Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Top besluit, zullen we er dan samen niet naartoe gaan?![]()
GELE zwembroekjes. Jij leest ook rare dingen Rottdogquote:
Hier nog erger, ik ga in oktober naar Rod Stewart.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef Leah het volgende:
Ik kom toch echt in de leeftijd dat ik een strakke vijftiger wel kan waarderen![]()
Peter Beense?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef jessie het volgende:
Nee geen Rene Froger. Getver hoe heet ie nou.
Ja die! Echt te erg voor woorden!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef jessie het volgende:
Ik weet t weer Wolter Kroes![]()
Ook zo verschrikkelijk.
Alles beter dan wakker gemaakt worden door een kind wat denkt dat er kabouters in zijn hoofd prikkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef jessie het volgende:
En dan worden ze morgen wakker om te vertellen dat ze heerlijk gedroomd hebben van Driesje![]()
Hoezo? Heb je iemand in de aanbiedingquote:
Dries IS in de aanbieding, hoorde ik vanmorgen op 538quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je iemand in de aanbiedingAls je terug bent van vakantie? (of duurt dat nog een hele tijd?)
Neuh, zo erg is het toch nog nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dries IS in de aanbieding, hoorde ik vanmorgen op 538
Ik ga me alvast voorbereiden (met mijn ogen dichtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:22 schreef jessie het volgende:
Dan gaan we daarna in september een keer! Heb ik me salaris, kan ik leuke schoenen kopen enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |