Ja maar als er een dreiging komt dat het eventueel uit komt, gaat ze janken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef wolferl het volgende:
Deze leugen op deze leugen deze leugen op deze leugen deze leugen op deze leugen, en zo komt Nadia er onder uit.
hahahaha, geef eens een defnitie van een echte?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een ECHTE vrouw ontmoet![]()
GVD, je ziet dus alleen Huub opstaan en de rest zie je dus niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
het dieptepunt van dgk, tot nu toe, word nu uitgezonden
niets van te zien dus tot nu toequote:
walgelijk niets maar dan ook niets laten ze zienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
GVD, je ziet dus alleen Huub opstaan en de rest zie je dus niet.
Nadia kan zo mooi praten...ze is met haar praatjes ook DGK in gekomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef ScofieldM het volgende:
Hoe haalt DGK het in hun hoofd om zo'n zeikwijf als Nada in de villa te zetten?![]()
Ohhhhhh manny ik hou zo veel van jou, ik zal je nooit backstabben zullen we dansen?![]()
![]()
Ik zit met open mond te kijken. Je ziet dus Huub opstaan alsof hij de agressor is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef FdW het volgende:
De aanranding is niet vertoond, helemaal niets!!
Er zijn meerdere groepsmishandelingen wel uitgezonden.........daar moeten we het maar mee doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef getl0st het volgende:
WUHAUHAUHA Talpa daalt nog dieper..
Het groepsmishandeling incident.. wordt niet uitgezonden
Ja sorry ik snapte dat wel.Mijn zinsopbouw was een beetje raar (verrot).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |