quote:Opzaterdag 21 juli 2007 13:50schreef StarGazer het volgende:
Ik onderschat psv niet. Dat lesje heb ik de afgelopen jaren wel geleerd:{
Maar het beloofd een spannende competitie te worden. De Nederlandse competitie lijkt alleen maar sterker te worden.
Vanavond weer!quote:
nou, ik zou gaan stappen, maar heb dat eigenlijk gecancelledquote:Opzaterdag 21 juli 2007 14:50schreef OA het volgende:
Doe jij nog wat vanavond Bx?:)
Misschien wel verstandig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, ik zou gaan stappen, maar heb dat eigenlijk gecancelledheb er eigenlijk geen energie voor, en gezien de wijze waarop wij uit gaan (met een stel boksvrienden en vriendinnen) lijkt het me verstandiger mijn knie tegen ons allemaal in bescherming te nemen
Morgen ga ik met Eer (en wellicht MPG en wie verder nog mee wil) ergens een bakkie doen. Dat dan weer wel
Ga jij vanavond nog iets doen?
prima toch? ieder voor zich!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig.;)
Ik zou gaan bbq-en, maar dat is net afgezegd, vanwege een aantal zieken}:|
Nu ga ik dus niets doen... Lekker op de bak hangen:')Heel misschien even samen een uurtje poolen.
O ja, een minimeet:D
Ik weet dat ik in gebreke blijf m.b.t. het al dan niet meegaan...:@
Aan de ene kant lijkt het me best leuk... aan de andere kant kent slechts een aantal mensen elkaar echt... is natuurlijk helemaal niet erg, maar ik vind het prima als dat zo blijft:)
Wellicht bedenk ik me ooit nog eens...oO<
quote:
geen punt. zal mijn nieuwe camera meenemenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraardeis ikzie ik gaerne foto's verschijnen van de minimeetO-)
Volgens mij heeft PSV betere aankopen gedaan dan Ajaxquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
voetbal neem ik aan?
zekers te weten zin in! we zijn op de site ook volop bezig met de voorbeschouwingen schrijven
gaat een spannend seizoen worden denk ik. Alle vier de groten hebben leuke tot goede aankopen gedaan. Behalve PSV dan, daar vind ik de aanwinsten wat magertjes... maar goed, eens kijken of koeman de boel genoeg kan verknallen voor ons [afbeelding]
btw: ik ben ook ajacied
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV betere aankopen gedaan dan Ajax:P
Ajax: Delorge, Bakicioglu, Urzaiz, Rommedahl, Heijblok.quote:
PSV aankopen zijn vooral voor de basis, die van ajax vooral voor de breedte... En enige key-player die ajax mist volgend seizoen is babel. PSV wel meer....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ajax: Delorge, Bakicioglu, Urzaiz, Rommedahl, Heijblok.
PSV: Zonneveld, Perez, Lazovic, Reis, Rajkovic, vdLeegte, Roorda.
Ja dan vind ik die van PSV beter:P
Ik ben net een uurtje op jaquote:
En toch zijn de aankopen van PSV beter..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
PSV aankopen zijn vooral voor de basis, die van ajax vooral voor de breedte... En enige key-player die ajax mist volgend seizoen is babel. PSV wel meer....
quote:Opzaterdag 21 juli 2007 15:40schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben net een uurtje op ja:{w
NachtdienstO+
time will tellquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En toch zijn de aankopen van PSV beter..
Vorig jaar had Ajax ook de betere aankopen toch?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar had Ajax ook de betere aankopen toch?;)
Ik ken genoeg mensen die zeidden dat Ajax de beste aankopen had dus kampioen werdenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
vond ik niet. En zeker niet voor de breedte.
Dat is in de onderlinge duels wel gebleken jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar had Ajax ook de betere aankopen toch?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die zeidden dat Ajax de beste aankopen had dus kampioen werden:')
Whehe, helemaal niet. Beetje stangen moet kunnen tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
en een 'ochtend'humeur
just kiddin'
btw: wat voor mijlpaal hebben jij, eer en oa gehaald eigenlijk?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, helemaal niet. Beetje stangen moet kunnen tochO-)?
De heren OA, Eer-ik En MPG hebben gistermiddag de doelstelling gehad topic #356 voor 17:00 vol te posten, waarbij tenminste 67% van de posts in dat topic voor hun rekening kwam.
Topic #356 was om 16:57 u dicht, en bestond voor 91,33% uit posts van voornoemde heren. Missie geslaagd dus.*O*
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:51 schreef crossover het volgende:
Heeeeeeeeee MPG, BX, Stargazer, Paaskonijn en de rest die online is:W
iemand had teveel vrije tijdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, helemaal niet. Beetje stangen moet kunnen toch?
De heren OA, Eer-ik en MPG hebben gistermiddag de doelstelling gehad topic #356 voor 17:00 vol te posten, waarbij tenminste 67% van de posts in dat topic voor hun rekening kwam.
Topic #356 was om 16:57 u dicht, en bestond voor 91,33% uit posts van voornoemde heren. Missie geslaagd dus.
3 iemanden zelfsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand had teveel vrije tijd:@
geen. het wildste wat er op mijn programma staat is nu naar 'slash' kijken (NET5)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
Wie heeft er wilde plannen vanavond?
Hier BBQen en dan de stad inquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
Neuksequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
Zelfde als vorige zaterdag, naar m'n vriendin toe met de auto
Daar blijven slapen en zondag, misschien maandag, terug
* JortKquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
quote:
Waar draait die dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
@ JortK is nog niet bekend, jij? Prophet?
?quote:
ja die marco borsato kwam langsquote:
quote:
En waar gaat u heen?quote:
nee... lekker tv aan het kijkenquote:
cranberry-basilicum zooi van heroquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
goeie!
alleen is het bij mij wijn ipv bier!![]()
nah, die vind ik minder...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
die is ook errug lekker![]()
die rode peper mint is ook chill.
Waarom niet? Hij is er echt (of misschien is het wel een zij)quote:
zie mijn volgende twee postsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is er echt (of misschien is het wel een zij)
Dan zie ik allemaal wazige plaatjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
je moet ff het volgende in de link weghalen PV: helemaal achteraan, na de .gif: nguncompressed
maar dan komen ze hier in ieder geval enigzins zichtbaar over. nu zie ik gewoon een lege post.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zie ik allemaal wazige plaatjes.[afbeelding]
Hoezoquote:
hierbij:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar dan komen ze hier in ieder geval enigzins zichtbaar over. nu zie ik gewoon een lege post.
wacht ff, ik zal eens een screenshot maken en die posten.
hij doet me ergens aan denken, kan er alleen nog niet opkomen wat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo[afbeelding]
Ik vind het wel leuk...:7
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij doet me ergens aan denken, kan er alleen nog niet opkomen wat. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |