dank u!quote:Op zondag 22 juli 2007 08:44 schreef borisz het volgende:
Boe
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:SCH, stalkgedrag en continu op de man spelen. Mag over een maandje weer 's mailen.
Is het weer eens zo ver?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
![]()
Ik heb hem nu op MSN en de reden doet mijn wenkbrauwen enorm fronsen. Zelfs zijn PM-functie en FP-postrechten zijn weg
tjaquote:Op zondag 22 juli 2007 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
![]()
Ik heb hem nu op MSN en de reden doet mijn wenkbrauwen enorm fronsen. Zelfs zijn PM-functie en FP-postrechten zijn weg
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:27 schreef sjimz het volgende:
Ff mijn huisje opruimen want mijn ouders komen sinds 2 jaar weer eens langs![]()
Vanwege mijn verjaardag.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig sjimz, waarom komen ze weer, zomaar?
Ze heeft een bijbaan bij de AH, en ze is nog steeds bezig aan het afstuderen op de HvA (Communicatie)quote:Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]goed bezig
![]()
Hey ik zat net te denken, wat doet je vrouw eigenlijk voor 'n werk?
oo oke op die manierquote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze heeft een bijbaan bij de AH, en ze is nog steeds bezig aan het afstuderen op de HvA (Communicatie)
Al Bundy is toch juist een heldquote:Op zondag 22 juli 2007 11:37 schreef Bos81 het volgende:
Beste Hoolers, ik ben een tijdje weg, misschien wel voorgoed want Danny persoonlijk heeft het op me voorzien en dan trek je als user aan het kortste eind. Ik vergeleek met hem Al Bundy qua humor en uitstraling en dat is blijkbaar een doodzonde. Jammer dat het zo gaat. Have fun.
SCH
ja, al is ze toch redelijk een sloddervosquote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke op die manier
vandaar dat je het alleen moet schoonmaken
Wanneer studeert ze af? En hopelijk daarna op zoek naar een echte baan? Niet zo'n bezigheidstherapiedinges zoals jij?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze heeft een bijbaan bij de AH, en ze is nog steeds bezig aan het afstuderen op de HvA (Communicatie)
Ze had eigenlijk afgelopen jaar klaar moeten zijn maar heeft toen even een soort sabbatical gehouden wegens motivatie problemen. Ze gaat komend jaar weer verder waar ze was gebleven.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wanneer studeert ze af? En hopelijk daarna op zoek naar een echte baan? Niet zo'n bezigheidstherapiedinges zoals jij?
Wat voor baan zoekt ze?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze had eigenlijk afgelopen jaar klaar moeten zijn maar heeft toen even een soort sabbatical gehouden wegens motivatie problemen. Ze gaat komend jaar weer verder waar ze was gebleven.
Ze hoeft nog maar 2 vakken en haar scriptie.
Daarna wil ze wel een baan gaan zoeken.
Het liefst voor een non profit organisatie maar het blijkt dat de AH plannen met haar heeft voor een of andere hoge functie.quote:
Wel prettig dat ze een baan wilt zoekenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze had eigenlijk afgelopen jaar klaar moeten zijn maar heeft toen even een soort sabbatical gehouden wegens motivatie problemen. Ze gaat komend jaar weer verder waar ze was gebleven.
Ze hoeft nog maar 2 vakken en haar scriptie.
Daarna wil ze wel een baan gaan zoeken.
Als ze een management-traineeship kan krijgen, dan zou ik daar voor gaan .... richting nonprofit kan je altijd nogquote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het liefst voor een non profit organisatie maar het blijkt dat de AH plannen met haar heeft voor een of andere hoge functie.
Ze twijfelt nog wat ze gaat doen.
Marga is een wereldverbeteraar.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als ze een management-traineeship kan krijgen, dan zou ik daar voor gaan .... richting nonprofit kan je altijd nog
Maar als je echt een goede kans krijgt bij Ahold, dan zou ik die zeker pakken. Als je een wereldverbeteraar bent, dan hoeft dat niet te betekenen dat je niet voor een commerciele organisatie kan werken...quote:
Daarom twijfelt ze ook zo erg, mij maakt het niet uit als ze maar vrolijk van werk naar huis toe komtquote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar als je echt een goede kans krijgt bij Ahold, dan zou ik die zeker pakken. Als je een wereldverbeteraar bent, dan hoeft dat niet te betekenen dat je niet voor een commerciele organisatie kan werken...
Iddquote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom twijfelt ze ook zo erg, mij maakt het niet uit als ze maar vrolijk van werk naar huis toe komt![]()
Je mag me papa noemen hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 13:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iddals het werk maar leuk is..
wel grappig je vrouwtje heeft dezelfde naam als mijn moeder
Dat kan ik me voorstellen zeg...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
Zuid-Afrikaanse agenten moeten op hoofd richten
Ben ik blij dat ik in Nederland woon en werk.
Ja maar ook als ik met die insteek moet schieten is het al niet best hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen zeg...
Pfff dan ben je ook iedere dag blij dat je veilig thuis komt.
je quotem moet nog gehaald worden jaquote:Op zondag 22 juli 2007 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan ik mooi wat bonnetjes uitschrijven voor foutparkeren!![]()
Idd.. echt geweldig.. net als een paar jaar geleden in Belgiequote:Op zondag 22 juli 2007 14:16 schreef dndiek het volgende:
Toch goed dat ik eerst F1 kijk en daarna pas overschakel op de tour
hou het daar maar lekker danquote:Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef Eilanden het volgende:
Ik geloof dat ze de regen van de F1 naar Utrecht gestuurd hebben .. damn wat een regen
Ik word er altijd zo heerlijk rustig van, dat commentaarquote:Op zondag 22 juli 2007 15:12 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig boeit golf me niet, anders had ik daar ook nog naar moeten zappen inderdaad.
Idd ik vind het kiezen tussen F1 en de Tour al lastig zatquote:Op zondag 22 juli 2007 15:12 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig boeit golf me niet, anders had ik daar ook nog naar moeten zappen inderdaad.
Wat die ouwe zegtquote:Op zondag 22 juli 2007 15:08 schreef golfer het volgende:
Zap me rot tussen de Tour, F1 en The British Open.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef lookinforyou het volgende:
Justin had al bijna 4 maand niets van zijn pa gezien of gehoord.
Zou hij hem vanochtend meenemen, zei Justin, ik ga vandaag niet met je mee en nooit meer.
Dat wilde hij hem al een hele tijd zeggen. En eindelijk dus vanochtend, had hij de moed om het te zeggen.
Hehe, je hebt em gelezenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef dndiek het volgende:
Eten en houdbaarheidsdatum.
Er is iemand alleen thuis hoor
Better safe than sorryquote:Op zondag 22 juli 2007 17:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe, je hebt em gelezen
Just to be sure.
Geweldig inderdaad!quote:
En een schitterende race op de Nurnburgring!quote:
van hartequote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef pascalheister het volgende:
kan ook niet anders op zo'n mooie dag
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Geweldige dag!
De race op de nurburgring, die auto's die achtermekaar in hetzelfde shot tegen de muur aangingen.
De etappe.
Vandaag zou ook mijn opa jarig zijn geweest. Zou vandaag 111 zijn geworden. Maar hij is al ruim 40 jaar dood.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef pascalheister het volgende:
kan ook niet anders op zo'n mooie dag
Dat klinkt erg positief idd.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag zou ook mijn opa jarig zijn geweest. Zou vandaag 111 zijn geworden. Maar hij is al ruim 40 jaar dood.
Go Justin.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef lookinforyou het volgende:
Justin had al bijna 4 maand niets van zijn pa gezien of gehoord.
Zou hij hem vanochtend meenemen, zei Justin, ik ga vandaag niet met je mee en nooit meer.
Dat wilde hij hem al een hele tijd zeggen. En eindelijk dus vanochtend, had hij de moed om het te zeggen.
Alsnog gefeliciteerdquote:Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag zou ook mijn opa jarig zijn geweest. Zou vandaag 111 zijn geworden. Maar hij is al ruim 40 jaar dood.
Ik ben ook erg trots hem.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben ook erg trots hem.
Dus hij mocht kiezen wat we gingen eten vanavond.
Gelukkig werd het pizza en geen Mac Donalds![]()
Ik heb gewoon het idee en het bewijs ook wel, dat ie niks om Justin geeft.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk wel uit dat die vader niet gaat roepen dat jij Justin tegen hem hebt opgezet... Als ie echt zo'n droplul is als dat jij af en toe laat merken dat ie is, zie ik dat hem wel doen..
Ben je ooit nog eens van die man af ??quote:Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee en het bewijs ook wel, dat ie niks om Justin geeft.
Maar dat ik het in de rechtbank op mijn brood krijg, is natuurlijk wel aanwezig.
Ik kan er niet mee zitten.
Dan voer ik wel aan, dat hij in geen 4 maand kontakt heeft gezocht met Justin.
En dan denk ik toch dat dat zwaarder weegt.
We zullen het zien op 14 september.
Ik begin mijnn twijfels te krijgen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je ooit nog eens van die man af ??
Ja dat kan ik me voorstellen...je wilt 't toch een keer achter je gaan laten denk ik zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik begin mijnn twijfels te krijgen.
al 2 jaar rechtzaken![]()
Ik ben er zo klaar mee.
ja inderdaad, en daar krijg je op deze manier weinig kans toe.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen...je wilt 't toch een keer achter je gaan laten denk ik zo.
read wellquote:Op zondag 22 juli 2007 20:51 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik ben weg
Ga ff lekker harry potter lezenfijne avond nog!!!
We horen maar één kant van het verhaalquote:
slechte journalistiekquote:
nou ik zal hem vragen of ie hier wil komen postenquote:
nu SCH gebanned is lijkt hij mij een leuke afwisselingquote:Op zondag 22 juli 2007 21:20 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nou ik zal hem vragen of ie hier wil komen posten
Hmmm 4 maand geen kontakt zoeken, ben erg beniieuwd hoe hij zich daar uitlult.
Als hij een prima papa was, en Justin niet keer op keer laat stikken, dan zou ik wel positief over hem zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Een moeder kan ook positief en aktief proberen het kontakt te herstellen door het kind te laten bellen?
Dus, het van een heel andere kant te benaderen ipv alleen maar verwijten en negatieve gevoelens door te laten schemeren als je het over zijn papa hebt?
Touwtrekkerij om een kind vind ik zo fout
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:51 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik ben weg
Ga ff lekker harry potter lezenfijne avond nog!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu SCH gebanned is lijkt hij mij een leuke afwisseling
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:37 schreef Bos81 het volgende:
Beste Hoolers, ik ben een tijdje weg, misschien wel voorgoed want Danny persoonlijk heeft het op me voorzien en dan trek je als user aan het kortste eind. Ik vergeleek met hem Al Bundy qua humor en uitstraling en dat is blijkbaar een doodzonde. Jammer dat het zo gaat. Have fun.
SCH
Hoe ben je ooit aan zo'n harteloze man gekomen? Is hij zo ineens omgeslagen dan de laatste jaren?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:20 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nou ik zal hem vragen of ie hier wil komen posten
Hmmm 4 maand geen kontakt zoeken, ben erg beniieuwd hoe hij zich daar uitlult.
Het Al Bundy deel lijkt me niet negatief.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:07 schreef VoreG het volgende:
Ja het zal volledig aan Danny liggen.
Tja..Ik oordeel niet, maar je komt hier met de hele handel en steeds zo negatief, en wij weten verder ook de ins en outs niet, en eerlijk gezegd vind ik het ook niets voor hools om er zo diep op in te gaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
Als hij een prima papa was, en Justin niet keer op keer laat stikken, dan zou ik wel positief over hem zijn.
Ik heb Justin altijd nog gemotiveerd.
Maar als hij zo vaak niet komt opdagen, heb ik niks positiefs over hem te melden.
Erg makkelijk oordelen, als jouw kindren wel een goed papa hebben.
maar goed, jullie mogen zeggen wat jullie willen.
en we trekken geen touw om justin. Hij geeft niks om justin. En ik doe niet mee aan spelletjes, omdat ik de allimentatie vast wilde laten leggen, en hij daarop antwoordde, als jij dat doet, pak ik de omgang aan. Om wie gaat het dan?
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Zo en ik heb weer de macht over mijn eigen pc, het is lastig delen met een zus die alleen maar de hele dag kaartspelletjes wil doen![]()
Ja, en dat noemt ze dan "online" gaanquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat noemt ze dan "online" gaan
Of ze wil "MSN'en" terwijl ze geen eens een adres heeft
OK, duidelijk weerquote:
Dat durf ik nu nog niet te zeggen. Hoef pas om 8.00 uur te beginnen, maar wil er wel redelijk op tijd uit. Kan ik me nog even scheren voor ik ga.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Doeg bossie, jij het eerst op morgen?
Ja, maar dat moet ik ookquote:Op zondag 22 juli 2007 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Dat durf ik nu nog niet te zeggen. Hoef pas om 8.00 uur te beginnen, maar wil er wel redelijk op tijd uit. Kan ik me nog even scheren voor ik ga.
Ik denk dat het morgen wel weer 12 uur wordt ofzo... maar mn wekker staat om 10 uurquote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet ik ook
Mijn wekker gaat om half 7.
Mayo!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hayo wayo!
ben benieuwd hoelaat onze wekker (lees Maud) gaat rinkelen ...heerlijk vakantiequote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Bluezz het volgende:
De mijne ging om kwart over 5. Maar ik kwam er pas een uur later uit.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet ik ook
quote:
Ja wel heel raar, op de lokatie waar ik nu zit (alleen afspraken aan de telefoon) zit ik dus voor het laatstquote:
Wat had 'ie te melden?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:54 schreef borisz het volgende:
Luister je Giel vanmorgen terwijl je nog half slaapt en dan hoor je opeens Sunchaser van fok![]()
Volgens mij heeft ie iets gewonnenquote:
Tja jammer dat ik moet werkenquote:
voor de apenheulquote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie iets gewonnenkaartjes ofzo
Die kan alleen maar 53 keer het woord neuken roepen, komt verder niet veel zinnigs uitquote:
Dus niet hoor ik net, woensdag ookquote:Op maandag 23 juli 2007 09:50 schreef Bluezz het volgende:
Ja wel heel raar, op de lokatie waar ik nu zit (alleen afspraken aan de telefoon) zit ik dus voor het laatst
quote:
goedzo, hard werken en zweten zal jequote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Voor Sientje : ik val er steeds af, werk niet hier msn mess.
Ssssttttquote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef borisz het volgende:
Bloes heeft een aanbidder en dan niet golfer![]()
ooo oke jammer...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Met Ebuddy/ msn web messenger?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Bluezz het volgende:
middag Worteloorquote:Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag dropkoppen!
Oi ex vakantiegangerquote:Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag dropkoppen!
Zondequote:Op maandag 23 juli 2007 14:57 schreef tong80 het volgende:
Britney Spears wordt steeds gekker :
[afbeelding]
Ondersteboven word je er niet van.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:57 schreef tong80 het volgende:
Britney Spears wordt steeds gekker :
[afbeelding]
Bahquote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Where did it go wrong Britney ?
Leuk!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
EC!
Welkom terug in Nederland!
Hoe was het in Brazilie?
Finale gekeken deels in een restaurantje met wat lokals. Maar het werd niet echt heel uitbundig gevierd in het dorpje waar ik zat. Een klein beetje vuurwerk, that's all.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef borisz het volgende:
Dat is te merken
WB
nog wat van de copa meegemaakt daar ?
Ik heb de afgelopen twee weken idd beter gezienquote:
Menchov durft ook niet te kijken volgens mijquote:Op maandag 23 juli 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Schitterende beelden van de afdaling in de Tour. Ik durf amper te kijken. Rijden met 70 per uur langs een ravijn.
Ze ziet er afschuwelijk uit, zal ik niet ontkennen, maar hier was ze bezig een videoclip op te nemen voor haar nieuwe single.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Where did it go wrong Britney ?
Dan nogquote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ze ziet er afschuwelijk uit, zal ik niet ontkennen, maar hier was ze bezig een videoclip op te nemen voor haar nieuwe single.
zeg maar gerust 80-90km/uquote:Op maandag 23 juli 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Schitterende beelden van de afdaling in de Tour. Ik durf amper te kijken. Rijden met 70 per uur langs een ravijn.
zeg dat .... optimaal aan het genieten....morgen even een ziekenhuisdagje....echt helemaal in de stemmingquote:
OH shit helemaal niet bij stil gestaan....quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeg dat .... optimaal aan het genieten....morgen even een ziekenhuisdagje....echt helemaal in de stemming
geeft niets niets joh !quote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH shit helemaal niet bij stil gestaan....
Hij zag die foto's van Britney.quote:
Wel grappig. Het zijn opnamen van een videoclip. Ben benieuwd wat ze allemaal wegretoucheren.quote:
Demarreren kan ie wel zegquote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
contador vies geniepig mannetje zeg
'Het is net Pantani' zeg!quote:
Klasse juist. Jong ventje die in de aanval ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
contador vies geniepig mannetje zeg
Hij is al dicht, nadat Popolon hem per ongeluk heropend hadquote:Op maandag 23 juli 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Even SCH steunen.
Danny, waarom een ban als je met Al Bundy wordt vergeleken ?
Die gekke Popolon ook...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is al dicht, nadat Popolon hem per ongeluk heropend had
Dat zijn jouw woorden.quote:
Schijtluisquote:Op maandag 23 juli 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik let op wat ik zeg tegen/over mods, voor ik het weet word ik zelf ook geband![]()
Linkje in prullenbak zetten. Of heb je gewoon helemaal geen verbinding?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:06 schreef Bluezz het volgende:
KUT, na de pauze van internet geflikkerd op het werk
Woensdag weer wat anders verzinnen
We hebben allebei de 1e 2 weken vrij in septemberquote:Op maandag 23 juli 2007 18:08 schreef pascalheister het volgende:
heb je nog wat dagen vakantie golfer?
Met alle gevolgen van dien:quote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef tong80 het volgende:
Schijtluis
Ik val zelfs de tyranieke oppergod aan.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:02 schreef Danny het volgende:
tong80 48uur. posten voor geband persoon en dadoenwenie
Is zijn eigen schuld, waarom ga je het dan ook opzoeken.quote:
Vertel wat heeft ie gedaan :..quote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld, waarom ga je het dan ook opzoeken.
Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Dit zijn min of meer mijn woorden die ik aan hem richtte toen hij mij over zijn ban informeerdequote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld, waarom ga je het dan ook opzoeken.
Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Ik ben dan ook gewoon een goede kloon van jou!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zijn min of meer mijn woorden die ik aan hem richtte toen hij mij over zijn ban informeerde
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een goede kloon van jou!
middagquote:Op maandag 23 juli 2007 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag vanuit een veul te warm Spanje.
Ik zal het in gedachte houdenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat om de lengte en niet de intensiteit he!
Valt nog mee haha, ben alleen al goed verbrand... Hoort erbijquote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor zover ik het hier kan inspecteren wel hoor. Jij nog geen gekke dingen meegemaakt daar?
Uiteraard wel. Ach, voor hun de tijd van hun leven toch...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Rode duivel. Zit je bij de breezah's, of stikt het er waar jij bent niet van?
Zozo Bos wat een ballen ineens.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Beste Hoolers,
die ban van tong80 slaat echt alles - ik hoop dat jullie actie ondernemen, in ieder geval voor hem - dat soort solidariteit is volgens mij een sterk punt van Hools!!! Dus doe je ding - al is het leuk ludiek, is altijd beter dan stilte - groet SCH
Zeker vanwege zijn Daphne petitie?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:oi
een biertje zou er wel ingaan
straks Robbie op Fok!radio
quote:
quote:Niet dat ik ga luisteren, doe dat nooit en heb ook niet de behoefte omdat vanavond ook te doen.
Nee, ik heb toen inderdaad niet geluisterd.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]heb je ook niet naar mij geluisterd
valt me vies van je tegen Bos [afbeelding]
Kijk maar uit, straks loop jij ook tegen een ban aanquote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Beste Hoolers,
die ban van tong80 slaat echt alles - ik hoop dat jullie actie ondernemen, in ieder geval voor hem - dat soort solidariteit is volgens mij een sterk punt van Hools!!! Dus doe je ding - al is het leuk ludiek, is altijd beter dan stilte - groet SCH
Nee klopt. Naarmate ik dichter bij de kust kwam ging het steeds harder regenen. Bagger weer!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet die zonnebril maar af, zo'n goed weer is het hier niet.
Ja, ik weet dat ik door dit te posten de kans loop.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks loop jij ook tegen een ban aan
Ik kreeg ook een waarschuwing destijds omdat ik namens hem in notabene een kattentopic posttequote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik weet dat ik door dit te posten de kans loop.
ik mag toch hopen dat je vanuit hier niet verlinkt wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik door dit te posten de kans loop.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat je vanuit hier niet verlinkt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |