quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef bixister het volgende:
hartstikke mooi gedaan sugar! en van jullie trouwfoto's word ik altijd helemaal emo, zo mooi vind ik ze. dat muziekje erbij is ontzettend lief ook.
Wat waren jouw trouw-kleren trouwens prachtig! En zo'n schattige kinderenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:22 schreef Sugar het volgende:
Lief. Dankjulliewel voor de complimenten.
![]()
Ik ga die pagina ook nog heeeeeeeeeel mooi maken. Dat was me wat, dat trouwen.![]()
Ik kan daar echt met mijn pet niet bij dat een of andere aso een kat aanrijd en dan zo een beestje maar laat creperen of erger nog laat dood gaan. Als ik al een beest zou aanrijden zou ik er persoonlijk mee naar de dierenarts gaan of de ambulance bellen. Ik heb dat telefoonnummer ook standaard in mijn mobiel staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:32 schreef Martineke het volgende:
vele malen korter ja, maar deze wel erg korthij is maar 7 jaar geworden.
arm beessie is aangereden en is weggekropen van de pijn onder een heg en daar stilletjes gestorven. dat doet pijn
Bedankt allemaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:24 schreef Belana het volgende:
jessie, gefeli!had je er genoeg van om thuis te zitten?
Ik ken dat gevoelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef jessie het volgende:
[..]
Bedankt allemaal.
Nou na de vakantie gaat Jans ook naar de basisschool en dan voel ik me een beetje nutteloos om thuis te zitten
nee het is geen vastliggend tapijt, maar is net iets te groot voor in de wasmachine te krijgen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
wasmachine? of is het een vastliggend tapijt?
ja, was ook mijn eerste gedachte, maar aangezien ik dat spul niet heb, hoopte ik meer op een huis-tuin&keuken-tip ofzo...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef jessie het volgende:
Met van dat vanish gedoe?
verrek ja, alle 2 naar school al dan natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef jessie het volgende:
[..]
Bedankt allemaal.
Nou na de vakantie gaat Jans ook naar de basisschool en dan voel ik me een beetje nutteloos om thuis te zitten
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef m@x het volgende:Jessie en Bix, jullie hebben het goed voor elkaar
Ik heb een huis
![]()
Ik ging kijken, vond het helemaal geweldig, heb een bod gedaan, kreeg een (laatste) tegenbod en ben ermee accoord gegaan. Nu de financiering nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:54 schreef Brighteyes het volgende:Vertel m@x! Hoe doe je dat zo snel!
Details! Foto's!
Check nou eerst je pm maar evenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
Wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Nou hup! Spill it! Flatje? Bovenwoning? 1-gezinswoning?
Aantal kamers? Tuin of balkon?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef Igraine het volgende:
Hee iedereen gefeliciteerd! M@x met je huis, Jessie met je baan en Bixister ook met je nieuwe baan.
Leuk, positief nieuws!
Dat, en Lois et al een dikke pluim voor het speelhuis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef Igraine het volgende:
Hee iedereen gefeliciteerd! M@x met je huis, Jessie met je baan en Bixister ook met je nieuwe baan.
Leuk, positief nieuws!
ieuwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat, en Lois et al een dikke pluim voor het speelhuis.![]()
En deze is speciaal voor Easy...
[afbeelding]
![]()
Ik heb dat van meer mensen gehoord, kwamen allemaal razend enthousiast thuis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef easy-going het volgende:
die foto fluftoen was het nog helemaal niets (sowieso hoor, hij is net zo oud als mijn neef(je), maar eerlijk is eerlijk, het is een goede live-artiest)Jessie, hij was woensdagavond bij ons op het durrup, en ik ben erheen geweest, ik ging er eigenlijk
zo heen, maar ik kwam er
zo vandaan
niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef jessie het volgende:
Easy going je wil niet weten wat ik in jou laatste stukje las![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n stel jonge strakke mannen knullen die een Volendams deuntje blèren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:16 schreef snoopy het volgende:
Wie zijn Nick en Simon nou weer?
Ja maar, dat zei EG toch ook altijd over Jantje Smit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nick en Simon... pfff... dat gaat mij ook echt net even te ver hoor.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja maar, dat zei EG toch ook altijd over Jantje Smit?
Top besluit, zullen we er dan samen niet naartoe gaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:21 schreef snoopy het volgende:
Ik heb besloten dan ik er gewoon helemaal niet naartoe ga![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Top besluit, zullen we er dan samen niet naartoe gaan?![]()
GELE zwembroekjes. Jij leest ook rare dingen Rottdogquote:
Hier nog erger, ik ga in oktober naar Rod Stewart.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef Leah het volgende:
Ik kom toch echt in de leeftijd dat ik een strakke vijftiger wel kan waarderen![]()
Peter Beense?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef jessie het volgende:
Nee geen Rene Froger. Getver hoe heet ie nou.
Ja die! Echt te erg voor woorden!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef jessie het volgende:
Ik weet t weer Wolter Kroes![]()
Ook zo verschrikkelijk.
Alles beter dan wakker gemaakt worden door een kind wat denkt dat er kabouters in zijn hoofd prikkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef jessie het volgende:
En dan worden ze morgen wakker om te vertellen dat ze heerlijk gedroomd hebben van Driesje![]()
Hoezo? Heb je iemand in de aanbiedingquote:
Dries IS in de aanbieding, hoorde ik vanmorgen op 538quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je iemand in de aanbiedingAls je terug bent van vakantie? (of duurt dat nog een hele tijd?)
Neuh, zo erg is het toch nog nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dries IS in de aanbieding, hoorde ik vanmorgen op 538
Ik ga me alvast voorbereiden (met mijn ogen dichtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:22 schreef jessie het volgende:
Dan gaan we daarna in september een keer! Heb ik me salaris, kan ik leuke schoenen kopen enzo![]()
Zo zag het er idd ook wel uit op de foto's.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:32 schreef E.T. het volgende:
Tnx BE, maandag even bellen![]()
(we waren gister nog eventjes langsgereden en wel erg lief huis hoor)
Gelukzakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bij verrassing kreeg ik HP 7 voor het ontbijt
Mis ik iets? Wat is HP7?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dat zijn de betere verrassingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
quote:
Online Enquetebureau's deel 13quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef leonieke het volgende:
Ik vul ook wel online onderzoeken in, maar krijg daar nooit waardebonnen voorHoe doen je dat Nijna?
ET, toch weet je natuurlijk nooit hoe zeker hoe 't zou gaan met een gastouder of oppas aan huis. misschien klikt dat wel juist veel sneller en beter dan dat hele KDV. als ze daar al zolang moeite mee heeft zou het dan niet ook mogelijk zijn dat ze het daar gewoon niet zo heel fijn vindt? maar ja, ik kan me voorstellen dat je het kdv niet zomaar opzegt om iets geheel onbekends te gaan proberen. en als je ook nog best even kunt wachten (en niet per se deze baan wil) is dat natuurlijk ook een optie ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:27 schreef E.T. het volgende:
idd bix, woensdag gesprek, gister 2e gesprek en gistermiddag telefoon. Baan is gereserveerd voor mij zelfs. (is management assistente)
De kinderen zitten nu op woe/vrij op het kdv en de baan is voor do/vrij.
En omdat Saskia zo'n 'zeikerd' is qua oppas en opvang ('ik wil m'n mahahaaamaaaaaa') wil ik eigenlijk haar niet in weer een nieuwe situatie duwen, die maar een paar maanden duurt want daarna gaat ze naar de basisschool en wordt weer alles anders.
Nu bij een onbekende (gastouder) achterlaten gaat gewoon niet werken voor haar, dan is ze de halve dag in paniek en de rest van de dag zit ze verdrietig in een hoekje te huilen.. Om vervolgens thuis drie dagen strontvervelend te zijn.
Maar ja, ik had gister ook een baan ongeveer en die heb ik afgezegd (werktijden tot kwart voor zes en dan nog minimaal 3 kwartier reizen vond ik te laat worden).. Dus als ik die donderdag niet voor elkaar kan krijgen op een manier waar ik en Saskia ons goed bij voelen dan komt er vast wel wat anders![]()
Goed zeg!!! Proficiatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Even dwars tussen iedereen door...![]()
Ik ben geslaagd!
![]()
Heb alle 3 de toetsen gehaald en ben dus gewoon klaar met de opleiding!![]()
Jaaaaaaaaa BE wat ontzettend goed!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben geslaagd!
![]()
Er is vast wel iemand die Freek kentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:27 schreef m@x het volgende:
Freek mag hem wel hebben hoor Leah. Zal ik hem gewoon meenemen naar de meet volgende week![]()
BE (oa)komt toch? Die weet me wel te vindenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:33 schreef m@x het volgende:
Noem maar een naam en dan zorg ik dat ik de dvd aan die iemand geef
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:39 schreef Leah het volgende:
[..]
BE (oa)komt toch? Die weet me wel te vinden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:41 schreef jessie het volgende:
O nee he, is ralph er ook bij ?
Volgens mij zou je dan alleen maar door hoeven te geven/sturenquote:
Ja,vergeet die vooral niet te meldenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal je uitgebreid beschrijven.Vooral je prachtige zwarte krullen kan ik natuurlijk niet vergeten!
Wat we ook noemen, soms gaat het gewoon niet, he? Wat je dan ook zou gaan doen. Die dagen zijn eigenlijk al bij voorbaat mislukt. Morgen heb je vast een betere dag.quote:Op zondag 22 juli 2007 08:29 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel, hoor. Ik denk gewoon dat het niet gaat lukken vandaag. Helaas. Het zit er even helemaal niet in.
Maar toch bedankt en een fijne dag (met vriendinnen, voor Yppy).
Hier sluit ik me bij aan, ik zit ook met smart te wachten op de vertaling, heb de anderen ook in het NL gelezen. Zag vannacht (ja ik zat om 4 uur tv te kijken) een stukje hart van Nederland en daar waren ze 2 meiden aan het intervieuwen en die vonden het boek tegenvallen... ze hebben het eind gelukkig niet verklapt!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:37 schreef livelink het volgende:
En voor iedereen die HP7 al heeft. Verklap alsjeblieft niks! Ik ben ooit begonnen met deel 1 in het Nederlands en ik wil nu de hele reeks in het Nederlands hebben, dus ik moet nog tot november wachten![]()
Nee dat mag niet. Ik ga zo naar mijn nicht in Enschede en ga daar bbqenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Het mag van mj ook wel gaan regenen, ik moet de was nog en van alles strijken voor a.s. woensdag. Met mooi weer heb ik daar helemaal geen zin in. Ik ga zo maar eens alle moed verzamelen en beginnen. Het begint hier nu te betrekken, ik denk dat er zo een buitje aan komt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef Leah het volgende:
[..]
Ow, en natuurlijk even vertellen op de meet dat wij echt bestaan
Het is nu nog droog, maar het begon net wel wat te donderen. Maar volgens buienradar is het maar een klein buitje zo te zien.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:30 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Ik ga zo naar mijn nicht in Enschede en ga daar bbqenDroog blijven in Enschede please
![]()
had dit niet even in het update topic gekund jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben geslaagd!
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Vivi het volgende:
Zeg, niet dat ik hem mis hoor, maar waar is ons aller DesiredBard ineens gebleven? Zijn beside Fok! forum is ook al offline
Dus je biedt je niet aan?quote:
Dat is natuurlijk wel zo. Alvast oefenen dus met assertief zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
Yep, en dat is helemaal niet raar Ingrid, kom op, trek je assertieve schoenen aan
ik heb gezegd dat ik het lichter wilde, iig niet donkerder dan dat het was. En heb er streepjes door. De streepjes zelf zijn wel leuk, maar de rest niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef leonieke het volgende:
Mijn vorige kapster zei me zelfs altijd dat als ik niet tevreden was ik moest terugkomen omdat ze niet wou dat ik maanden met een kapsel zou rondlopen dat ik niet graag zag.
Een goeie kapper herstelt zijn/haar fout
(hangt er natuurlijk ook beetje vanaf wat je gezegd hebt heIk zei altijd: "doe maar wat je mooi lijkt, je kent er meer van dan ik". Ik moest dus niet klagen omdat het kleur niet echt was wat ik er van gedacht had
)
Zal ik voor je bellen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo. Alvast oefenen dus met assertief zijn.
Wel eng hoor, maar zoals het nu is, vind ik het vreselijk. Lijk er tig jaar ouder door. nee, heb geen foto
Dat zal ik haar maar niet aan doen.quote:
ik wqacht geduldig tot november..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:26 schreef Syrena het volgende:
En ik heb HARRY uit! *zucht van opluchting*. Nu kan ik weer de krant lezen en internetten zonder bang te zijn alvast iets van het plot te lezen
Ik heb het gisterenavond nog moeten uitlezen. Ik wou niet gaan slapen, zonder het boek uit te hebben. En nu zit ik alle spoilertopics erop na te lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:26 schreef Syrena het volgende:
En ik heb HARRY uit! *zucht van opluchting*. Nu kan ik weer de krant lezen en internetten zonder bang te zijn alvast iets van het plot te lezen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het gisterenavond nog moeten uitlezen. Ik wou niet gaan slapen, zonder het boek uit te hebben. En nu zit ik alle spoilertopics erop na te lezen![]()
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik kon ook niet naar bed voor ik het uit had gisteren. Half 1 was ik klaar, eigenlijk net een beetje te laat voor mij tegenwoordig. Maar het was het wel waard om uit te hebben
Ik deed om kwart voor drie het licht uit, toen moest ik nog een aantal hoofdstukkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het gisterenavond nog moeten uitlezen. Ik wou niet gaan slapen, zonder het boek uit te hebben. En nu zit ik alle spoilertopics erop na te lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |