Dit heb ik al ongeveer 10 keer uitgesproken maar ik ben blij met de bijvalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef ericahysterica het volgende:
nada is een pathologische leugenaar ze gelooft haar eigen leugens.....
Maar Nicolaas deed het er om..... in hoeverre doet Nadia dit bewust, of is dit gewoon haar karakter?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
En dan Nicolaas Stokomotief noemen. Nada krijgt een lintje aan het eind van het programma en een beurt van Flens.
Net zo'n lelijkerd als die Marielle uit Leiden, Eric's ''vriendin''quote:
beidequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Nicolaas deed het er om..... in hoeverre doet Nadia dit bewust, of is dit gewoon haar karakter?
En vervolgens nog ff uitspreken dat Brian waarschijnlijk niet te vertrouwen is en dat Amanda moet bedenken waar haar relatie op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem
Ik word echt stapelgek, ze zegt het echt minstens 1 keer per 5 minuten, of Amanda nou in de buurt is of niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vervolgens nog ff uitspreken dat Brian waarschijnlijk niet te vertrouwen is en dat Amanda moet bedenken waar haar relatie op gebaseerd is.
Wat een doortrapt kreng.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
En dan Nicolaas Stokomotief noemen. Nada krijgt een lintje aan het eind van het programma en een beurt van Flens.
Doe dat laatste maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Nicolaas deed het er om..... in hoeverre doet Nadia dit bewust, of is dit gewoon haar karakter?
Nadia zuigt heel de DGK leegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
Nadia zuigt Mannie helemaal leeg
Iemand die het lepeltje kan wegshoppenquote:
Ik heb em al getekend , toch ben ik nog steeds de streams aan het kijken en heb 2 dagen terug alweer betaald voor een maand... Ik snap mezelf niet......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef droomkoningin het volgende:
Ik heb nog nooit beweerd dat DGK partijdig is.
Maar na de uitzending van vandaag!
Ik weet niet meer wat ik dr van zeggen moet en denk er zelfs over die petitie om DGK te stopppen te tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |