Iddquote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom twijfelt ze ook zo erg, mij maakt het niet uit als ze maar vrolijk van werk naar huis toe komt![]()
Je mag me papa noemen hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 13:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iddals het werk maar leuk is..
wel grappig je vrouwtje heeft dezelfde naam als mijn moeder
Dat kan ik me voorstellen zeg...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
Zuid-Afrikaanse agenten moeten op hoofd richten
Ben ik blij dat ik in Nederland woon en werk.
Ja maar ook als ik met die insteek moet schieten is het al niet best hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen zeg...
Pfff dan ben je ook iedere dag blij dat je veilig thuis komt.
je quotem moet nog gehaald worden jaquote:Op zondag 22 juli 2007 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan ik mooi wat bonnetjes uitschrijven voor foutparkeren!![]()
Idd.. echt geweldig.. net als een paar jaar geleden in Belgiequote:Op zondag 22 juli 2007 14:16 schreef dndiek het volgende:
Toch goed dat ik eerst F1 kijk en daarna pas overschakel op de tour
hou het daar maar lekker danquote:Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef Eilanden het volgende:
Ik geloof dat ze de regen van de F1 naar Utrecht gestuurd hebben .. damn wat een regen
Ik word er altijd zo heerlijk rustig van, dat commentaarquote:Op zondag 22 juli 2007 15:12 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig boeit golf me niet, anders had ik daar ook nog naar moeten zappen inderdaad.
Idd ik vind het kiezen tussen F1 en de Tour al lastig zatquote:Op zondag 22 juli 2007 15:12 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig boeit golf me niet, anders had ik daar ook nog naar moeten zappen inderdaad.
Wat die ouwe zegtquote:Op zondag 22 juli 2007 15:08 schreef golfer het volgende:
Zap me rot tussen de Tour, F1 en The British Open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |