had dit niet even in het update topic gekund jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Even dwars tussen iedereen door...![]()
Ik ben geslaagd!
![]()
Heb alle 3 de toetsen gehaald en ben dus gewoon klaar met de opleiding!![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Vivi het volgende:
Zeg, niet dat ik hem mis hoor, maar waar is ons aller DesiredBard ineens gebleven? Zijn beside Fok! forum is ook al offline
Dus je biedt je niet aan?quote:
Dat is natuurlijk wel zo. Alvast oefenen dus met assertief zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
Yep, en dat is helemaal niet raar Ingrid, kom op, trek je assertieve schoenen aan
ik heb gezegd dat ik het lichter wilde, iig niet donkerder dan dat het was. En heb er streepjes door. De streepjes zelf zijn wel leuk, maar de rest niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef leonieke het volgende:
Mijn vorige kapster zei me zelfs altijd dat als ik niet tevreden was ik moest terugkomen omdat ze niet wou dat ik maanden met een kapsel zou rondlopen dat ik niet graag zag.
Een goeie kapper herstelt zijn/haar fout
(hangt er natuurlijk ook beetje vanaf wat je gezegd hebt heIk zei altijd: "doe maar wat je mooi lijkt, je kent er meer van dan ik". Ik moest dus niet klagen omdat het kleur niet echt was wat ik er van gedacht had
)
Zal ik voor je bellen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo. Alvast oefenen dus met assertief zijn.
Wel eng hoor, maar zoals het nu is, vind ik het vreselijk. Lijk er tig jaar ouder door. nee, heb geen foto
Dat zal ik haar maar niet aan doen.quote:
ik wqacht geduldig tot november..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:26 schreef Syrena het volgende:
En ik heb HARRY uit! *zucht van opluchting*. Nu kan ik weer de krant lezen en internetten zonder bang te zijn alvast iets van het plot te lezen
Ik heb het gisterenavond nog moeten uitlezen. Ik wou niet gaan slapen, zonder het boek uit te hebben. En nu zit ik alle spoilertopics erop na te lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:26 schreef Syrena het volgende:
En ik heb HARRY uit! *zucht van opluchting*. Nu kan ik weer de krant lezen en internetten zonder bang te zijn alvast iets van het plot te lezen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het gisterenavond nog moeten uitlezen. Ik wou niet gaan slapen, zonder het boek uit te hebben. En nu zit ik alle spoilertopics erop na te lezen![]()
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik kon ook niet naar bed voor ik het uit had gisteren. Half 1 was ik klaar, eigenlijk net een beetje te laat voor mij tegenwoordig. Maar het was het wel waard om uit te hebben
Ik deed om kwart voor drie het licht uit, toen moest ik nog een aantal hoofdstukkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het gisterenavond nog moeten uitlezen. Ik wou niet gaan slapen, zonder het boek uit te hebben. En nu zit ik alle spoilertopics erop na te lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |