Dat dacht ik ook te horen ..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde ze tegen Amanda dat Dennis dat gezegd had.
Ik wil ze zien en vooral horenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Dennix neemt nog een borrel en praat gezellig met Mevr. Mundo. Het zal wel storm lopen met de dates van Dennix.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef riri het volgende:
dennis antwoordt straks...ik hou van meisjes onder de 15
You tell me. Jij valt op die types. Ik snap ze sowieso niet..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom denkt Nadia dat iedereen alles doet in het kader van haar aanwezigheid?
Als hij eerlijk is dan worden dat jongensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef riri het volgende:
dennis antwoordt straks...ik hou van meisjes onder de 15
Dat is toch duidelijk. DGK draait op dit moment om de leugens en het obsessieve gedrag van Nada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom denkt Nadia dat iedereen alles doet in het kader van haar aanwezigheid?
Ja echt......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Dit was dus Dennis z'n grote plan.
Dacht Eric ook.We weten hoe dat afgelopen isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Dennix neemt nog een borrel en praat gezellig met Mevr. Mundo. Het zal wel storm lopen met de dates van Dennix.![]()
Ja hallo, straks heb ik het nog gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
[..]
You tell me. Jij valt op die types. Ik snap ze sowieso niet..
Sterker nog, ik ben vanaf gisteravond het spoor al bijster.
Noooit van gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
De vader van Dennix heeft 10 jaar bij Ajax gevoetbalt. Kent iemand een Bax bij Ajax?
Ik weet best veel van voetbal maar van een asbak heb ik nog niet gehoortquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
De vader van Dennix heeft 10 jaar bij Ajax gevoetbalt. Kent iemand een Bax bij Ajax?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef Borga het volgende:
Het is een kakkerlak. dat kon ook niet anders
Hij was liever knap!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef StephanL het volgende:
Hij was bijna profvoetballer begrijp ik, waar is het mis gegaan?
Dat type komt er 99 van de 100 keer mee weg. Zoniet, dan is er weer een ander die er wel in trapt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef wolferl het volgende:
Nadia lult zich weer overal tussen uit. Hoelang gaat het duren voordat ze echt door de mand valt/
Tis in de kooi ook een stuk gezelliger sinds Denniks er isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft een strek linkerbeen en hij kan een goeie sfeer brengen in het team, ook goed voor de spirit.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft een strek linkerbeen en hij kan een goeie sfeer brengen in het team, ook goed voor de spirit.
Ben ik ook heel vaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je wat de grap is, ze zijn ook nog 100 procent overtuigd van hun eigen gelijk
Lekker van je uitkering naar St. Tropez...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Natasja probeert Amanda over te halen om samen met haar de poort uit te lopen.
Lekker naar Spanje en samen naar St.Tropez.![]()
Natasja gaat donderdag weg, mark my words.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
Natasja zegt nu dat ze eind aug weggaat, waarom mag ze dat eigenlijk gewoon zeggen?
Niks mis mee lijkt me.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Van naadje haar kant een egoistische manier van houden van! Met je vriendin te doen hebben en 's avonds liggen teasen met je "vriendje"! Met de woorden gister over Brian gunt ze "haar manny" haar geluk niet eens!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
Nadia en Amanda geloven ook echt dat ze een heel sterke vriendschap hebben en heel veel van elkaar houden.![]()
Done.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
beetje OP misschien er nog bij?
"Dan neem ik je mee naar St. Tropez'"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
ole olequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker van je uitkering naar St. Tropez...![]()
Mij ook niet hoor, maar uit de mond van Natasja klinkt het nogal ongeloofwaardig.quote:
De hele wereld draait om haar, wist je dat nog niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef Zora01 het volgende:
en toch is Nada gekrenkt dat Dennis gaat daten. Ze betrekt het opzich zelf.
Natasia is een echte vrouw he...ik vermoed dat ze alles zal doen om Brian een hak te zetten. Het gaat niet om Amanda.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
nee geen bommetje.. een mega BOM... !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De hele wereld draait om haar, wist je dat nog niet!![]()
Maar goed, dat daten is een 'bommetje'?![]()
Klinkt nogal gefrustreerd. Slechte ervaringen met vrouwen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natasia is een echte vrouw he...ik vermoed dat ze alles zal doen om Brian een hak te zetten. Het gaat niet om Amanda.....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef Marrije het volgende:
Jaap praat tegen de tieten van Nadia
Ik vertrouw je helemaal, vertel me nu even de waarheid?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
OMG Nadia vertrouwt Jaap zo erg dat ze het gelijk van hem te horen wil krijgen als er iets (over haar) speelt...
Ja tuurlijk, naast de vele goede ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt nogal gefrustreerd. Slechte ervaringen met vrouwen?
Hij is gescheiden en mag zijn kinderen niet zien van zijn exquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt nogal gefrustreerd. Slechte ervaringen met vrouwen?
Je bent toch een vrouw? Ik heb Nada al door vanaf dag 3.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef yvonne het volgende:
Ik snap van Nadia net zo weinig als van Bwian
Nou ik vindt dit wel een mooie actie van Denniks.quote:
maar ze zweert het op haar moeder en die heeft ze zo liefquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef riri het volgende:
nadia liegt....nadia spreekt wel smerig over jaap achter zijn rug
quote:
eens in de 10 jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ze zweert het op haar moeder en die heeft ze zo lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |