Ja.quote:
Ik denk het haast...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Maar wat is daar de reden van?![]()
Energiebesparing?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat dat ook.
Mijn apparatuur staat atlijd aan
Immer.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
jij hebt het ook weer vanouds druk @ werk?
goh, rot.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Immer.![]()
Gevolg is dat ik geen ruk te doen heb...![]()
als ik thuiskom uit werk.quote:
dan kan je toch stiekem gaan fokkenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Immer.![]()
Eigenlijk zou mijn collega vanaf vandaag op vakantie zijn, dus ik heb vorige week vrij veel gedaan, om nu geen chaos te krijgen, want ik neem zijn werk erbij.
Echter, meneer heeft besloten dat het weer niet meezit, dus gaat hij eind deze week.
Gevolg is dat ik geen ruk te doen heb...![]()
Gelukkig is de TDF vandaag al begonnen, dus ga ik lekker de leifstriem aanzetten!![]()
Dat doe ik openlijk!quote:
JD komt hier toch sowieso niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mogge
JD al een tijdje niet op fok gezien
Waarom zeg je dat tegen Muck??quote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Hai Muckiequote:
JD hoort bij Kuukquote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mogge
Que, wat hè?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:25 schreef Muck het volgende:
JD komt hier toch sowieso niet?
of bedoel je in het algemeen op fok?
Ja, psies.quote:
op fok vaak zatquote:Op maandag 23 juli 2007 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
JD komt hier toch sowieso niet?
of bedoel je in het algemeen op fok?
Hier sporadisch.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
op fok vaak zat
eer-ikquote:
Verwarrend als je daar Muck bij quote.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef Houniet het volgende:
Muck![]()
ja eer-ik, stiekem fokken. leuk he die woorden in 1 zin
CGM is één en al verwarrendheid, met zijn teksten zonder welke vorm van interpunctie dan ook...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verwarrend als je daar Muck bij quote.
ik ben selectief onwetend hoe ik het beter moetr zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verwarrend als je daar Muck bij quote.
keurig.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
eer-ik
ja, goednet wakker
en hoe is het met jou dan?
Mensen die vrij zijn op maandag.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens even een douche gunnen.
Daar heb je een verdomd goed punt. Misschien moet veldmuis de spellingsnazi er eens aan te pas komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef OA het volgende:
CGM is één en al verwarrendheid, met zijn teksten zonder welke vorm van interpunctie dan ook...![]()
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef Houniet het volgende:
Muck![]()
ja eer-ik, stiekem fokken. leuk he die woorden in 1 zin
Whehehequote:
Ik ben ook wel een redelijke spellingsnazi, maar bij cgm heb ik de hoop al opgegeven.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je een verdomd goed punt. Misschien moet veldmuis de spellingsnazi er eens aan te pas komen.
Daarom expres bij de quotatie interpunctie : " hahaha " omfg .quote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
CGM is één en al verwarrendheid, met zijn teksten zonder welke vorm van interpunctie dan ook...![]()
Waarom meldde jij je eigenlijk niet eerder hier?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig.
Ik dacht dat ik vrij was vandaag
't is dat k vanochtend even op m'n rooster keek, omdat ik toch stiekem twijfelde, maar ik was eigenlijk al laat met opstaan daarvoor
Verder gaat het wel goed
Ben zo'n beetje net wakker.
4 bakken pleur weggewerkt
Wat is tyfusdruk voor jouw begrippen?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanaf week 35 krijg ik het tyfusdruk.
Spellingsnaziquote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je een verdomd goed punt. Misschien moet veldmuis de spellingsnazi er eens aan te pas komen.
omdat m'n medereceptioniste er bij zat.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom meldde jij je eigenlijk niet eerder hier?![]()
ik heb nog helemaal geen koffie gehad!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig.
Ik dacht dat ik vrij was vandaag
't is dat k vanochtend even op m'n rooster keek, omdat ik toch stiekem twijfelde, maar ik was eigenlijk al laat met opstaan daarvoor
Verder gaat het wel goed
Ben zo'n beetje net wakker.
4 bakken pleur weggewerkt
En mij een beetje afzeiken als ik je grammatica verbeterquote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Spellingsnazi [afbeelding]
Ik mag Veldmuis meteen!![]()
Werkdagen die effectief langer duren dan 2 uur.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is tyfusdruk voor jouw begrippen?
Hup, met die massagestraalquote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens even een douche gunnen.
Invoering van nieuw studievolgsysteem; examenprogramma's bouwen, studenten invoeren, docenten rechten geven, vragen beantwoorden, controle met oude systeem of alles goed is geconverteerd etcetera. Veel werk.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Wat is tyfusdruk voor jouw begrippen?
Houd je bek jij.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat m'n medereceptioniste er bij zat.
Die dacht: ik kom ook even werken.
MAar die is weer naar huis.
Ik heb het altijd drukquote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Voor zolang het nog duurt. Vanaf week 35 krijg ik het tyfusdruk.
vroeger, toen ik thuis nog de grootste kamer had, 'mocht' de visite altijd mijn kamer gebruiken.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen koffie gehad!
pffff, mijn (irri)tante logeert hier de hele week
.......quote:
en dan moet net crossover je werk overnemen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Invoering van nieuw studievolgsysteem; examenprogramma's bouwen, studenten invoeren, docenten rechten geven, vragen beantwoorden, controle met oude systeem of alles goed is geconverteerd etcetera. Veel werk.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Werkdagen die effectief langer duren dan 2 uur.![]()
Bitchfightquote:
mag ik ook een keertjequote:
ok, dat is wel aardig wat dan...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Invoering van nieuw studievolgsysteem; examenprogramma's bouwen, studenten invoeren, docenten rechten geven, vragen beantwoorden, controle met oude systeem of alles goed is geconverteerd etcetera. Veel werk.
Wat is vakanite?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:36 schreef Muck het volgende:
ik heb het nooit druk
nog 4 daagjes, dan mag ik lars ophalen
en nog 12 dagen voor ik op vakanite ga
Wat is ongehoord druk naar uwer maatstaven?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:36 schreef OA het volgende:
Vanaf week 31 krijg ik het ongehoord druk!![]()
Ja, dat is volgende week al, ja.![]()
"Ben je dan nog wel hier te vinden OA?"
Uiteraard.. Al zal ik wat meer verzaken...
![]()
volgens mij kan je dat etenquote:
jij wel jaquote:
Ik weet allang niet meer wat vakantie is, laat staan vakanitequote:
Gisteren wel een recept geprobeerd van zalm met wasabi saus. Goed spul!quote:
7 van de 8 uur daadwerkelijk aan het werk zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is ongehoord druk naar uwer maatstaven?
serieus druk dus...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
7 van de 8 uur daadwerkelijk aan het werk zijn.![]()
Ik doe dan naast de inkoop ook de verkoop en des ochtends ook de receptie...![]()
Verkoop houdt meer in dan alleen orders bevestigen. Het vervoer moet geregeld worden, het magazijn moet instructies krijgen, constant overleggen met de produktiemanager over de produktiedata, vrachtpapieren maken en vast nog meer wat ik nu vergeet.![]()
wtf is wasabiquote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren wel een recept geprobeerd van zalm met wasabi saus. Goed spul!
Ik dacht dat het de tijd tussen 2 banen in wasquote:
dat is vakantie, dat lijkt eropquote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de tijd tussen 2 banen in was![]()
Jij heiden! Wasabi is goed tegen verkoudeid, laten we het zo stellen. Last van een volgelopen neus? Wasabi ftw!quote:
pagina 3 bij mijquote:
oh, dus als ik vrijdag werk hier, en zaterdag bij TNT, is vrijdagavond vakantiequote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de tijd tussen 2 banen in was![]()
WAAAASSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lRSH8uW6bZI
Wasaaaabi Eerik
Sushiquote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij heiden! Wasabi is goed tegen verkoudeid, laten we het zo stellen. Last van een volgelopen neus? Wasabi ftw!
Dat groene spul dat bij sushi geserveerd wordt.
Gewoon 1 hoorquote:
webilter....???quote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
WAAAASSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Het is toch die budweiser reclame neem ik aan? Ik heb hier last van een webilter, kan het dus niet zien.
dat is een M.M. !quote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef OA het volgende:
Allerlei figuren uit "de bouwwereld" scheuren hier af en aan in immens grote patserbakken...
BMW 7 series, Mercedes ML ... , Audi Q7, etc....
Telkens als ik dan in de pauze een rondje loop om hier en daar wat te spotten is er geen wagen te zien, terwijl ze een doodlopende straat in zijn gereden...![]()
Ja, de "f"wordt ook gefilterdquote:
bij iedereen anders hequote:
Virtuele ban!quote:
Mja, in principe wel, maar niet als sushi....quote:Rauwe vis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |