Zo zag het er idd ook wel uit op de foto's.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:32 schreef E.T. het volgende:
Tnx BE, maandag even bellen![]()
(we waren gister nog eventjes langsgereden en wel erg lief huis hoor)
Gelukzakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bij verrassing kreeg ik HP 7 voor het ontbijt
Mis ik iets? Wat is HP7?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dat zijn de betere verrassingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
quote:
Online Enquetebureau's deel 13quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef leonieke het volgende:
Ik vul ook wel online onderzoeken in, maar krijg daar nooit waardebonnen voorHoe doen je dat Nijna?
ET, toch weet je natuurlijk nooit hoe zeker hoe 't zou gaan met een gastouder of oppas aan huis. misschien klikt dat wel juist veel sneller en beter dan dat hele KDV. als ze daar al zolang moeite mee heeft zou het dan niet ook mogelijk zijn dat ze het daar gewoon niet zo heel fijn vindt? maar ja, ik kan me voorstellen dat je het kdv niet zomaar opzegt om iets geheel onbekends te gaan proberen. en als je ook nog best even kunt wachten (en niet per se deze baan wil) is dat natuurlijk ook een optie ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:27 schreef E.T. het volgende:
idd bix, woensdag gesprek, gister 2e gesprek en gistermiddag telefoon. Baan is gereserveerd voor mij zelfs. (is management assistente)
De kinderen zitten nu op woe/vrij op het kdv en de baan is voor do/vrij.
En omdat Saskia zo'n 'zeikerd' is qua oppas en opvang ('ik wil m'n mahahaaamaaaaaa') wil ik eigenlijk haar niet in weer een nieuwe situatie duwen, die maar een paar maanden duurt want daarna gaat ze naar de basisschool en wordt weer alles anders.
Nu bij een onbekende (gastouder) achterlaten gaat gewoon niet werken voor haar, dan is ze de halve dag in paniek en de rest van de dag zit ze verdrietig in een hoekje te huilen.. Om vervolgens thuis drie dagen strontvervelend te zijn.
Maar ja, ik had gister ook een baan ongeveer en die heb ik afgezegd (werktijden tot kwart voor zes en dan nog minimaal 3 kwartier reizen vond ik te laat worden).. Dus als ik die donderdag niet voor elkaar kan krijgen op een manier waar ik en Saskia ons goed bij voelen dan komt er vast wel wat anders![]()
Goed zeg!!! Proficiatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Even dwars tussen iedereen door...![]()
Ik ben geslaagd!
![]()
Heb alle 3 de toetsen gehaald en ben dus gewoon klaar met de opleiding!![]()
Jaaaaaaaaa BE wat ontzettend goed!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Even dwars tussen iedereen door...![]()
Ik ben geslaagd!
![]()
Heb alle 3 de toetsen gehaald en ben dus gewoon klaar met de opleiding!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |