Bahquote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Where did it go wrong Britney ?
Leuk!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
EC!
Welkom terug in Nederland!
Hoe was het in Brazilie?
Finale gekeken deels in een restaurantje met wat lokals. Maar het werd niet echt heel uitbundig gevierd in het dorpje waar ik zat. Een klein beetje vuurwerk, that's all.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef borisz het volgende:
Dat is te merken
WB
nog wat van de copa meegemaakt daar ?
Ik heb de afgelopen twee weken idd beter gezienquote:
Menchov durft ook niet te kijken volgens mijquote:Op maandag 23 juli 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Schitterende beelden van de afdaling in de Tour. Ik durf amper te kijken. Rijden met 70 per uur langs een ravijn.
Ze ziet er afschuwelijk uit, zal ik niet ontkennen, maar hier was ze bezig een videoclip op te nemen voor haar nieuwe single.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Where did it go wrong Britney ?
Dan nogquote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ze ziet er afschuwelijk uit, zal ik niet ontkennen, maar hier was ze bezig een videoclip op te nemen voor haar nieuwe single.
zeg maar gerust 80-90km/uquote:Op maandag 23 juli 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Schitterende beelden van de afdaling in de Tour. Ik durf amper te kijken. Rijden met 70 per uur langs een ravijn.
zeg dat .... optimaal aan het genieten....morgen even een ziekenhuisdagje....echt helemaal in de stemmingquote:
OH shit helemaal niet bij stil gestaan....quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeg dat .... optimaal aan het genieten....morgen even een ziekenhuisdagje....echt helemaal in de stemming
geeft niets niets joh !quote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH shit helemaal niet bij stil gestaan....
Hij zag die foto's van Britney.quote:
Wel grappig. Het zijn opnamen van een videoclip. Ben benieuwd wat ze allemaal wegretoucheren.quote:
Demarreren kan ie wel zegquote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
contador vies geniepig mannetje zeg
'Het is net Pantani' zeg!quote:
Klasse juist. Jong ventje die in de aanval ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
contador vies geniepig mannetje zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |