Go raibh míle maith agatquote:
Nog iemand?quote:Sinds 2005 plaatst Activity International geen buitenlandse au pairs meer
Maar laat jij nou in het buitenland wonenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Go raibh míle maith agat
Maar helaas
[..]
Nog iemand?
Ja, een van de eerste hits bij googlequote:Op maandag 23 juli 2007 17:50 schreef desiredbard het volgende:
hebben die een startpagina LOL...
Bedankt
Dat vis het hem dus, oostblockers en zuidamerikanen zijn nietzo moeilijk te vinden.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:43 schreef Pruk het volgende:
[..]
Maar laat jij nou in het buitenland wonenHeel makkelijk dus, je vraagt een NL au pair en je bent ook zeker dat ze NL kunnen spreken.
Oh dat is het eerste jaar ook zeker het geval, daarna waarschijnlijk allebei naar een 4 daagse werkweek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:14 schreef yvonne het volgende:
Waarom zorgen jullie zelf niet voor je kindje?
Neem dan een echte Nanny, ik blijf au-pair een milde vorm van slavernij vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh dat is het eerste jaar ook zeker het geval, daarna waarschijnlijk allebei naar een 4 daagse werkweek.
valt nog te zien of we een gezamelijke vrije dag nemen of verschillend. Maar het houd in dat we 3 of 4 dagen in de week oppas/zorg nodig hebben, voor een 1,5/2 jaar.
Ik wil hem/haar tot 2.5/3 jaarnamelijk niet dumpen bij een creche.
En er zijn talloze andere kleine voordelen aan een au-pair, ok het heeft ook nadelen maar de pro's outweigh the cons so far
Ik wil daarom ook die oostblokmiepjes vermijden....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem dan een echte Nanny, ik blijf au-pair een milde vorm van slavernij vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |