zeg dat .... optimaal aan het genieten....morgen even een ziekenhuisdagje....echt helemaal in de stemmingquote:
OH shit helemaal niet bij stil gestaan....quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeg dat .... optimaal aan het genieten....morgen even een ziekenhuisdagje....echt helemaal in de stemming
geeft niets niets joh !quote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH shit helemaal niet bij stil gestaan....
Hij zag die foto's van Britney.quote:
Wel grappig. Het zijn opnamen van een videoclip. Ben benieuwd wat ze allemaal wegretoucheren.quote:
Demarreren kan ie wel zegquote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
contador vies geniepig mannetje zeg
'Het is net Pantani' zeg!quote:
Klasse juist. Jong ventje die in de aanval ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
contador vies geniepig mannetje zeg
Hij is al dicht, nadat Popolon hem per ongeluk heropend hadquote:Op maandag 23 juli 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Even SCH steunen.
Danny, waarom een ban als je met Al Bundy wordt vergeleken ?
Die gekke Popolon ook...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is al dicht, nadat Popolon hem per ongeluk heropend had
Dat zijn jouw woorden.quote:
Schijtluisquote:Op maandag 23 juli 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik let op wat ik zeg tegen/over mods, voor ik het weet word ik zelf ook geband![]()
Linkje in prullenbak zetten. Of heb je gewoon helemaal geen verbinding?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:06 schreef Bluezz het volgende:
KUT, na de pauze van internet geflikkerd op het werk
Woensdag weer wat anders verzinnen
We hebben allebei de 1e 2 weken vrij in septemberquote:Op maandag 23 juli 2007 18:08 schreef pascalheister het volgende:
heb je nog wat dagen vakantie golfer?
Met alle gevolgen van dien:quote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef tong80 het volgende:
Schijtluis
Ik val zelfs de tyranieke oppergod aan.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:02 schreef Danny het volgende:
tong80 48uur. posten voor geband persoon en dadoenwenie
Is zijn eigen schuld, waarom ga je het dan ook opzoeken.quote:
Vertel wat heeft ie gedaan :..quote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld, waarom ga je het dan ook opzoeken.
Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Dit zijn min of meer mijn woorden die ik aan hem richtte toen hij mij over zijn ban informeerdequote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld, waarom ga je het dan ook opzoeken.
Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Ik ben dan ook gewoon een goede kloon van jou!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zijn min of meer mijn woorden die ik aan hem richtte toen hij mij over zijn ban informeerde
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een goede kloon van jou!
middagquote:Op maandag 23 juli 2007 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag vanuit een veul te warm Spanje.
Ik zal het in gedachte houdenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat om de lengte en niet de intensiteit he!
Valt nog mee haha, ben alleen al goed verbrand... Hoort erbijquote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor zover ik het hier kan inspecteren wel hoor. Jij nog geen gekke dingen meegemaakt daar?
Uiteraard wel. Ach, voor hun de tijd van hun leven toch...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Rode duivel. Zit je bij de breezah's, of stikt het er waar jij bent niet van?
Zozo Bos wat een ballen ineens.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Beste Hoolers,
die ban van tong80 slaat echt alles - ik hoop dat jullie actie ondernemen, in ieder geval voor hem - dat soort solidariteit is volgens mij een sterk punt van Hools!!! Dus doe je ding - al is het leuk ludiek, is altijd beter dan stilte - groet SCH
Zeker vanwege zijn Daphne petitie?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:oi
een biertje zou er wel ingaan
straks Robbie op Fok!radio
quote:
quote:Niet dat ik ga luisteren, doe dat nooit en heb ook niet de behoefte omdat vanavond ook te doen.
Nee, ik heb toen inderdaad niet geluisterd.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]heb je ook niet naar mij geluisterd
valt me vies van je tegen Bos [afbeelding]
Kijk maar uit, straks loop jij ook tegen een ban aanquote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Beste Hoolers,
die ban van tong80 slaat echt alles - ik hoop dat jullie actie ondernemen, in ieder geval voor hem - dat soort solidariteit is volgens mij een sterk punt van Hools!!! Dus doe je ding - al is het leuk ludiek, is altijd beter dan stilte - groet SCH
Nee klopt. Naarmate ik dichter bij de kust kwam ging het steeds harder regenen. Bagger weer!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet die zonnebril maar af, zo'n goed weer is het hier niet.
Ja, ik weet dat ik door dit te posten de kans loop.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks loop jij ook tegen een ban aan
Ik kreeg ook een waarschuwing destijds omdat ik namens hem in notabene een kattentopic posttequote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik weet dat ik door dit te posten de kans loop.
ik mag toch hopen dat je vanuit hier niet verlinkt wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik door dit te posten de kans loop.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat je vanuit hier niet verlinkt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |