Hij gaat ook ooit weer eens in Zoetermeer rijden. Is dat Den Haag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef CaLeX het volgende:
daar zijn we weer o/
btw in leidschenveen (gaat iig) Randstadrail rijden. Telt het dan als den haag?? :p
Vergeet Rotterdam nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij gaat ook ooit weer eens in Zoetermeer rijden. Is dat Den Haag?
nog niet :pquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen met Ypenburg is Leidschenveen een wijk van Den Haag volgens Wikipedia. Een wijk hoort bij de stad, dus Leidshcenveen hoort er wel bij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rotterdam wordt ons nieuwe projectje. Kijken of we dat als stadsdeel ook wat aanzien en leefbaarheid kunnen geven. It's a dirty job, but somebody has got to do it.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich weer
Oja A_A is een kitten rijker
ik werk in het voorburgquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:04 schreef Addict89 het volgende:
Voorburg topic is doder dan dood en het is praktisch Den Haag, dus dan hier maar meeposten![]()
heb je nog de leger tent gezien aan het eind van de keizerstraat bij de branding?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Druk op de boulevard...druk druk druk
Oehquote:
Yepz gezien, wilde nog langslopen, maar ik had open schoenen aan en had geen zin in zandvoetenquote:Op zondag 22 juli 2007 02:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je nog de leger tent gezien aan het eind van de keizerstraat bij de branding?
Hadden daar een catering voor 100 man en kom net van het feest vandaan. ERG gezellig
buurt vand de mac in voorburgquote:
ik zit aan het spoorquote:Op zondag 22 juli 2007 23:48 schreef Addict89 het volgende:
![]()
Ik woon op minder dan 1 min. van de mac af.
inderdaad! En wie heeft deze 2 wijken nu weer van de plattegrond in de OP afgesneden?? Had me netjes aangemeld en in vorige topics stond ik er netjes bij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Samen met Ypenburg is Leidschenveen een wijk van Den Haag volgens Wikipedia. Een wijk hoort bij de stad, dus Leidshcenveen hoort er wel bij.
Ze gooien er een vrouw van afquote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef Essebes het volgende:
[..]
inderdaad! En wie heeft deze 2 wijken nu weer van de plattegrond in de OP afgesneden?? Had me netjes aangemeld en in vorige topics stond ik er netjes bij.![]()
Typisch geval van 'van de kaart afgevallen'?![]()
Misschien zie ik je wel een keer dan.quote:
haha, bezet. Sorry.quote:
Dat is een uitdaging, geen uitsluiting natuurlijk!quote:
die komen hier voor de deur altijd file parkeren lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Misschien zie ik je wel een keer dan.Als je een lesauto gevaarlijk rijdend voorbij ziet komen ben ik het
![]()
dat is je reden dat je van de kaart geknipt ben. En een relatie hebben zegt totaal niks meer.quote:
Haha, zou ik ook doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die komen hier voor de deur altijd file parkeren leren
mooi dat ik mijn auto op eigen terein zet ik wil geen les auto tegen mijn auto![]()
en lost fan zo te zien?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef bosnymfje het volgende:
Pff kwas het topic even weer helemaal kwijt.... maar kben er weer
We hebben ook alweer een autootje gekocht...nou moet ik alleen mn rijbewijs nog halen
Haha nou mijn vriend heeft wel een rijbewijsquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef jna het volgende:
Ik ken wel een paar mensen hoor die al een auto hadden voordat ze hun rijbewijs hadden. Ik neem wel aan dat je al bezig bent met je rijbewijs?![]()
heb je al rijles dan en zo ja gaat dat goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha nou mijn vriend heeft wel een rijbewijsMaar goed als ik ook achter het stuur wil zitten moet ik m nog ff zien te halen
wil liever geen 5 jaar rijontzegging risceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |