Hij gaat ook ooit weer eens in Zoetermeer rijden. Is dat Den Haag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef CaLeX het volgende:
daar zijn we weer o/
btw in leidschenveen (gaat iig) Randstadrail rijden. Telt het dan als den haag?? :p
Vergeet Rotterdam nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij gaat ook ooit weer eens in Zoetermeer rijden. Is dat Den Haag?
nog niet :pquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen met Ypenburg is Leidschenveen een wijk van Den Haag volgens Wikipedia. Een wijk hoort bij de stad, dus Leidshcenveen hoort er wel bij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rotterdam wordt ons nieuwe projectje. Kijken of we dat als stadsdeel ook wat aanzien en leefbaarheid kunnen geven. It's a dirty job, but somebody has got to do it.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich weer
Oja A_A is een kitten rijker
ik werk in het voorburgquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:04 schreef Addict89 het volgende:
Voorburg topic is doder dan dood en het is praktisch Den Haag, dus dan hier maar meeposten![]()
heb je nog de leger tent gezien aan het eind van de keizerstraat bij de branding?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Druk op de boulevard...druk druk druk
Oehquote:
Yepz gezien, wilde nog langslopen, maar ik had open schoenen aan en had geen zin in zandvoetenquote:Op zondag 22 juli 2007 02:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je nog de leger tent gezien aan het eind van de keizerstraat bij de branding?
Hadden daar een catering voor 100 man en kom net van het feest vandaan. ERG gezellig
buurt vand de mac in voorburgquote:
ik zit aan het spoorquote:Op zondag 22 juli 2007 23:48 schreef Addict89 het volgende:
![]()
Ik woon op minder dan 1 min. van de mac af.
inderdaad! En wie heeft deze 2 wijken nu weer van de plattegrond in de OP afgesneden?? Had me netjes aangemeld en in vorige topics stond ik er netjes bij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Samen met Ypenburg is Leidschenveen een wijk van Den Haag volgens Wikipedia. Een wijk hoort bij de stad, dus Leidshcenveen hoort er wel bij.
Ze gooien er een vrouw van afquote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef Essebes het volgende:
[..]
inderdaad! En wie heeft deze 2 wijken nu weer van de plattegrond in de OP afgesneden?? Had me netjes aangemeld en in vorige topics stond ik er netjes bij.![]()
Typisch geval van 'van de kaart afgevallen'?![]()
Misschien zie ik je wel een keer dan.quote:
haha, bezet. Sorry.quote:
Dat is een uitdaging, geen uitsluiting natuurlijk!quote:
die komen hier voor de deur altijd file parkeren lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Misschien zie ik je wel een keer dan.Als je een lesauto gevaarlijk rijdend voorbij ziet komen ben ik het
![]()
dat is je reden dat je van de kaart geknipt ben. En een relatie hebben zegt totaal niks meer.quote:
Haha, zou ik ook doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die komen hier voor de deur altijd file parkeren leren
mooi dat ik mijn auto op eigen terein zet ik wil geen les auto tegen mijn auto![]()
en lost fan zo te zien?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef bosnymfje het volgende:
Pff kwas het topic even weer helemaal kwijt.... maar kben er weer
We hebben ook alweer een autootje gekocht...nou moet ik alleen mn rijbewijs nog halen
Haha nou mijn vriend heeft wel een rijbewijsquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef jna het volgende:
Ik ken wel een paar mensen hoor die al een auto hadden voordat ze hun rijbewijs hadden. Ik neem wel aan dat je al bezig bent met je rijbewijs?![]()
heb je al rijles dan en zo ja gaat dat goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha nou mijn vriend heeft wel een rijbewijsMaar goed als ik ook achter het stuur wil zitten moet ik m nog ff zien te halen
wil liever geen 5 jaar rijontzegging risceren
Oef die rijd ik nu! Nog max. 2 weken....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:05 schreef Bubblicious het volgende:
Ik heb vandaag ook m'n nieuwe autootje besteld![]()
![]()
[[url=http://opel.nl/configurator/Picture.aspx?picture=0A%2008_2HU_QV4_T96&gmmy=2007A&s=rear&wheel=QV4&w=small]afbeelding][/url]
[[url=http://opel.nl/configurator/Picture.aspx?picture=0A%2008_2HU_QV4_T96&gmmy=2007A&s=front&wheel=QV4&w=small]afbeelding][/url]
[[url=http://opel.nl/configurator/Picture.aspx?picture=0A%2008_2HU_QV4_T96&gmmy=2007A&s=side&wheel=QV4&w=small]afbeelding][/url]
Blijheid!!![]()
![]()
![]()
Ieder zn smaak.. en ik rij al een aantal weken in een zelfde auto hoor, dus ik ben m al gewend.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef XL het volgende:
[..]
Oef die rijd ik nu! Nog max. 2 weken....
Ik zal mijn mening voor me houden om je plezier niet om zeep te helpen.
Politie auto? Hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Een echte politieautoJe hebt toch geen donkerblauwe he
Ben voorlopig nog druk aan het sparen voor een nieuwe...
De politie rijdt in Astra's. Nog een paar centimeter groter.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Een echte politieautoJe hebt toch geen donkerblauwe he
Ben voorlopig nog druk aan het sparen voor een nieuwe...
Ik rijd hem sinds 2 april. Wel vijfdeurs, dus ook nog iets minder mooi om te zien. Het is zo'n onoverzichtelijke wagen als je hem wil parkeren. Je hebt geen flauw idee waar je voor en achterkant zich bevinden. Daarnaast uiteraard het smaak-aspect, een opel is niks voor mij en deze wagen slaat in mijn ogen de plank al helemaal mis. De bediening van de cruisecontrol is onhandig en een opel is niks voor mij. Ik kreeg hem ook nog eens in zilvergrijs en het is een opel. Anyway, je snapt het idee. Puur als forensenwagen is er eigenlijk weinig mis mee. Hooguit een iets te zware koppeling voor in de file.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:22 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Ieder zn smaak.. en ik rij al een aantal weken in een zelfde auto hoor, dus ik ben m al gewend.
Het ligt ook nog eens aan het type wat je rijdt he...
[..]
Yups...werd er bijna door verblind, zo erg glom diequote:Op maandag 30 juli 2007 23:53 schreef ook_gek het volgende:
jill heeft mijn mooie glimmende auto gezien
wat is ze mooi en lief hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yups...werd er bijna door verblind, zo erg glom die
Er reed vanmorgen een kleine mazda sportwagen (daar rijdt jij toch in?) die me bijna kon bijhouden achter me over de Veerkade richting Voorburg. Dus ik moest ook aan je denkenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:53 schreef ook_gek het volgende:
jill heeft mijn mooie glimmende auto gezien
nop was ik niet. Ik heb een rooie MX5 en ik doe niet aan race of hard rijdenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Er reed vanmorgen een kleine mazda sportwagen (daar rijdt jij toch in?) die me bijna kon bijhouden achter me over de Veerkade richting Voorburg. Dus ik moest ook aan je denken![]()
Het was een rode MX5 of MX3.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nop was ik niet. Ik heb een rooie MX5 en ik doe niet aan race of hard rijden![]()
en een banaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
Het was een rode MX5 of MX3.
Zat een best wel lange gast met een zonnebril en een banaan in.
Ik reed vanmorgen nog in mijn opvallend anonieme Opel Corsa.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en een banaan![]()
nee ik heb een rode cabrio kort rood haar en zonnenbril had ik ook wel.
Maar waar rijd jij op of in dan
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:03 schreef XL het volgende:
Overigens kreeg ik ook vandaag te horen dat mijn Babybeemer op kenteken staat en dat ik hem maandag kan ophalen.
[afbeelding]
Zeg dat wel. Ik heb haar vandaag al even gezienquote:
C'mon!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:05 schreef Bubblicious het volgende:
Ik heb vandaag ook m'n nieuwe autootje besteld![]()
![]()
[[url=http://opel.nl/configurator/Picture.aspx?picture=0A%2008_2HU_QV4_T96&gmmy=2007A&s=rear&wheel=QV4&w=small]afbeelding][/url]
[[url=http://opel.nl/configurator/Picture.aspx?picture=0A%2008_2HU_QV4_T96&gmmy=2007A&s=front&wheel=QV4&w=small]afbeelding][/url]
[[url=http://opel.nl/configurator/Picture.aspx?picture=0A%2008_2HU_QV4_T96&gmmy=2007A&s=side&wheel=QV4&w=small]afbeelding][/url]
Blijheid!!![]()
![]()
![]()
Dat is lekker snel, daar kunnen ze bij MINI wat van leren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:33 schreef Bubblicious het volgende:
Weeeeeeee! Vandaag te horen gekregen dat ie 1 september voor me klaar staat
Heb vanmiddag gelijk ff mn tijdelijke auto opgehaald.. n Toyota Aygo.... wat een koekblik is dat zeg! Alles trilt, en op het geluid afgaande waan je je in een zware diesel, terwijl het een 1.0 12V benzinemotortje is... Nou, onder de 10.000 euro een auto kopen? Niet doen!
Maar ach, ik kom straks wel weer in een zee van luxe terecht
Nee, Ypenburg is geen wijk. Heb je enig idee hoe groot Ypenburg is: de tramhalte Plesmanlaan (op de Laan van Hoornwijck) is de scheiding van Ypenburg in twee helften, de ene helft met als grenzen Delft en Rijswijk heeft de wijken Waterwijk, De Bras en de helft van de Singels. De andere helft met Nootdorp, Rijswijk en Leidschenveen als grenzen heeft de wijken de Venen, Boswijk en de andere helft van de Singels. Kortom, het zou echt een ubergrote wijk zijn. Het is samen met Leidschenveen 1 van de 8 stadsdelen. En het is een GAT, waar niets te doen is met te veel kansloze hangjongeren. En de politie? Ja, die surveilleert héél veel, ook in burger maar of ze ooit uit hun auto stappen? En als ze dat doen, maken ze een praatje met dat tuig. Nee, ik ben geen trotse Ypenburger. Het enige voordeel van Ypenburg is dat Delft Centrum maar 10 minuten fietsen is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Samen met Ypenburg is Leidschenveen een wijk van Den Haag volgens Wikipedia. Een wijk hoort bij de stad, dus Leidshcenveen hoort er wel bij.
mijn vaders auto word pas over 6 maanden geleverdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:43 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is lekker snel, daar kunnen ze bij MINI wat van leren.
Yups van 13.00 tot 24.00 uur ofzo op het Zuiderstrand (ter hoogte van Duindorp).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:23 schreef Gewas het volgende:
[..]
Is dat morgenavond op het strand? Ik ga morgen naar het strand omdat er een feest is.
iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef Addict89 het volgende:
Het wordt wel fijn strand weer dit weekend![]()
Ik ga vanavond op veilige afstand wel een kijkje nemen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:35 schreef Gewas het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar Schollenpop?
Zitten op het stand, biertje erbij...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga aast Airwin staan en toekijken hoe mensen zich verlagen voor een beetje plezier...
Ik neem de after sun mee. Kunnen we haar ter plekke insmeren...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:18 schreef SolidasRock het volgende:
En toekijken hoe Jill-RMC opnieuw een roodverbrande rug oploopt
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zitten op het stand, biertje erbij...![]()
Ben dit jaar voorbereidquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:18 schreef SolidasRock het volgende:
En toekijken hoe Jill-RMC opnieuw een roodverbrande rug oploopt
Prima idee, maar helaas... ze is voorbereidquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem de after sun mee. Kunnen we haar ter plekke insmeren...![]()
Aaaw nouja er is altijd nog een kans dat mn huid zoiets heeft van screw de zonnebankvoorbereiding en factor 20...kreeft zal je worden...want mijn huid is evil.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prima idee, maar helaas... ze is voorbereid
![]()
Ik heb gezocht naar een meisje met roodverbrande rug en een kladblokje in haar handen en rood haar maar k heb je niet kunnen vinden...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Aaaw nouja er is altijd nog een kans dat mn huid zoiets heeft van screw de zonnebankvoorbereiding en factor 20...kreeft zal je worden...want mijn huid is evil.![]()
We'll see...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |