quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef bixister het volgende:
hartstikke mooi gedaan sugar! en van jullie trouwfoto's word ik altijd helemaal emo, zo mooi vind ik ze. dat muziekje erbij is ontzettend lief ook.
Wat waren jouw trouw-kleren trouwens prachtig! En zo'n schattige kinderenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:22 schreef Sugar het volgende:
Lief. Dankjulliewel voor de complimenten.
![]()
Ik ga die pagina ook nog heeeeeeeeeel mooi maken. Dat was me wat, dat trouwen.![]()
Ik kan daar echt met mijn pet niet bij dat een of andere aso een kat aanrijd en dan zo een beestje maar laat creperen of erger nog laat dood gaan. Als ik al een beest zou aanrijden zou ik er persoonlijk mee naar de dierenarts gaan of de ambulance bellen. Ik heb dat telefoonnummer ook standaard in mijn mobiel staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:32 schreef Martineke het volgende:
vele malen korter ja, maar deze wel erg korthij is maar 7 jaar geworden.
arm beessie is aangereden en is weggekropen van de pijn onder een heg en daar stilletjes gestorven. dat doet pijn
Bedankt allemaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:24 schreef Belana het volgende:
jessie, gefeli!had je er genoeg van om thuis te zitten?
Ik ken dat gevoelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef jessie het volgende:
[..]
Bedankt allemaal.
Nou na de vakantie gaat Jans ook naar de basisschool en dan voel ik me een beetje nutteloos om thuis te zitten
nee het is geen vastliggend tapijt, maar is net iets te groot voor in de wasmachine te krijgen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
wasmachine? of is het een vastliggend tapijt?
ja, was ook mijn eerste gedachte, maar aangezien ik dat spul niet heb, hoopte ik meer op een huis-tuin&keuken-tip ofzo...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef jessie het volgende:
Met van dat vanish gedoe?
verrek ja, alle 2 naar school al dan natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef jessie het volgende:
[..]
Bedankt allemaal.
Nou na de vakantie gaat Jans ook naar de basisschool en dan voel ik me een beetje nutteloos om thuis te zitten
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef m@x het volgende:Jessie en Bix, jullie hebben het goed voor elkaar
Ik heb een huis
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |