Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
Bijna vol?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
quotum gehaald!!
Ja, want dan krijg je topbanenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:59 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, quotum dus. Nuttig? Krijg je nu een certificaat? Ga je dit op je cv zetten?
quote:
Mooi warrek, mannenquote:
Het getuigt inderdaad van gebleken geschiktheid voor de functie van ambtenaarquote:
Uhuh. Maar wat hield het quotum in?quote:
Ik heb er nog nooit 1 gehadquote:
Meer dan 67% van #356 volposten met ons 3en.quote:
*Noteertquote:
dat is ehm... 91,3333 %quote:
Nou, wat een feestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer dan 67% van #356 volposten met ons 3en.
Tss, pinguins zijn altijd al ondergewaardeerdquote:
Ruim gehaald. We hadden 91,3 %quote:
Bier voor iedereen!quote:
Niet door iedereen vriend, niet door iedereen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, pinguins zijn altijd al ondergewaardeerd
orcas vinden ons dan wel weer extreem lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet door iedereen vriend, niet door iedereen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jullie hebben ff een topic volgespamd met z'n 3-en lees ik
Ging primaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:41 schreef OA het volgende:
Hoe was de arbeid vandaag Frits?
Ik ben immer alleen op de afdeling....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ging prima
Na de lunch gingen veel mensen genieten van een halve ATV-dag, uiteindelijk waren we nog met z'n 4-en op de afdeling
Lekker rustig aan gedaan en vast een kut klusje voor maandag afgehandeld
Kijk! Dat zijn nog eens uitspraken! Goeie zaak!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben immer alleen op de afdeling....
Ik bén de afdeling...![]()
Immerquote:
Daar hebben ze wel over na gedacht ja!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Pheno het volgende:
Daarom, goed idee om een weeralarm af te geven.
Hehe, dat is zuur. Stond je er in?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef Pheno het volgende:
Maar ja, op de A1 stond het alsnog vast
FF wat drinken in Wassenaar of Scheveningenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:29 schreef OA het volgende:
Frits, Jort, Ph.
Doen jullie vanavond nog wat boeiends?![]()
Niets bijzonders. Fokken, Diablo 2, sex. The usualquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:29 schreef OA het volgende:
Frits, Jort, Ph.
Doen jullie vanavond nog wat boeiends?![]()
Geen bierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Fokken, Diablo 2, sex. The usual
Ik heb nog 1 bavariaquote:
Zou wel mooi zijn, als je een malt vindt in een kratje bavaria krijg je 15000 euro, als je de eerste bent.quote:
Ik heb hem op het idee gebracht... dus ik wil minster 30% zien danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, als je een malt vindt in een kratje bavaria krijg je 15000 euro, als je de eerste bent.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:17 schreef JortK het volgende:
Zo ik gaat ff een flesje whiskey halen[afbeelding]
ja he, het is zwaaaaar hierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Pheno het volgende:
Daarom, goed idee om een weeralarm af te geven.
Mooi land is ditquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja he, het is zwaaaaar hier
Blauw aan den hemel, knetterdroog, warm, pfff..
Ik stap maar niet in de wagen denk
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:30 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik zeg net tegen iemand, die gister z'n oog is kwijt geraakt: ik zie je zo
bierquote:
Niet in te stellen met enerzijds XP en anderzijds Vistaquote:
quote:
Euw, vieze OS'senquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Niet in te stellen met enerzijds XP en anderzijds Vista![]()
beide compu's hebben XP hierquote:Opvrijdag 20 juli 2007 21:25schreef OA het volgende:
[..]
Niet in te stellen met enerzijds XP en anderzijds Vista:(
Windhoos XP en diverse smaken Linux herequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef Pheno het volgende:
Windows 2000, macos en freebsd hier
Uw nobele taak voor de vrijdagavond zit er weer op?quote:
Welnee, ik ben net weer wakkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Uw nobele taak voor de vrijdagavond zit er weer op?![]()
Ik doelde op het vrijwilligerswerk...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, ik ben net weer wakker
Na het diner heb ik even een hazenslaapje gedaan alvorens ik zometeen ga werken![]()
Afscheiden zeg ik je. Verkopen aan België of Duitsland. Hek er omheen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef MPG het volgende:
Gewonden bij omvallen bouwkraan in Horst
Tering
Pleurt wel veel om de laatste tijd hier in Noord-Limburg. Eerst de toen nog in aanbouw zijnde achtbaan Troy, van Toverland. Tijdje geleden die kar met prei. En nu weer een bouwkraan. WTF!
Oow. Dat ligt gedurende de vakantieperiode stil...quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef OA het volgende:
[..]
Afscheiden zeg ik je. Verkopen aan België of Duitsland. Hek er omheen.![]()
Limland.![]()
![]()
Waarvan akte!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
Heb trouwens wel elders nobel werk verricht, maar dat was al voor het diner![]()
[negeermodus]quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:58 schreef MPG het volgende:
. . . .
quote:
Wie heb je bezwangerd?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
Heb trouwens wel elders nobel werk verricht, maar dat was al voor het diner![]()
Zeker wel jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
[negeermodus]
lekker weertje he?
[/negeermodus]
Abby Winters...quote:
Niet Antoinette?quote:
Nee. Vandaag nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:09 schreef Houniet het volgende:
hallo
gefeliciteerd he eer, oa en mpg [afbeelding]
quote:
De Heeren eer-ik, MPG en OA hadden heden middag als doel om voor 17 uur het toenmalige topic te sluiten.. Hetgeen dus is gelukt.quote:
Ick wensch hierbeyde myn welghemeenden gheluckwenschen te uiyten voor dezen bewondherenschwaardighen feyt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
De Heeren eer-ik, MPG en OA hadden heden middag als doel om voor 17 uur het toenmalige topic te sluiten.. Hetgeen dus is gelukt.
Daarnaast bestond de wens om minimaal 66,67% van het aantal posts in dat topic te hebben met z'n 3en. Ook dat lukte, getuige het percentage van 91,33%![]()
Waervan ackte!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ick wensch hierbeyde myn welghemeenden gheluckwenschen te uiyten voor dezen bewondherenschwaardighen feyt. [afbeelding]
Latuhrquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef Houniet het volgende:
woesah ik ga douchen en slapen. morgen weer werkenfijne avond
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:14 schreef Certificaat het volgende:
Als Papierversnipperaar er niet is, ga ik weer...![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:21 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik vraag toch om papierversn...![]()
Ik wil wel eerst trouwen hoor!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel eerst trouwen hoor! [afbeelding]
Succes, ik ga ook zo naar bed.quote:
Uitzetten dus...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:56 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik ook, als papier de tv wil zetten.![]()
Jij houdt je wel netjes aan je eigen woorden...quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 20 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
004. 248 Pheno
006. 224 eer-ik
009. 211 OA
011. 202 Kuukske
014. 166 MPG
022. 128 Papierversnipperaar
050. 080 Frutsel
067. 069 Memento-Mori
071. 067 BrandX
106. 054 Houniet
123. 049 JDude
200. 034 Muck
200. 034 JortK
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Ja ik hou me wel netjes aan me woorden hé, en aan mijn biertjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:02 schreef OA het volgende:
[..]
Jij houdt je wel netjes aan je eigen woorden...
Aanwezig rond 1 uur...![]()
Goedenacht NachtWacht![]()
Koffie?![]()
Heey Houniet, ja alles gaat goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Houniet het volgende:
geen van beidevanavond wel weer!
Sanderalles goed
hey ik weet het nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:15 schreef Sander170 het volgende:
Oke, trusten jullie allebei dan, morgennacht ga ik uit met een stel maten van me.![]()
Dan kunnen jullie mij hier verwachten rond 03:15, oke erg laat maar ik ben er wel.![]()
![]()
Nou ik weet het wel zeker dat ik er dan ben, je weet toch ik kom altijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
of je er echt zal zijn en of ik dan wakker ben
ik twijfel aan allesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou ik weet het wel zeker dat ik er dan ben, je weet toch ik kom altijd.![]()
Hoezo twijfel je daaraan eigenlijk?
zelfde hiertquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:10 schreef crossover het volgende:
Het brood is ook al op hier, nog maar 1 sneetje
goedemorgen! superslow tot nu toe vandaagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:43 schreef cablegunmaster het volgende:
morgen:Plangzame chat btw:P
gisteren heerlijk versgebakken brood gehaald, dus heb nog genoegquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:54 schreef OA het volgende:
Ik ben trouwens al uitgeboodschapt, gedoucht, gegeten engekoffied
Nee, ik neem er toch nog maar eentje!c_/
Hier is niet zo ver van jouw 'hier', dus ik heb hetzelfde weer!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:57 schreef BrandX het volgende:
tis hier trouwens tegen alle weersverwachtingen in, prachtig weer! een enkel wolkje, vooral heel veel zon, alleen waait het redelijk,
maar verder: super! Hopelijk blijft het zo het weekend! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:56 schreef OA het volgende:
IK heb gisteren 3 op afstand bedienbare schakelaars gekocht, maar de afstandsbediening doet het niet...:(
Maar ik had de batterij al laten vallen... dat is zoeen plat ding, als je dat aan de boven en onderkant aanraakt is ie leeg... ws had ik dat gedaan, dus heb ik een nieuwe batterij gehaald...:P
Doet ie het nog niet...:r
En een andere bediening werkt wel...:{
Dus ik moet ff terug naar karwei...:{w
Ja, idd..quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, idd..[afbeelding]
Vooral als je je bedenkt dat het voor spotjes in mijn inloopkast is, waarvan de transformator al tig keer is kapot geweest (fabricagefout ofzo...:')) en dat ding het nu eindelijk doet.
Omdat alles nogal vaag en lastig zit aangsloten/opgehangen kan ik niet echt een schakelaar maken, dus zo'n op afstand bedienbaar ding is een uitkomst![afbeelding]
Ja, moet ie het wel doen...}:|
Deel eens ff ietsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
goedemorgen! superslow tot nu toe vandaag
[..]
gisteren heerlijk versgebakken brood gehaald, dus heb nog genoeg
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:36 schreef BrandX het volgende:
*slingerd vier sneetjes van heel donkerbruin brood, met heerlijke kaas met uberdunne plakjes komkommer en tomaat richting CGM
Ja, helaas wel...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat schijnt wel voorwaarde te zijn.
ff de radio killen, en ella snel erbij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, helaas wel...
Gelukkig deed de mevrouw niet moeilijk, dus ik heb nu een werkende bediening! [afbeelding]
Ella, eh, eh, eh bedoel je....Heb je 538 aanstaan?
Dark roast hierzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:45 schreef OA het volgende:
Zo. Nu staat er een dampende bak hazelnoot senseo van de appie voor m'n neus!![]()
Straks maar ff alles installeren.quote:
Ik hoorde het nl ook op 538 rond die tijd...quote:en nee, caz!
quote:[..]
Dark roast hierzo![]()
tja, ik snap er geen hol van. iedereen die ik spreek/ken vindt het een vreseljk kutnummer, maar toch is het een 'hit' die persee elk uur moet langskomenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
Straks maar ff alles installeren.![]()
Die smilie is vanwege het feit dat ik een enorme handige klusser ben...![]()
[..]
Ik hoorde het nl ook op 538 rond die tijd...
[..]
![]()
joquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Terugvindpost
Dark Roastquote:
Ik kan niet meer wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
zeker welik krijg steeds meer kriebels. mag van mij wel weer beginnen
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kan niet meer wachtenO+
Gaat een mooi seizoen worden:)
voetbal neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
zeker welO+ik krijg steeds meer kriebels. mag van mij wel weer beginnen:)
quote:Opzaterdag 21 juli 2007 13:50schreef StarGazer het volgende:
Ik onderschat psv niet. Dat lesje heb ik de afgelopen jaren wel geleerd:{
Maar het beloofd een spannende competitie te worden. De Nederlandse competitie lijkt alleen maar sterker te worden.
Vanavond weer!quote:
nou, ik zou gaan stappen, maar heb dat eigenlijk gecancelledquote:Opzaterdag 21 juli 2007 14:50schreef OA het volgende:
Doe jij nog wat vanavond Bx?:)
Misschien wel verstandig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, ik zou gaan stappen, maar heb dat eigenlijk gecancelledheb er eigenlijk geen energie voor, en gezien de wijze waarop wij uit gaan (met een stel boksvrienden en vriendinnen) lijkt het me verstandiger mijn knie tegen ons allemaal in bescherming te nemen
Morgen ga ik met Eer (en wellicht MPG en wie verder nog mee wil) ergens een bakkie doen. Dat dan weer wel
Ga jij vanavond nog iets doen?
prima toch? ieder voor zich!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig.;)
Ik zou gaan bbq-en, maar dat is net afgezegd, vanwege een aantal zieken}:|
Nu ga ik dus niets doen... Lekker op de bak hangen:')Heel misschien even samen een uurtje poolen.
O ja, een minimeet:D
Ik weet dat ik in gebreke blijf m.b.t. het al dan niet meegaan...:@
Aan de ene kant lijkt het me best leuk... aan de andere kant kent slechts een aantal mensen elkaar echt... is natuurlijk helemaal niet erg, maar ik vind het prima als dat zo blijft:)
Wellicht bedenk ik me ooit nog eens...oO<
quote:
geen punt. zal mijn nieuwe camera meenemenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraardeis ikzie ik gaerne foto's verschijnen van de minimeetO-)
Volgens mij heeft PSV betere aankopen gedaan dan Ajaxquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
voetbal neem ik aan?
zekers te weten zin in! we zijn op de site ook volop bezig met de voorbeschouwingen schrijven
gaat een spannend seizoen worden denk ik. Alle vier de groten hebben leuke tot goede aankopen gedaan. Behalve PSV dan, daar vind ik de aanwinsten wat magertjes... maar goed, eens kijken of koeman de boel genoeg kan verknallen voor ons [afbeelding]
btw: ik ben ook ajacied
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV betere aankopen gedaan dan Ajax:P
Ajax: Delorge, Bakicioglu, Urzaiz, Rommedahl, Heijblok.quote:
PSV aankopen zijn vooral voor de basis, die van ajax vooral voor de breedte... En enige key-player die ajax mist volgend seizoen is babel. PSV wel meer....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ajax: Delorge, Bakicioglu, Urzaiz, Rommedahl, Heijblok.
PSV: Zonneveld, Perez, Lazovic, Reis, Rajkovic, vdLeegte, Roorda.
Ja dan vind ik die van PSV beter:P
Ik ben net een uurtje op jaquote:
En toch zijn de aankopen van PSV beter..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
PSV aankopen zijn vooral voor de basis, die van ajax vooral voor de breedte... En enige key-player die ajax mist volgend seizoen is babel. PSV wel meer....
quote:Opzaterdag 21 juli 2007 15:40schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben net een uurtje op ja:{w
NachtdienstO+
time will tellquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En toch zijn de aankopen van PSV beter..
Vorig jaar had Ajax ook de betere aankopen toch?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar had Ajax ook de betere aankopen toch?;)
Ik ken genoeg mensen die zeidden dat Ajax de beste aankopen had dus kampioen werdenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
vond ik niet. En zeker niet voor de breedte.
Dat is in de onderlinge duels wel gebleken jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar had Ajax ook de betere aankopen toch?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die zeidden dat Ajax de beste aankopen had dus kampioen werden:')
Whehe, helemaal niet. Beetje stangen moet kunnen tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
en een 'ochtend'humeur
just kiddin'
btw: wat voor mijlpaal hebben jij, eer en oa gehaald eigenlijk?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, helemaal niet. Beetje stangen moet kunnen tochO-)?
De heren OA, Eer-ik En MPG hebben gistermiddag de doelstelling gehad topic #356 voor 17:00 vol te posten, waarbij tenminste 67% van de posts in dat topic voor hun rekening kwam.
Topic #356 was om 16:57 u dicht, en bestond voor 91,33% uit posts van voornoemde heren. Missie geslaagd dus.*O*
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:51 schreef crossover het volgende:
Heeeeeeeeee MPG, BX, Stargazer, Paaskonijn en de rest die online is:W
iemand had teveel vrije tijdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, helemaal niet. Beetje stangen moet kunnen toch?
De heren OA, Eer-ik en MPG hebben gistermiddag de doelstelling gehad topic #356 voor 17:00 vol te posten, waarbij tenminste 67% van de posts in dat topic voor hun rekening kwam.
Topic #356 was om 16:57 u dicht, en bestond voor 91,33% uit posts van voornoemde heren. Missie geslaagd dus.
3 iemanden zelfsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand had teveel vrije tijd:@
geen. het wildste wat er op mijn programma staat is nu naar 'slash' kijken (NET5)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
Wie heeft er wilde plannen vanavond?
Hier BBQen en dan de stad inquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
Neuksequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
Zelfde als vorige zaterdag, naar m'n vriendin toe met de auto
Daar blijven slapen en zondag, misschien maandag, terug
* JortKquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
quote:
Waar draait die dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
@ JortK is nog niet bekend, jij? Prophet?
?quote:
ja die marco borsato kwam langsquote:
quote:
En waar gaat u heen?quote:
nee... lekker tv aan het kijkenquote:
cranberry-basilicum zooi van heroquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
goeie!
alleen is het bij mij wijn ipv bier!![]()
nah, die vind ik minder...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
die is ook errug lekker![]()
die rode peper mint is ook chill.
Waarom niet? Hij is er echt (of misschien is het wel een zij)quote:
zie mijn volgende twee postsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is er echt (of misschien is het wel een zij)
Dan zie ik allemaal wazige plaatjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
je moet ff het volgende in de link weghalen PV: helemaal achteraan, na de .gif: nguncompressed
maar dan komen ze hier in ieder geval enigzins zichtbaar over. nu zie ik gewoon een lege post.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zie ik allemaal wazige plaatjes.[afbeelding]
Hoezoquote:
hierbij:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar dan komen ze hier in ieder geval enigzins zichtbaar over. nu zie ik gewoon een lege post.
wacht ff, ik zal eens een screenshot maken en die posten.
hij doet me ergens aan denken, kan er alleen nog niet opkomen wat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo[afbeelding]
Ik vind het wel leuk...:7
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij doet me ergens aan denken, kan er alleen nog niet opkomen wat. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |