Wat we ook noemen, soms gaat het gewoon niet, he? Wat je dan ook zou gaan doen. Die dagen zijn eigenlijk al bij voorbaat mislukt. Morgen heb je vast een betere dag.quote:Op zondag 22 juli 2007 08:29 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel, hoor. Ik denk gewoon dat het niet gaat lukken vandaag. Helaas. Het zit er even helemaal niet in.
Maar toch bedankt en een fijne dag (met vriendinnen, voor Yppy).
Hier sluit ik me bij aan, ik zit ook met smart te wachten op de vertaling, heb de anderen ook in het NL gelezen. Zag vannacht (ja ik zat om 4 uur tv te kijken) een stukje hart van Nederland en daar waren ze 2 meiden aan het intervieuwen en die vonden het boek tegenvallen... ze hebben het eind gelukkig niet verklapt!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:37 schreef livelink het volgende:
En voor iedereen die HP7 al heeft. Verklap alsjeblieft niks! Ik ben ooit begonnen met deel 1 in het Nederlands en ik wil nu de hele reeks in het Nederlands hebben, dus ik moet nog tot november wachten![]()
Nee dat mag niet. Ik ga zo naar mijn nicht in Enschede en ga daar bbqenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Het mag van mj ook wel gaan regenen, ik moet de was nog en van alles strijken voor a.s. woensdag. Met mooi weer heb ik daar helemaal geen zin in. Ik ga zo maar eens alle moed verzamelen en beginnen. Het begint hier nu te betrekken, ik denk dat er zo een buitje aan komt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef Leah het volgende:
[..]
Ow, en natuurlijk even vertellen op de meet dat wij echt bestaan
Het is nu nog droog, maar het begon net wel wat te donderen. Maar volgens buienradar is het maar een klein buitje zo te zien.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:30 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Ik ga zo naar mijn nicht in Enschede en ga daar bbqenDroog blijven in Enschede please
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |