Bij mij toen ik 12 was....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Bij mij kwamen die in beeld toen ik 17 was![]()
Met een beetje mazzel kom je dan zelfs de starbucks inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wij zouden trouwens in eerste instantie via dat ene vliegveld in Saõ Paulo vliegen...![]()
Nu vliegen we via Barajas in Madrid.
Postvervalser!quote:
quote:
Ws wel, want we stappen over in Madrid, dus het is gewoon een Europese vlucht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kom je dan zelfs de starbucks in![]()
![]()
quote:
quote:
Dat is misschien wel interessant inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Als zij NU voor je baas gaan werken is dat lastig papierwerk enzo.
Als je baas een toko in Polen opzet is dat vrijwel 0 papierwerk.
En hij hoeft die lui minder te betalen.
Oftewel, Poolse lui in dienst bij Pools bedrijf, volgens Poolse wetgeving.
De arbeid an sich wordt in NL verricht, en je baas strijkt dikke EU op, en koopt er een X5 van![]()
quote:
Whehequote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ws wel, want we stappen over in Madrid, dus het is gewoon een Europese vlucht.![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
![]()
Geen idee. Probeer het uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
koffie en aspirine, gaat dat samen?
Dat dacht ik toch jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is misschien wel interessant inderdaad.
Ik ga eens met dat bedrijf bellen.
Wel je geluid hard zettenquote:
Ik kijk niet.quote:
Mooie constructies zijn er te verzinnen met het openzetten van de grenzen!quote:
dan moeten we even goed ons best gaan doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:36 schreef OA het volgende:
Eigenlijk moet deze nog ff volkomen voor 5 uur...![]()
quote:
Tjak Tjak, tempo der inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:36 schreef OA het volgende:
Eigenlijk moet deze nog ff volkomen voor 5 uur...![]()
Goedzoquote:
Preciesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moeten we even goed ons best gaan doen
Dat maak jij ervan...quote:
Agrarisch en bouw jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:38 schreef OA het volgende:
Zijn al die Polen daar in de buurt werkeloos trouwens?
De meesten werken toch wel in de agrarische sector..![]()
Wie zegt dat ik het over jou heb?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan...
Ik kijk pas vanaf 4 uur.![]()
De meesten werken inderdaad in de agrarische sector hier, maar willen wat anders.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:38 schreef OA het volgende:
Zijn al die Polen daar in de buurt werkeloos trouwens?
De meesten werken toch wel in de agrarische sector..![]()
En niet vna die multikwoots doen, dat verneukt het ritme.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
De hele etappe kijken
[..]
Tjak Tjak, tempo der in
[..]
Goedzo
[..]
Precies
sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En niet vna die multikwoots doen, dat verneukt het ritme.
Nee joh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef MPG het volgende:
Of moet ik het alleen doen?
Whehe. Juist. Gat in de markt. Al is de vraag in hoeverre bedrijven erom staan te springen. Als ze EN geen nederlands, EN geen Duits en geen Engels kunnen heb je der niets aan. Tenzij je zelf, zoals in het agrarisch wereldje, Pools sprekende voormannen hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De meesten werken inderdaad in de agrarische sector hier, maar willen wat anders.
Daar ze niet de benodigde papieren hebben etc, en krakkemikkig nederlands spreken, komen ze vaak niet aan de bak in de sectoren die ze willen. Via zo'n uitzendbureau is het vaak wél mogelijk.
Die lui werken trouwens wel veel doorgaans.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De meesten werken inderdaad in de agrarische sector hier, maar willen wat anders.
Daar ze niet de benodigde papieren hebben etc, en krakkemikkig nederlands spreken, komen ze vaak niet aan de bak in de sectoren die ze willen. Via zo'n uitzendbureau is het vaak wél mogelijk.
Omdat er bij jullie ff geen tempo in zatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
waarom zou je het alleeeeeen moeten doen?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
Die lui werken trouwens wel veel doorgaans.
Overdag tomaten plukken, o.i.d. en des avonds schilderen, metselen, etc....![]()
En ik vandaag wat in te halen heb van de rest van de week. Ik wil de toptien inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er bij jullie ff geen tempo in zat![]()
Steeds meer geschoolde Polen komen deze kant op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Juist. Gat in de markt. Al is de vraag in hoeverre bedrijven erom staan te springen. Als ze EN geen nederlands, EN geen Duits en geen Engels kunnen heb je der niets aan. Tenzij je zelf, zoals in het agrarisch wereldje, Pools sprekende voormannen hebt.
Uhuh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Steeds meer geschoolde Polen komen deze kant op.
Of ja, "geschoold". In elk geval spreken ze wel Engels dan. Dat maakt het vaak alweer een stuk eenvoudiger.
Ik zag ook wel bij het uzb, waar de tuinder mee werkte waar ik werkte, dat de mensen die wel snel Nederlands leren vlug uit de tuin worden weggehaald voor administratieve functies en doorgroeien naar regelneef.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Laatst hadden wij er eentje die vrijdag van 16 - 03 had gewerkt, en zaterdag van 8 - 20 En de rest van de week ook ruim 9 uur per dag![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
ik moet nu, ineens, 3 kwartier vantevoren, allerlei dingen gaan fixen
Kutbaasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
ik moet nu, ineens, 3 kwartier vantevoren, allerlei dingen gaan fixen
Inderdaad. Zo ene hadden wij "vroeger" (1,5 jaar geleden ofzo) ook. Die kerel was niet te stoppen. werkte 15 uur per dag, 6 dagen per week. Was thuis een 'rijke' gastquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Wij hadden een systeem waarin iedereen kon zien wie hoe lang had gwerkt.
Sommigen kwamen uit de nacht (inpakken enzo) en gingen overdag verder tot 17. Slapen tot 21 en hoppa, weer 20 uur werken...
Die figuren worden echt snel 'rijk' hier en kunnen vervolgens 4 maanden non stop feesten in Polen...![]()
10 minuten nog! Zet die tour uit en knal hier het tempo omhoogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef OA het volgende:
Ik ga het einde van dit topic niet meemaken hier op het werk...
Tegen de tijd dat ik dan thuis ben, is ie vol...![]()
Goed bezig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef OA het volgende:
Ik heb mijn standaard PI ingesteld op [afbeelding]
Hup. Tempo erop jijquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
10 minuten nog! Zet die tour uit en knal hier het tempo omhoog![]()
quote:
quote:
Moet kunnne toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
opzich ,we hoeven nog maar 5 posts per minuut...
Moet zeer zeker te doen zijn!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
opzich ,we hoeven nog maar 5 posts per minuut...
Ech niequote:
juistquote:
In dat opzicht is het helemaal een fluitje van eenen cent!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet kunnne toch?
delen door 3 = 1,666667 post pp per minuut
Juist ja. Dat zeg ikquote:
Ik straks ook nog ff.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
ik ga sowieso pit'n als ik thuiskom.
Is er iets waar jij een hele wedstrijd naar kan kijken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
juist
ik snap niet dat mensen daar een hele etappe naar kunnen kijken![]()
Ik iig nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Is er iets waar jij een hele wedstrijd naar kan kijken?
Voetbal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
waiventennisquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Hier wel, we kijken morgenmiddag wat het weer doet, en als het dan slecht uitziet cancellen we. Boodsachappen gebeuren ook pas morgenmiddag om 4 uurquote:
Waarmee?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef OA het volgende:
Mooi, Ph. Jij helpt ook mee.
Al dan niet gewild...![]()
6 minuten te vroegquote:
Voetbal...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Voetbal.
Mits dat achtergrond is bij een BBQ en bierzuipavondje met vrienden.
Ah, de phenologie in dit topicquote:
Het weer is niet de reden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wel, we kijken morgenmiddag wat het weer doet, en als het dan slecht uitziet cancellen we. Boodsachappen gebeuren ook pas morgenmiddag om 4 uur
quote:
Dit topic voor 17 uur volposten!quote:
Jup. De beroemde Phenovicatiequote:
quote:
Mindersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Het weer is niet de reden...
Een zieke wel...![]()
Oh eitjequote:
Ja.quote:
10quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Nog 15 stuks!
Als jij het zegt.quote:
Vandaar ook de conditiesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Voetbal...![]()
![]()
O, dat meen ik serieus en niet omdat jij de TDF niet 'aankan'...
Dat zeg ikquote:
rweefwfwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
asdasd
Whehequote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
ik vind het maar niks, 300 posts de pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |