Doe Jelte de groetenquote:
Ik vermoed trouwens dat Jelte een permban heeft gekregen op de streams van Talpa....quote:
De stiekeme romanticusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef blomst het volgende:
wie heeft die bloemen naar Lieke gestuurd?deminis?
Zou het echt onze Demins zijn ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
Heee Demins !
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vermoed trouwens dat Jelte een permban heeft gekregen op de streams van Talpa....
Er was ook al eerder een vraag aan hem, of de bloemen al waren aangekomen......quote:
quote:
Me zoontje heet zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Demius.... Doet me denken aan Damian..... Dé verkeerde naamkeuze van het jaar.....
Maar je woont niet in Duitsland..... Daar leek het teveel op dämlich.....quote:
Streams? Het lijkt bij mij wel een dia voorstelling...af en toe een ander plaatje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
En alles staat stil bij mij, dat is de streams.
Teveel infoquote:
Ik moet altijd denken aan de film The Omen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar je woont niet in Duitsland..... Daar leek het teveel op dämlich.....![]()
Een cynische van Disana ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
Brian een brief van Fok-user Diana?
ik kijk nu hier, doen het primaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
En alles staat stil bij mij, dat is de streams.
Echt waar, voor wie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
Brian een brief van Fok-user Diana?
Oók ja. Damien was dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan de film The Omen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
Wat dat een kaart van een cap zoals deze?
[afbeelding]
huub weet hoe ie t spel moet spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
Huub houdt zo van post, hij houdt van zijn fans...
Misschien kan ie straks weer z'n CP gaan vergokken aan Brian van de PP waar die fans hun vingers blauw voor hebben ge-smstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
Huub houdt zo van post, hij houdt van zijn fans...
Dan had die op een bank moeten zittenquote:
Met de bloemen! Die overigens ook van FdW waren. Er lijkt het eea mis te zijn gegaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Wanneer had je het gedicht verstuurd demins?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |