trustequote:Op maandag 23 juli 2007 01:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nope sander je lost me mooi af, ik ga naar bed![]()
Oke, trusten vriend.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nope sander je lost me mooi af, ik ga naar bed![]()
Nee, ik had toch gezegd rond 1:10 en 1:20 geloof ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:09 schreef Houniet het volgende:
hey sanderjij bent vroeg, je zou toch pas rond 0300 komen? of ben ik in de war
geen koffie voor mij, anders kan ik zo niet slapen
Natuurlijk niet!quote:
Exactly my thoughts!quote:
goedemorgenquote:
Zoeen aantal op zondag...quote:Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 22 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
035. 094 OA
040. 089 BrandX
045. 085 Papierversnipperaar
061. 069 Houniet
066. 066 eer-ik
092. 056 Memento-Mori
113. 049 Kuukske
149. 038 Muck
166. 035 JortK
217. 027 MPG
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Ohja dat heb ik ook gezien in de herhaling ofzo, 7 auto's die uitschuiven in 1 bochtquote:Op maandag 23 juli 2007 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zoeen aantal op zondag...![]()
Nou ja, druk meeposten in het F1-topic heeft daar aan bijgedragen...![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al gevonden. Ik sta als volgt:quote:Op maandag 23 juli 2007 08:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat lijstje klopt niet. Ik heb zondag op zeker meer gepost dan MPG! ik ben de hele dag zo'n beetje online geweest en met grote regelmaat gepost. Alleen al in KSC heb ik meer gepost dan MPG
![]()
![]()
Frutseldingfriemelgeluidje!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Papierclippertjequote:Op maandag 23 juli 2007 08:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frutseldingfriemelgeluidje!![]()
![]()
Neem een voorbeeld aan ons, alleen posten op het werkquote:Op maandag 23 juli 2007 08:46 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Geef de F1 maar weer de schuld. Je bent gewoon een topposter, geef maar toe!
Sorry BXquote:Op maandag 23 juli 2007 08:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al gevonden. Ik sta als volgt:
040 089 BrandX![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 22 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
040. 089 BrandX
Euh... mja... maar... euh...quote:Op maandag 23 juli 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef de F1 maar weer de schuld. Je bent gewoon een topposter, geef maar toe!
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry BX![]()
Ik had je over hoofd gezien![]()
Je bent toegevoegd aan de lijst een aantal posts hierboven...![]()
[..]
Neequote:Op maandag 23 juli 2007 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan ons, alleen posten op het werk
Frutselquote:Op maandag 23 juli 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
OAAAAAaaaa![]()
![]()
Phenooo![]()
![]()
![]()
BrandX![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal een lekker weekend gehad?
Redelijk... wilden vrijdag BBQ'en met wat vrienden in Apeldoorn, maar dat ging nie door vanwege het slechte weer.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Frutsel [afbeelding]
Prima weekend gehad. Lekker vrijwel niets gedaan!![]()
En jij?![]()
Zware verjaardag gehad?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:![]()
.
Zo, ik heb het klokje rondgeslapen. Heerlijk.
Nah, eigenlijk welquote:
Chinese restaurants zijn de meest ranzige restaurants in Nederlandquote:Op maandag 23 juli 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk wel. We aten zaterdag chinees, maar ik mocht er driedubbel van genieten.
Welnee, ik ben nog nooit ziek geworden van chinees. Wel van softijs.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Chinese restaurants zijn de meest ranzige restaurants in Nederland
Mja, we hebben al besloten om voortaan zelf lekker nasi te maken, in plaats van af te halen.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:32 schreef crossover het volgende:
Chinese restaurants zijn de meest ranzige restaurants in Nederland
Heb ik niet een keer gezegd dat ik met mijn vakantiebaan vorig jaar (horeca distributie bavaria) op een boel chinees/indonesische restaurants ben geweest? Nou ik kan je vertellen, stuk voor stuk zijn ze smerig en het is schandalig dat dat uitschot voedsel klaarmaakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, ik ben nog nooit ziek geworden van chinees. Wel van softijs.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 09:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik niet een keer gezegd dat ik met mijn vakantiebaan vorig jaar (horeca distributie bavaria) op een boel chinees/indonesische restaurants ben geweest? Nou ik kan je vertellen, stuk voor stuk zijn ze smerig en het is schandalig dat dat uitschot voedsel klaarmaakt.
ahjaquote:Op zondag 22 juli 2007 23:12 schreef svdheijden het volgende:
* svdheijden schud voor iedereen een kopje koffie in voordat hij zijn levensverhaal afsteekt...(en geeft Muck een koekje)
Ik ben Sam van der Heijden, 18 jaar en ik woon in Budel. Mijn hobbies zijn fotografie en ik kloot wel eens wat aan met de pc. Mijn koffie drink ik met wat melk (ik ben van de suiker afgestapt) En een koekje heb je net gehad
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 09:37 schreef crossover het volgende:
Shit ik weet niet wat ik moet gaan doen deze week
Moet alleen vrijdag werken dus heb 4 dagen overdag niks te doen
ga naar een uitzendbureau werk zoekenquote:Op maandag 23 juli 2007 09:37 schreef crossover het volgende:
Shit ik weet niet wat ik moet gaan doen deze week
Moet alleen vrijdag werken dus heb 4 dagen overdag niks te doen
Naja, scheelt dat Chinese restaurantjes niet echt mijn ding zijn om heen te gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 09:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik niet een keer gezegd dat ik met mijn vakantiebaan vorig jaar (horeca distributie bavaria) op een boel chinees/indonesische restaurants ben geweest? Nou ik kan je vertellen, stuk voor stuk zijn ze smerig en het is schandalig dat dat uitschot voedsel klaarmaakt.
ik zou het aannemen als ik dan betaald wordquote:Op maandag 23 juli 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Nou Cross, je mag voor mij wel gaan werken?
Ik heb net de afwas gedaanquote:Op maandag 23 juli 2007 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zou het aannemen als ik dan betaald word
en een slaap plek heb , dan help ik wel met afwassen en stofzuigen![]()
dagelijks is er afwasquote:Op maandag 23 juli 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb net de afwas gedaan [afbeelding]
Iemand had geld voor de film ?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Transformer film was tof
Nee, biosbon die ik ooit gekregen hadquote:Op maandag 23 juli 2007 10:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iemand had geld voor de film ?![]()
Ik ga donderdagquote:Op maandag 23 juli 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Transformer film was tof
Nah, dan moet ik me weer inschrijven enzo. Heb al een leuke baan, maar er is deze week niet veel te doenquote:Op maandag 23 juli 2007 09:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga naar een uitzendbureau werk zoekendagjes werk
![]()
Wat moet ik doen danquote:Op maandag 23 juli 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Nou Cross, je mag voor mij wel gaan werken?
Niksen op een kantoor. En ik denk dat je per week 200 euro vangtquote:Op maandag 23 juli 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Wat moet ik doen danen wat vangt het?
ik vond hem redelijk...quote:Op maandag 23 juli 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Transformer film was tof
Tofquote:Op maandag 23 juli 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niksen op een kantoor. En ik denk dat je per week 200 euro vangt.
Hehehe. Mja, het is wel tof werk.quote:
Maar ik ga me snel vervelen altijd, moet wel echt iets doenquote:
nou jaquote:Op maandag 23 juli 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Cross is je voor cgm.
nee ze verspillen hun eigen tijdquote:Op maandag 23 juli 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik de enige die gewoon werkt op z'n werk?![]()
Hoe durf je zulks gebrek aan vertrouwen in me te hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou jaalsof hij daadwerkelijk daar komt
![]()
nee, aan kuukske dat je daar echt achter haar bureau komt te werkenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe durf je zulks gebrek aan vertrouwen in me te hebben
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
nee, aan kuukske dat je daar echt achter haar bureau komt te werken![]()
Ik ook Papier!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is hier iemand afhankelijk van geestelijke hulpverlening?
Ik hoop het niet want ik ben een rooster grondig aan het verpesten.
nee hoor, ik ook helaasquote:Op maandag 23 juli 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus je bent nu In de opslag?!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
ik dacht vrij te zijn vandaag, werd ik om 8 uur wakker, denk: toch effe kijken.... (normaal werk ik niet op maandag...) Moest ik toch werken
Helemaal de tyfus gehaast...
Waarom dat danquote:Oh, OA, mijn ouders vinden het tegenwoordig prettig om het router uit te donderstralen 's avonds als ze gaan pitten, daarom was ik ineens offline gister...
Mensen die apparatuur uitzettenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
ik dacht vrij te zijn vandaag, werd ik om 8 uur wakker, denk: toch effe kijken.... (normaal werk ik niet op maandag...) Moest ik toch werken
Helemaal de tyfus gehaast...
Oh, OA, mijn ouders vinden het tegenwoordig prettig om het router uit te donderstralen 's avonds als ze gaan pitten, daarom was ik ineens offline gister...
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is hier iemand afhankelijk van geestelijke hulpverlening?
Ik hoop het niet want ik ben een rooster grondig aan het verpesten.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen die apparatuur uitzetten![]()
Mensen die apparatuur aan laten staanquote:Op maandag 23 juli 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
uhuh, weer vrolijk aan het werk.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je bent nu In de opslag?!
[..]
Waarom dat dan![]()
Dus als zij gaan pitt'n, mag jij geen plezier meer hebben?![]()
![]()
En wat als je dat ding weer gewoon aanzet?![]()
Ik haat dat ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wat is daar de reden van?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, weer vrolijk aan het werk.
Prima, verdien ik nog knaken op een dag dat ik normaal niets doe...
Ze rammen de pc uit, en drukken dan de stekkerverdeeldoosdinges uit.
En ik zeg meestal rond de klok van 2300 dat ik ga pit'n, dus dan staat het wel stom als ik weer geirriteerd naar beneden loop om dat ding weer aan te zetten he
Maar ik ga er even een mooie oplossing voor bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |