Doe geen moeite. Er lopen 60 verhaallijnen en de grootste is voor Nada, Mevr. Listen en Bedrog.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
Huub heeft gelogen volgens nadia.
Ik snap er totaal geen ene fucking moer meer van trouwens.![]()
![]()
Jaap is net zo betrouwbaar als de tieten waar ie tegen praatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
Jaap zegt dat hij Amanda top vindt, hij heeft toch de pest aan Amanda?
Jij hebt duidelijk nog nooit een ECHTE vrouw ontmoetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natasia is een echte vrouw he...ik vermoed dat ze alles zal doen om Brian een hak te zetten. Het gaat niet om Amanda.....
ja..ze liegt wat af....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:14 schreef Yollie het volgende:
Nadia liegt weer eens, en zegt dat zelfs op de dood van haar moeder dat ze nooit iets negatiefs over Jaap heeft gezeg, brrrrr.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
Nadia tegen Amanda: Dennis is heel erg boos omdat ik meer van jou houdt dan van hem.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Is er iemand die naar de zakkenloper luisterd ?![]()
En nu met Bwian, ik word gestoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
Huub heeft gelogen volgens nadia.
Ik snap er totaal geen ene fucking moer meer van trouwens.![]()
![]()
Mooi zie het filmje wel later (hoop ik ) kan ik nog ff lachen Thanksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een diepteinterview...... probeert ze.
Haar vragen zijn wel goed. Ze vraagt goed door.
Ze probeert zichzelf ervan te overtuigen dat het ECHT is!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
Zoooooo binnen 5 minuten heeft Nadia toch zeker 35 keer gezegd dat ze van Amanda houdt.
Dennix vindt oorlogen met rassen tegen over elkaar interessantquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Is er iemand die naar de zakkenloper luisterd ?![]()
Neem het op zenden ze het uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
het dieptepunt van dgk, tot nu toe, word nu uitgezonden
Ze zal wel een fout vriendje hebben die daar in de haven ligt met zijn 'bootje'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef Day het volgende:
[..]
"Dan neem ik je mee naar St. Tropez'"
Alsof ze er dagelijks komt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |