde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Meestal wel op de dinsdagavond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef STAP01 het volgende:
Vanavond is de Popo toch!!!!????
(Amanda modus aan) Oooooooooooooh, owkeeeeeeeeee!(Amanda modus uit)quote:
De liefde voor Mannie zit diep bij Nada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Niet te geloven, Mannie zegt dat ze kapot is en ligt op bed om te slapen, komt Nadia er weer aan te zeuren.
Hij heet toch Dennix?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha Huub belt naar achter om een bos bloemen voor Nadia te bestellen met daarop de text:
Sorry, het spijt me, liefs Dennis.![]()
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha Huub belt naar achter om een bos bloemen voor Nadia te bestellen met daarop de text:
Sorry, het spijt me, liefs Dennis.![]()
Ja, ik begrijp wel dat je jezelf niet snapt. Ik vind het ook erg dom!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb em al getekend , toch ben ik nog steeds de streams aan het kijken en heb 2 dagen terug alweer betaald voor een maand... Ik snap mezelf niet......![]()
![]()
![]()
Zelfs met een tandenborstel in haar muil wil ze nog niet stoppen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef ScofieldM het volgende:
Kan iemand bij Nadia d'r mond dichttapen![]()
Ze zegt ook constant hetzelfde.... weer een mutewaardig persoon in de kooiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef ScofieldM het volgende:
Kan iemand bij Nadia d'r mond dichttapen![]()
Dat was op de streams schat.quote:
WIl je nu eens stoppen met feiten verdaaien alsjeblief. Huub stormde op Natasia af en die weert hem af. Iets anders was er niet! Uberhaupt dat gemekker over afgelopen zondag. Ga dan die petitie teken en kijk niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef getl0st het volgende:
Kan iemand die cap van de schop die natasia aan huub uitdeelde even plaatsen?
Dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
De poll word toch weer belachelijk gemaakt.De streamers hebben uit medelijden gebeld omdat Huub en Lieke zogenaamd zielig waren.
Er was ook niet veel anders dan vooral selectieve verontwaardiging. Het klopt dus wel wat je zegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
De poll word toch weer belachelijk gemaakt.De streamers hebben uit medelijden gebeld omdat Huub en Lieke zogenaamd zielig waren.
Ben je omgekocht?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht voor een gevoelig pleidooi...
ton boete en 1000 van de borg, en volgende die het flikt exit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennix nog wat gehoord van het verscheuren van de post van Huub en Lieke?
Goed zo...ik denk ik wacht evenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was op de streams schat.![]()
Edit: Nu snap ik het.![]()
Door CORAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |