quote:Op zondag 22 juli 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
Zo. Bedtijd wel.
Morgen om 5 uur op, om 6 uur volop aant werk zijn.
Welterusten![]()
![]()
![]()
Truste!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
Zo. Bedtijd wel.
Morgen om 5 uur op, om 6 uur volop aant werk zijn.
Welterusten![]()
![]()
![]()
ah gezelligquote:
compleet ander topic OAquote:
Hoiquote:
nee, klopt, maar dat is dan ook niet míjn autoquote:
Hoiquote:Op zondag 22 juli 2007 23:12 schreef svdheijden het volgende:
* svdheijden schud voor iedereen een kopje koffie in voordat hij zijn levensverhaal afsteekt...(en geeft Muck een koekje)
Ik ben Sam van der Heijden, 18 jaar en ik woon in Budel. Mijn hobbies zijn fotografie en ik kloot wel eens wat aan met de pc. Mijn koffie drink ik met wat melk (ik ben van de suiker afgestapt) En een koekje heb je net gehad
![]()
mail die eensch...quote:
Wat jij zegt of wat ik zeg?quote:[..]
compleet ander topic OA
Maar het is wel waar.
[..]
binnenkort utrecht?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi
Kortweg:
Erik van Dijk,
Ter Aar, binnenkort utrecht, gaat IBL studeren daar, 22 jaar oud alweer, zeil graag, en lust wel een pilsie. Of 2.
Bij Eindhoven dacht ik!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:14 schreef Muck het volgende:
hoooooi eer-ik
Budel? waar ligt dat?
aangenaam
Aangenaem!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:12 schreef svdheijden het volgende:
* svdheijden schud voor iedereen een kopje koffie in voordat hij zijn levensverhaal afsteekt...(en geeft Muck een koekje)
Ik ben Sam van der Heijden, 18 jaar en ik woon in Budel. Mijn hobbies zijn fotografie en ik kloot wel eens wat aan met de pc. Mijn koffie drink ik met wat melk (ik ben van de suiker afgestapt) En een koekje heb je net gehad
![]()
Et voilà, hier heb je de reden waarom men over jou zegt dat je veel zuipt!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi
Kortweg:
Erik van Dijk,
Ter Aar, binnenkort utrecht, gaat IBL studeren daar, 22 jaar oud alweer, zeil graag, en lust wel een pilsie. Of 2.
in de buurt van veldhoven.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:14 schreef Muck het volgende:
hoooooi eer-ik
Budel? waar ligt dat?
aangenaam
Komt eraan.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
mail die eensch...![]()
[..]
Wat jij zegt of wat ik zeg?![]()
notice thequote:Op zondag 22 juli 2007 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Et voilà, hier heb je de reden waarom men over jou zegt dat je veel zuipt!
Alles goed vriend?
I know!quote:
hard op zoek naar een kamer, ga druk reageren op kamernet, en wil asap verkassen.quote:
deze week zou ik wel ergens tijd moeten hebben jaquote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know!![]()
Ja alles prima hier! We moeten weer eens een bakkie doen vriend, lang geleden weer, deze week?
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef Houniet het volgende:
ik heb een nieuwe kast en die heet ERIK [afbeelding]
Binnen!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
OA, plaat is verzonden.
De hi-res versie uiteraard.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga ze aanklagen.
Ik wil niet vergeleken worden met kasten
i kdacht alquote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hard op zoek naar een kamer, ga druk reageren op kamernet, en wil asap verkassen.
Niks concreets nog...
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
i kdacht al
heb je geen interesse in een toffe kamer in arnhem?
keurigquote:
... ehmquote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
i kdacht al
heb je geen interesse in een toffe kamer in arnhem?
kut, ik vertel je veel te veelquote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
... ehm
Nee
Helemaal niet in dat kakelhuis waar je nu woont![]()
ik ben op zoek in Nijmegenquote:
Hmm, ja, moment...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
Oh, A, heb je nog stats van vrijdag?
Toen hadden we het ook al zo heerlijk druk
ik hoor voor aankomende donderdag of ik hem krijg....quote:
hahahquote:
hahaquote:
puickend.quote:
ik hoef me geen zorgen te maken of ik hem kwijt raak, das mijn huisbaas zijn probleemquote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben op zoek in Nijmegenkan je je kamer niet kwijt ?
ik mail nog watquote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig
Heb je nog meer wat je aangepast wilt hebben?
Ik vind het wel effe leuk om ermee te kloten...
ahquote:Op zondag 22 juli 2007 23:28 schreef OA het volgende:
KSC #357] Waar Eer-ik, OA en MPG hun quotum behaald hebben
je mag wel een keer komen kijken hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha
Ik zou sowieso niet in een kamer gaan zitten waar ik nog nooit geweest ben hoor, ik wil er altijd eerst even kijken
Maar dat lijkt me logisch
donequote:
zuchtquote:
quote:
dat kloptquote:Op zondag 22 juli 2007 23:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je schijnt trouwens via kamernet wel redelijk snel een kamer te kunnen krijgen hoor ik om me heen
Ik ben vanmiddag naar de film geweestquote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Muck het volgende:
mmm, honingdrop
en ik ga zo lekker in mijn bedje harry potter lezen
hp...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Muck het volgende:
mmm, honingdrop
en ik ga zo lekker in mijn bedje harry potter lezen
ik gisteravond!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag naar de film geweestIk vond 'm gaaf
Ik was in Scheveningen vanmiddag, geen IMAX, wel jammer had die 3D-shit wel willen zien. Maar ja, desalniettemin toch heel gaaf! Ik moet nu boek 6 en 7 nog lezen. De moeder van mijn meisje is nu in boek 6 bezig, dus ik moet ff wachten totdat ik op vakantie ga.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ik gisteravond!
In amsterdam, IMAX
en de laatste 20 minuten in 3D
ik vond hem ook zoooooooo gaaf he
Ieder z'n meugquote:Op zondag 22 juli 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op die harry
prcsquote:
ik ben bezig in 7quote:Op zondag 22 juli 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op die harry
ik ben niet zo kapot van cheese onionquote:
trustequote:
quote:
mijn eigen moederquote:
Rosa haha vetquote:
trustequote:Op maandag 23 juli 2007 01:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nope sander je lost me mooi af, ik ga naar bed![]()
Oke, trusten vriend.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nope sander je lost me mooi af, ik ga naar bed![]()
Nee, ik had toch gezegd rond 1:10 en 1:20 geloof ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:09 schreef Houniet het volgende:
hey sanderjij bent vroeg, je zou toch pas rond 0300 komen? of ben ik in de war
geen koffie voor mij, anders kan ik zo niet slapen
Natuurlijk niet!quote:
Exactly my thoughts!quote:
goedemorgenquote:
Zoeen aantal op zondag...quote:Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 22 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
035. 094 OA
040. 089 BrandX
045. 085 Papierversnipperaar
061. 069 Houniet
066. 066 eer-ik
092. 056 Memento-Mori
113. 049 Kuukske
149. 038 Muck
166. 035 JortK
217. 027 MPG
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Ohja dat heb ik ook gezien in de herhaling ofzo, 7 auto's die uitschuiven in 1 bochtquote:Op maandag 23 juli 2007 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zoeen aantal op zondag...![]()
Nou ja, druk meeposten in het F1-topic heeft daar aan bijgedragen...![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al gevonden. Ik sta als volgt:quote:Op maandag 23 juli 2007 08:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat lijstje klopt niet. Ik heb zondag op zeker meer gepost dan MPG! ik ben de hele dag zo'n beetje online geweest en met grote regelmaat gepost. Alleen al in KSC heb ik meer gepost dan MPG
![]()
![]()
Frutseldingfriemelgeluidje!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Papierclippertjequote:Op maandag 23 juli 2007 08:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frutseldingfriemelgeluidje!![]()
![]()
Neem een voorbeeld aan ons, alleen posten op het werkquote:Op maandag 23 juli 2007 08:46 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Geef de F1 maar weer de schuld. Je bent gewoon een topposter, geef maar toe!
Sorry BXquote:Op maandag 23 juli 2007 08:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al gevonden. Ik sta als volgt:
040 089 BrandX![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 22 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
040. 089 BrandX
Euh... mja... maar... euh...quote:Op maandag 23 juli 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef de F1 maar weer de schuld. Je bent gewoon een topposter, geef maar toe!
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry BX![]()
Ik had je over hoofd gezien![]()
Je bent toegevoegd aan de lijst een aantal posts hierboven...![]()
[..]
Neequote:Op maandag 23 juli 2007 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan ons, alleen posten op het werk
Frutselquote:Op maandag 23 juli 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
OAAAAAaaaa![]()
![]()
Phenooo![]()
![]()
![]()
BrandX![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal een lekker weekend gehad?
Redelijk... wilden vrijdag BBQ'en met wat vrienden in Apeldoorn, maar dat ging nie door vanwege het slechte weer.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Frutsel [afbeelding]
Prima weekend gehad. Lekker vrijwel niets gedaan!![]()
En jij?![]()
Zware verjaardag gehad?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:![]()
.
Zo, ik heb het klokje rondgeslapen. Heerlijk.
Nah, eigenlijk welquote:
Chinese restaurants zijn de meest ranzige restaurants in Nederlandquote:Op maandag 23 juli 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk wel. We aten zaterdag chinees, maar ik mocht er driedubbel van genieten.
Welnee, ik ben nog nooit ziek geworden van chinees. Wel van softijs.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Chinese restaurants zijn de meest ranzige restaurants in Nederland
Mja, we hebben al besloten om voortaan zelf lekker nasi te maken, in plaats van af te halen.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:32 schreef crossover het volgende:
Chinese restaurants zijn de meest ranzige restaurants in Nederland
Heb ik niet een keer gezegd dat ik met mijn vakantiebaan vorig jaar (horeca distributie bavaria) op een boel chinees/indonesische restaurants ben geweest? Nou ik kan je vertellen, stuk voor stuk zijn ze smerig en het is schandalig dat dat uitschot voedsel klaarmaakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, ik ben nog nooit ziek geworden van chinees. Wel van softijs.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 09:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik niet een keer gezegd dat ik met mijn vakantiebaan vorig jaar (horeca distributie bavaria) op een boel chinees/indonesische restaurants ben geweest? Nou ik kan je vertellen, stuk voor stuk zijn ze smerig en het is schandalig dat dat uitschot voedsel klaarmaakt.
ahjaquote:Op zondag 22 juli 2007 23:12 schreef svdheijden het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 09:37 schreef crossover het volgende:
Shit ik weet niet wat ik moet gaan doen deze week
Moet alleen vrijdag werken dus heb 4 dagen overdag niks te doen
ga naar een uitzendbureau werk zoekenquote:Op maandag 23 juli 2007 09:37 schreef crossover het volgende:
Shit ik weet niet wat ik moet gaan doen deze week
Moet alleen vrijdag werken dus heb 4 dagen overdag niks te doen
Naja, scheelt dat Chinese restaurantjes niet echt mijn ding zijn om heen te gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 09:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik niet een keer gezegd dat ik met mijn vakantiebaan vorig jaar (horeca distributie bavaria) op een boel chinees/indonesische restaurants ben geweest? Nou ik kan je vertellen, stuk voor stuk zijn ze smerig en het is schandalig dat dat uitschot voedsel klaarmaakt.
ik zou het aannemen als ik dan betaald wordquote:Op maandag 23 juli 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Nou Cross, je mag voor mij wel gaan werken?
Ik heb net de afwas gedaanquote:Op maandag 23 juli 2007 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zou het aannemen als ik dan betaald word
en een slaap plek heb , dan help ik wel met afwassen en stofzuigen![]()
dagelijks is er afwasquote:Op maandag 23 juli 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb net de afwas gedaan [afbeelding]
Iemand had geld voor de film ?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Transformer film was tof
Nee, biosbon die ik ooit gekregen hadquote:Op maandag 23 juli 2007 10:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iemand had geld voor de film ?![]()
Ik ga donderdagquote:Op maandag 23 juli 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Transformer film was tof
Nah, dan moet ik me weer inschrijven enzo. Heb al een leuke baan, maar er is deze week niet veel te doenquote:Op maandag 23 juli 2007 09:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga naar een uitzendbureau werk zoekendagjes werk
![]()
Wat moet ik doen danquote:Op maandag 23 juli 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Nou Cross, je mag voor mij wel gaan werken?
Niksen op een kantoor. En ik denk dat je per week 200 euro vangtquote:Op maandag 23 juli 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Wat moet ik doen danen wat vangt het?
ik vond hem redelijk...quote:Op maandag 23 juli 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Transformer film was tof
Tofquote:Op maandag 23 juli 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niksen op een kantoor. En ik denk dat je per week 200 euro vangt.
Hehehe. Mja, het is wel tof werk.quote:
Maar ik ga me snel vervelen altijd, moet wel echt iets doenquote:
nou jaquote:Op maandag 23 juli 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Cross is je voor cgm.
nee ze verspillen hun eigen tijdquote:Op maandag 23 juli 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik de enige die gewoon werkt op z'n werk?![]()
Hoe durf je zulks gebrek aan vertrouwen in me te hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou jaalsof hij daadwerkelijk daar komt
![]()
nee, aan kuukske dat je daar echt achter haar bureau komt te werkenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe durf je zulks gebrek aan vertrouwen in me te hebben
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
nee, aan kuukske dat je daar echt achter haar bureau komt te werken![]()
Ik ook Papier!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is hier iemand afhankelijk van geestelijke hulpverlening?
Ik hoop het niet want ik ben een rooster grondig aan het verpesten.
nee hoor, ik ook helaasquote:Op maandag 23 juli 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus je bent nu In de opslag?!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
ik dacht vrij te zijn vandaag, werd ik om 8 uur wakker, denk: toch effe kijken.... (normaal werk ik niet op maandag...) Moest ik toch werken
Helemaal de tyfus gehaast...
Waarom dat danquote:Oh, OA, mijn ouders vinden het tegenwoordig prettig om het router uit te donderstralen 's avonds als ze gaan pitten, daarom was ik ineens offline gister...
Mensen die apparatuur uitzettenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
ik dacht vrij te zijn vandaag, werd ik om 8 uur wakker, denk: toch effe kijken.... (normaal werk ik niet op maandag...) Moest ik toch werken
Helemaal de tyfus gehaast...
Oh, OA, mijn ouders vinden het tegenwoordig prettig om het router uit te donderstralen 's avonds als ze gaan pitten, daarom was ik ineens offline gister...
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is hier iemand afhankelijk van geestelijke hulpverlening?
Ik hoop het niet want ik ben een rooster grondig aan het verpesten.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen die apparatuur uitzetten![]()
Mensen die apparatuur aan laten staanquote:Op maandag 23 juli 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
uhuh, weer vrolijk aan het werk.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je bent nu In de opslag?!
[..]
Waarom dat dan![]()
Dus als zij gaan pitt'n, mag jij geen plezier meer hebben?![]()
![]()
En wat als je dat ding weer gewoon aanzet?![]()
Ik haat dat ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wat is daar de reden van?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, weer vrolijk aan het werk.
Prima, verdien ik nog knaken op een dag dat ik normaal niets doe...
Ze rammen de pc uit, en drukken dan de stekkerverdeeldoosdinges uit.
En ik zeg meestal rond de klok van 2300 dat ik ga pit'n, dus dan staat het wel stom als ik weer geirriteerd naar beneden loop om dat ding weer aan te zetten he
Maar ik ga er even een mooie oplossing voor bedenken
Ja.quote:
Ik denk het haast...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Maar wat is daar de reden van?![]()
Energiebesparing?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat dat ook.
Mijn apparatuur staat atlijd aan
Immer.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
jij hebt het ook weer vanouds druk @ werk?
goh, rot.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Immer.![]()
Gevolg is dat ik geen ruk te doen heb...![]()
als ik thuiskom uit werk.quote:
dan kan je toch stiekem gaan fokkenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Immer.![]()
Eigenlijk zou mijn collega vanaf vandaag op vakantie zijn, dus ik heb vorige week vrij veel gedaan, om nu geen chaos te krijgen, want ik neem zijn werk erbij.
Echter, meneer heeft besloten dat het weer niet meezit, dus gaat hij eind deze week.
Gevolg is dat ik geen ruk te doen heb...![]()
Gelukkig is de TDF vandaag al begonnen, dus ga ik lekker de leifstriem aanzetten!![]()
Dat doe ik openlijk!quote:
JD komt hier toch sowieso niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mogge
JD al een tijdje niet op fok gezien
Waarom zeg je dat tegen Muck??quote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Hai Muckiequote:
JD hoort bij Kuukquote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mogge
Que, wat hè?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:25 schreef Muck het volgende:
JD komt hier toch sowieso niet?
of bedoel je in het algemeen op fok?
Ja, psies.quote:
op fok vaak zatquote:Op maandag 23 juli 2007 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
JD komt hier toch sowieso niet?
of bedoel je in het algemeen op fok?
Hier sporadisch.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
op fok vaak zat
eer-ikquote:
Verwarrend als je daar Muck bij quote.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef Houniet het volgende:
Muck![]()
ja eer-ik, stiekem fokken. leuk he die woorden in 1 zin
CGM is één en al verwarrendheid, met zijn teksten zonder welke vorm van interpunctie dan ook...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verwarrend als je daar Muck bij quote.
ik ben selectief onwetend hoe ik het beter moetr zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verwarrend als je daar Muck bij quote.
keurig.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
eer-ik
ja, goednet wakker
en hoe is het met jou dan?
Mensen die vrij zijn op maandag.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens even een douche gunnen.
Daar heb je een verdomd goed punt. Misschien moet veldmuis de spellingsnazi er eens aan te pas komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef OA het volgende:
CGM is één en al verwarrendheid, met zijn teksten zonder welke vorm van interpunctie dan ook...![]()
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef Houniet het volgende:
Muck![]()
ja eer-ik, stiekem fokken. leuk he die woorden in 1 zin
Whehehequote:
Ik ben ook wel een redelijke spellingsnazi, maar bij cgm heb ik de hoop al opgegeven.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je een verdomd goed punt. Misschien moet veldmuis de spellingsnazi er eens aan te pas komen.
Daarom expres bij de quotatie interpunctie : " hahaha " omfg .quote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
CGM is één en al verwarrendheid, met zijn teksten zonder welke vorm van interpunctie dan ook...![]()
Waarom meldde jij je eigenlijk niet eerder hier?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig.
Ik dacht dat ik vrij was vandaag
't is dat k vanochtend even op m'n rooster keek, omdat ik toch stiekem twijfelde, maar ik was eigenlijk al laat met opstaan daarvoor
Verder gaat het wel goed
Ben zo'n beetje net wakker.
4 bakken pleur weggewerkt
Wat is tyfusdruk voor jouw begrippen?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanaf week 35 krijg ik het tyfusdruk.
Spellingsnaziquote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je een verdomd goed punt. Misschien moet veldmuis de spellingsnazi er eens aan te pas komen.
omdat m'n medereceptioniste er bij zat.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom meldde jij je eigenlijk niet eerder hier?![]()
ik heb nog helemaal geen koffie gehad!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig.
Ik dacht dat ik vrij was vandaag
't is dat k vanochtend even op m'n rooster keek, omdat ik toch stiekem twijfelde, maar ik was eigenlijk al laat met opstaan daarvoor
Verder gaat het wel goed
Ben zo'n beetje net wakker.
4 bakken pleur weggewerkt
En mij een beetje afzeiken als ik je grammatica verbeterquote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Spellingsnazi [afbeelding]
Ik mag Veldmuis meteen!![]()
Werkdagen die effectief langer duren dan 2 uur.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is tyfusdruk voor jouw begrippen?
Hup, met die massagestraalquote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens even een douche gunnen.
Invoering van nieuw studievolgsysteem; examenprogramma's bouwen, studenten invoeren, docenten rechten geven, vragen beantwoorden, controle met oude systeem of alles goed is geconverteerd etcetera. Veel werk.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Wat is tyfusdruk voor jouw begrippen?
Houd je bek jij.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat m'n medereceptioniste er bij zat.
Die dacht: ik kom ook even werken.
MAar die is weer naar huis.
Ik heb het altijd drukquote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Voor zolang het nog duurt. Vanaf week 35 krijg ik het tyfusdruk.
vroeger, toen ik thuis nog de grootste kamer had, 'mocht' de visite altijd mijn kamer gebruiken.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen koffie gehad!
pffff, mijn (irri)tante logeert hier de hele week
.......quote:
en dan moet net crossover je werk overnemen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Invoering van nieuw studievolgsysteem; examenprogramma's bouwen, studenten invoeren, docenten rechten geven, vragen beantwoorden, controle met oude systeem of alles goed is geconverteerd etcetera. Veel werk.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Werkdagen die effectief langer duren dan 2 uur.![]()
Bitchfightquote:
mag ik ook een keertjequote:
ok, dat is wel aardig wat dan...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Invoering van nieuw studievolgsysteem; examenprogramma's bouwen, studenten invoeren, docenten rechten geven, vragen beantwoorden, controle met oude systeem of alles goed is geconverteerd etcetera. Veel werk.
Wat is vakanite?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:36 schreef Muck het volgende:
ik heb het nooit druk
nog 4 daagjes, dan mag ik lars ophalen
en nog 12 dagen voor ik op vakanite ga
Wat is ongehoord druk naar uwer maatstaven?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:36 schreef OA het volgende:
Vanaf week 31 krijg ik het ongehoord druk!![]()
Ja, dat is volgende week al, ja.![]()
"Ben je dan nog wel hier te vinden OA?"
Uiteraard.. Al zal ik wat meer verzaken...
![]()
volgens mij kan je dat etenquote:
jij wel jaquote:
Ik weet allang niet meer wat vakantie is, laat staan vakanitequote:
Gisteren wel een recept geprobeerd van zalm met wasabi saus. Goed spul!quote:
7 van de 8 uur daadwerkelijk aan het werk zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is ongehoord druk naar uwer maatstaven?
serieus druk dus...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
7 van de 8 uur daadwerkelijk aan het werk zijn.![]()
Ik doe dan naast de inkoop ook de verkoop en des ochtends ook de receptie...![]()
Verkoop houdt meer in dan alleen orders bevestigen. Het vervoer moet geregeld worden, het magazijn moet instructies krijgen, constant overleggen met de produktiemanager over de produktiedata, vrachtpapieren maken en vast nog meer wat ik nu vergeet.![]()
wtf is wasabiquote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren wel een recept geprobeerd van zalm met wasabi saus. Goed spul!
Ik dacht dat het de tijd tussen 2 banen in wasquote:
dat is vakantie, dat lijkt eropquote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de tijd tussen 2 banen in was![]()
Jij heiden! Wasabi is goed tegen verkoudeid, laten we het zo stellen. Last van een volgelopen neus? Wasabi ftw!quote:
pagina 3 bij mijquote:
oh, dus als ik vrijdag werk hier, en zaterdag bij TNT, is vrijdagavond vakantiequote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de tijd tussen 2 banen in was![]()
WAAAASSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lRSH8uW6bZI
Wasaaaabi Eerik
Sushiquote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij heiden! Wasabi is goed tegen verkoudeid, laten we het zo stellen. Last van een volgelopen neus? Wasabi ftw!
Dat groene spul dat bij sushi geserveerd wordt.
Gewoon 1 hoorquote:
webilter....???quote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
WAAAASSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Het is toch die budweiser reclame neem ik aan? Ik heb hier last van een webilter, kan het dus niet zien.
dat is een M.M. !quote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef OA het volgende:
Allerlei figuren uit "de bouwwereld" scheuren hier af en aan in immens grote patserbakken...
BMW 7 series, Mercedes ML ... , Audi Q7, etc....
Telkens als ik dan in de pauze een rondje loop om hier en daar wat te spotten is er geen wagen te zien, terwijl ze een doodlopende straat in zijn gereden...![]()
Ja, de "f"wordt ook gefilterdquote:
bij iedereen anders hequote:
Virtuele ban!quote:
Mja, in principe wel, maar niet als sushi....quote:Rauwe vis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |