Ik ging kijken, vond het helemaal geweldig, heb een bod gedaan, kreeg een (laatste) tegenbod en ben ermee accoord gegaan. Nu de financiering nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:54 schreef Brighteyes het volgende:Vertel m@x! Hoe doe je dat zo snel!
Details! Foto's!
Check nou eerst je pm maar evenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
Wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Nou hup! Spill it! Flatje? Bovenwoning? 1-gezinswoning?
Aantal kamers? Tuin of balkon?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef Igraine het volgende:
Hee iedereen gefeliciteerd! M@x met je huis, Jessie met je baan en Bixister ook met je nieuwe baan.
Leuk, positief nieuws!
Dat, en Lois et al een dikke pluim voor het speelhuis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef Igraine het volgende:
Hee iedereen gefeliciteerd! M@x met je huis, Jessie met je baan en Bixister ook met je nieuwe baan.
Leuk, positief nieuws!
ieuwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat, en Lois et al een dikke pluim voor het speelhuis.![]()
En deze is speciaal voor Easy...
[afbeelding]
![]()
Ik heb dat van meer mensen gehoord, kwamen allemaal razend enthousiast thuis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef easy-going het volgende:
die foto fluftoen was het nog helemaal niets (sowieso hoor, hij is net zo oud als mijn neef(je), maar eerlijk is eerlijk, het is een goede live-artiest)Jessie, hij was woensdagavond bij ons op het durrup, en ik ben erheen geweest, ik ging er eigenlijk
zo heen, maar ik kwam er
zo vandaan
niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef jessie het volgende:
Easy going je wil niet weten wat ik in jou laatste stukje las![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n stel jonge strakke mannen knullen die een Volendams deuntje blèren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:16 schreef snoopy het volgende:
Wie zijn Nick en Simon nou weer?
Ja maar, dat zei EG toch ook altijd over Jantje Smit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nick en Simon... pfff... dat gaat mij ook echt net even te ver hoor.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja maar, dat zei EG toch ook altijd over Jantje Smit?
Top besluit, zullen we er dan samen niet naartoe gaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:21 schreef snoopy het volgende:
Ik heb besloten dan ik er gewoon helemaal niet naartoe ga![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |