quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
het dieptepunt van dgk, tot nu toe, word nu uitgezonden
Zei ik toch.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
GVD, je ziet dus alleen Huub opstaan en de rest zie je dus niet.
Dat geloof ik niet zo, die gaan echt nog wel een keer flink knallen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Dus nu krijgen we wekenlang die 2 tuthola's samen....... oeverloos geneuzel over sex, make-up en tangen....![]()
heb het al: 17342 Total Signaturesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup zelfs uitzendingen krijgen een streamlock nu. BTW hoever staat STOPDEGOUDENKOOI.nl nu?
Ik hoop het, tenenkrommende streams ditquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo, die gaan echt nog wel een keer flink knallen tegen elkaar.![]()
En nu draaien ze het zelfs zo dat Nada haar excuses wil maken voor haar daden maar dit gaat over het slaan van Huub.quote:
Ach we weten hoe Mata Hari aan haar einde is gekomen, Nadia valt eens ook wel door de mandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
Volgens Nadia zien mensen dat zij en Amanda "zo'n sterke band hebben"
Eerst was het van "Ze wil Brian afpakken" maar dat is echt niet zo, ze zal Amanda "nooit" wegstemmen.
Eerst zien dan geloven Mata Hari....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
Nadia heeft zelfs een kleiner bord genomen dan Amanda... zo valt het minder op dat ze weinig eet??
Grappig koppie.....quote:
Is toch erg... lijkt me de meest voor de hand liggende reden iigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Een klassiek geval, die Nadia.....
Dit heb ik al ongeveer 10 keer uitgesproken maar ik ben blij met de bijvalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef ericahysterica het volgende:
nada is een pathologische leugenaar ze gelooft haar eigen leugens.....
Maar Nicolaas deed het er om..... in hoeverre doet Nadia dit bewust, of is dit gewoon haar karakter?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
En dan Nicolaas Stokomotief noemen. Nada krijgt een lintje aan het eind van het programma en een beurt van Flens.
Net zo'n lelijkerd als die Marielle uit Leiden, Eric's ''vriendin''quote:
beidequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Nicolaas deed het er om..... in hoeverre doet Nadia dit bewust, of is dit gewoon haar karakter?
En vervolgens nog ff uitspreken dat Brian waarschijnlijk niet te vertrouwen is en dat Amanda moet bedenken waar haar relatie op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem Ik houd meer van jou dan van hem
Ik word echt stapelgek, ze zegt het echt minstens 1 keer per 5 minuten, of Amanda nou in de buurt is of niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vervolgens nog ff uitspreken dat Brian waarschijnlijk niet te vertrouwen is en dat Amanda moet bedenken waar haar relatie op gebaseerd is.
Wat een doortrapt kreng.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
En dan Nicolaas Stokomotief noemen. Nada krijgt een lintje aan het eind van het programma en een beurt van Flens.
Doe dat laatste maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Nicolaas deed het er om..... in hoeverre doet Nadia dit bewust, of is dit gewoon haar karakter?
Nadia zuigt heel de DGK leegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
Nadia zuigt Mannie helemaal leeg
Iemand die het lepeltje kan wegshoppenquote:
Ik heb em al getekend , toch ben ik nog steeds de streams aan het kijken en heb 2 dagen terug alweer betaald voor een maand... Ik snap mezelf niet......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef droomkoningin het volgende:
Ik heb nog nooit beweerd dat DGK partijdig is.
Maar na de uitzending van vandaag!
Ik weet niet meer wat ik dr van zeggen moet en denk er zelfs over die petitie om DGK te stopppen te tekenen
Ze deed van harte meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia vond het shocking wat Dennis tegen haar zei.....
Ooh Noekje, wat mooi, wat lief van jequote:
ja dat horen we nu voor het eerstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef STAP01 het volgende:
Vanavond is de Popo toch!!!!????
Alsof ik naar een Tirolerfilm luisterde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Meestal wel op de dinsdagavond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef STAP01 het volgende:
Vanavond is de Popo toch!!!!????
(Amanda modus aan) Oooooooooooooh, owkeeeeeeeeee!(Amanda modus uit)quote:
De liefde voor Mannie zit diep bij Nada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Niet te geloven, Mannie zegt dat ze kapot is en ligt op bed om te slapen, komt Nadia er weer aan te zeuren.
Hij heet toch Dennix?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha Huub belt naar achter om een bos bloemen voor Nadia te bestellen met daarop de text:
Sorry, het spijt me, liefs Dennis.![]()
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha Huub belt naar achter om een bos bloemen voor Nadia te bestellen met daarop de text:
Sorry, het spijt me, liefs Dennis.![]()
Ja, ik begrijp wel dat je jezelf niet snapt. Ik vind het ook erg dom!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb em al getekend , toch ben ik nog steeds de streams aan het kijken en heb 2 dagen terug alweer betaald voor een maand... Ik snap mezelf niet......![]()
![]()
![]()
Zelfs met een tandenborstel in haar muil wil ze nog niet stoppen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef ScofieldM het volgende:
Kan iemand bij Nadia d'r mond dichttapen![]()
Ze zegt ook constant hetzelfde.... weer een mutewaardig persoon in de kooiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef ScofieldM het volgende:
Kan iemand bij Nadia d'r mond dichttapen![]()
Dat was op de streams schat.quote:
WIl je nu eens stoppen met feiten verdaaien alsjeblief. Huub stormde op Natasia af en die weert hem af. Iets anders was er niet! Uberhaupt dat gemekker over afgelopen zondag. Ga dan die petitie teken en kijk niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef getl0st het volgende:
Kan iemand die cap van de schop die natasia aan huub uitdeelde even plaatsen?
Dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
De poll word toch weer belachelijk gemaakt.De streamers hebben uit medelijden gebeld omdat Huub en Lieke zogenaamd zielig waren.
Er was ook niet veel anders dan vooral selectieve verontwaardiging. Het klopt dus wel wat je zegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
De poll word toch weer belachelijk gemaakt.De streamers hebben uit medelijden gebeld omdat Huub en Lieke zogenaamd zielig waren.
Ben je omgekocht?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht voor een gevoelig pleidooi...
ton boete en 1000 van de borg, en volgende die het flikt exit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennix nog wat gehoord van het verscheuren van de post van Huub en Lieke?
Goed zo...ik denk ik wacht evenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was op de streams schat.![]()
Edit: Nu snap ik het.![]()
Door CORAquote:
Doe Jelte de groetenquote:
Ik vermoed trouwens dat Jelte een permban heeft gekregen op de streams van Talpa....quote:
De stiekeme romanticusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef blomst het volgende:
wie heeft die bloemen naar Lieke gestuurd?deminis?
Zou het echt onze Demins zijn ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
Heee Demins !
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vermoed trouwens dat Jelte een permban heeft gekregen op de streams van Talpa....
Er was ook al eerder een vraag aan hem, of de bloemen al waren aangekomen......quote:
quote:
Me zoontje heet zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Demius.... Doet me denken aan Damian..... Dé verkeerde naamkeuze van het jaar.....
Maar je woont niet in Duitsland..... Daar leek het teveel op dämlich.....quote:
Streams? Het lijkt bij mij wel een dia voorstelling...af en toe een ander plaatje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
En alles staat stil bij mij, dat is de streams.
Teveel infoquote:
Ik moet altijd denken aan de film The Omen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar je woont niet in Duitsland..... Daar leek het teveel op dämlich.....![]()
Een cynische van Disana ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
Brian een brief van Fok-user Diana?
ik kijk nu hier, doen het primaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
En alles staat stil bij mij, dat is de streams.
Echt waar, voor wie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
Brian een brief van Fok-user Diana?
Oók ja. Damien was dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan de film The Omen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
Wat dat een kaart van een cap zoals deze?
[afbeelding]
huub weet hoe ie t spel moet spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
Huub houdt zo van post, hij houdt van zijn fans...
Misschien kan ie straks weer z'n CP gaan vergokken aan Brian van de PP waar die fans hun vingers blauw voor hebben ge-smstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
Huub houdt zo van post, hij houdt van zijn fans...
Dan had die op een bank moeten zittenquote:
Met de bloemen! Die overigens ook van FdW waren. Er lijkt het eea mis te zijn gegaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Wanneer had je het gedicht verstuurd demins?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |