dank u!quote:Op zondag 22 juli 2007 08:44 schreef borisz het volgende:
Boe
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:SCH, stalkgedrag en continu op de man spelen. Mag over een maandje weer 's mailen.
Is het weer eens zo ver?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
![]()
Ik heb hem nu op MSN en de reden doet mijn wenkbrauwen enorm fronsen. Zelfs zijn PM-functie en FP-postrechten zijn weg
tjaquote:Op zondag 22 juli 2007 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
![]()
Ik heb hem nu op MSN en de reden doet mijn wenkbrauwen enorm fronsen. Zelfs zijn PM-functie en FP-postrechten zijn weg
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:27 schreef sjimz het volgende:
Ff mijn huisje opruimen want mijn ouders komen sinds 2 jaar weer eens langs![]()
Vanwege mijn verjaardag.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig sjimz, waarom komen ze weer, zomaar?
Ze heeft een bijbaan bij de AH, en ze is nog steeds bezig aan het afstuderen op de HvA (Communicatie)quote:Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]goed bezig
![]()
Hey ik zat net te denken, wat doet je vrouw eigenlijk voor 'n werk?
oo oke op die manierquote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze heeft een bijbaan bij de AH, en ze is nog steeds bezig aan het afstuderen op de HvA (Communicatie)
Al Bundy is toch juist een heldquote:Op zondag 22 juli 2007 11:37 schreef Bos81 het volgende:
Beste Hoolers, ik ben een tijdje weg, misschien wel voorgoed want Danny persoonlijk heeft het op me voorzien en dan trek je als user aan het kortste eind. Ik vergeleek met hem Al Bundy qua humor en uitstraling en dat is blijkbaar een doodzonde. Jammer dat het zo gaat. Have fun.
SCH
ja, al is ze toch redelijk een sloddervosquote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke op die manier
vandaar dat je het alleen moet schoonmaken
Wanneer studeert ze af? En hopelijk daarna op zoek naar een echte baan? Niet zo'n bezigheidstherapiedinges zoals jij?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze heeft een bijbaan bij de AH, en ze is nog steeds bezig aan het afstuderen op de HvA (Communicatie)
Ze had eigenlijk afgelopen jaar klaar moeten zijn maar heeft toen even een soort sabbatical gehouden wegens motivatie problemen. Ze gaat komend jaar weer verder waar ze was gebleven.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wanneer studeert ze af? En hopelijk daarna op zoek naar een echte baan? Niet zo'n bezigheidstherapiedinges zoals jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |