quote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef lookinforyou het volgende:
Justin had al bijna 4 maand niets van zijn pa gezien of gehoord.
Zou hij hem vanochtend meenemen, zei Justin, ik ga vandaag niet met je mee en nooit meer.
Dat wilde hij hem al een hele tijd zeggen. En eindelijk dus vanochtend, had hij de moed om het te zeggen.
Hehe, je hebt em gelezenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef dndiek het volgende:
Eten en houdbaarheidsdatum.
Er is iemand alleen thuis hoor
Better safe than sorryquote:Op zondag 22 juli 2007 17:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe, je hebt em gelezen
Just to be sure.
Geweldig inderdaad!quote:
En een schitterende race op de Nurnburgring!quote:
van hartequote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef pascalheister het volgende:
kan ook niet anders op zo'n mooie dag
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Geweldige dag!
De race op de nurburgring, die auto's die achtermekaar in hetzelfde shot tegen de muur aangingen.
De etappe.
Vandaag zou ook mijn opa jarig zijn geweest. Zou vandaag 111 zijn geworden. Maar hij is al ruim 40 jaar dood.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef pascalheister het volgende:
kan ook niet anders op zo'n mooie dag
Dat klinkt erg positief idd.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag zou ook mijn opa jarig zijn geweest. Zou vandaag 111 zijn geworden. Maar hij is al ruim 40 jaar dood.
Go Justin.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef lookinforyou het volgende:
Justin had al bijna 4 maand niets van zijn pa gezien of gehoord.
Zou hij hem vanochtend meenemen, zei Justin, ik ga vandaag niet met je mee en nooit meer.
Dat wilde hij hem al een hele tijd zeggen. En eindelijk dus vanochtend, had hij de moed om het te zeggen.
Alsnog gefeliciteerdquote:Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag zou ook mijn opa jarig zijn geweest. Zou vandaag 111 zijn geworden. Maar hij is al ruim 40 jaar dood.
Ik ben ook erg trots hem.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben ook erg trots hem.
Dus hij mocht kiezen wat we gingen eten vanavond.
Gelukkig werd het pizza en geen Mac Donalds![]()
Ik heb gewoon het idee en het bewijs ook wel, dat ie niks om Justin geeft.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk wel uit dat die vader niet gaat roepen dat jij Justin tegen hem hebt opgezet... Als ie echt zo'n droplul is als dat jij af en toe laat merken dat ie is, zie ik dat hem wel doen..
Ben je ooit nog eens van die man af ??quote:Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee en het bewijs ook wel, dat ie niks om Justin geeft.
Maar dat ik het in de rechtbank op mijn brood krijg, is natuurlijk wel aanwezig.
Ik kan er niet mee zitten.
Dan voer ik wel aan, dat hij in geen 4 maand kontakt heeft gezocht met Justin.
En dan denk ik toch dat dat zwaarder weegt.
We zullen het zien op 14 september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |