Ik dacht dat ze elkaar helemaal niet meer mochten aanraken, dus ook geen zogenaamd goedbedoelde aai. Uitgezonderd de oprechte goedbedoelde aanraking tussen 'leden van de groepjes onderling'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoop doet leven.
Natasia schijnt Lieke gekrabt te hebben na een aai van Lieke. Lieke heeft daarna naar achteren gebeld (Niet op de streams) Lieke werd vanmiddag naar achter geroepen... toen ze terugkwam maakte ze een sprongetje... en later moest Natasia naar achter. Users hier hebben in het filpje Lieke tegen Huub horen zeggen dat Tas gaat.... waarop Huub antwworde met Kuuuuut...
Ik vind hem GOEHOED!!!! Die houden we erin toch?! Die kan best morgen in het script redactie!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:17 schreef Gigageil het volgende:
Als Natasia struikeld over een voet van Huub en ze valt plat op haar muil, breekt haar neus, een paar tanden en haar siliconen spatten in haar lichaam uit elkaar, waardoor ze een siliconenvergitiging oploopt, gaan ze echt niet Natasia levenslang financiëel steunen hoor.
![]()
Zoiets zei Huub ook al nadat Lieke hem het verhaal vertelde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze elkaar helemaal niet meer mochten aanraken, dus ook geen zogenaamd goedbedoelde aai. Uitgezonderd de oprechte goedbedoelde aanraking tussen 'leden van de groepjes onderling'.
Stevig in de zin van......?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
Interessant, dit. Ik val net binnen. Dit is niet Anita? Wel dus. Lijkt me toch wel een stevige dame.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets zei Huub ook al nadat Lieke hem het verhaal vertelde.
Billy turf en het geheim van de gouden kooi...Nu in de theaters...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:30 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07294/ScreenShot118.jpg]afbeelding][/url]
Sneu, Sneuer Sneust. Wat een stom woord eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Dark het volgende:
Brian kan er ook nog een grap van maken, bijvoorbeeld zeggen:"We gaan nu naar de reclame".![]()
Tas heeft net een uur bij d'rgezeten....quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:32 schreef petraa het volgende:
Ik heb Tas helemaal niets horen zeggen totnutoe.
Ik ben geen psycholoog, maar kan me niet indenken dat dat erg professioneel overkomt zo`n uitspraak. Want eigenlijk zegt ze dus dat aggressie 'normaal' is, ook voor haar...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:32 schreef Dark het volgende:
Anita - Jaap als je hier gaat snurken, krijg je te maken met heel veel agressie van mijn kant!
Dennis is net een kopieermachine. Hij kopieert werkelijk alles van Huub en de rest!quote:
die is zich aan het voorbereiden op haar vertrek?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Wat is Natasia stil. Ze leert zeker snel?
Ja, morgen slaan ze elkaar gewoon weer de hersens inquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
Op papier een nuttige curses, maar denk niet dat een groeps-therapie gaat werken, zeker niet als de bewoners weten dat het uitgezonden wordt.
Typisch gevalletje van imago oppoetsen voor de kijkers, om te laten zien dat de redaktie wel degelijk iets onderneemt, terwijl de redaktie juist diegenen zijn die verantwoordelijk zijn. Ze hadden bij elk incident meer dan genoeg tijd om tussen beide te komen via de speaker, maar dat doen ze niet.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:36 schreef CoT het volgende:
Dennis maakt zich geen zorgen dat die over de scheef gaat?
Wat had die? 2boetes?![]()
Ik stel voor een vliegtuig met sleep, het liefst tweequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef demins het volgende:
Kunnen we niet allemaal een mailtje sturen naar de NVP? Dit is een aanfluiting voor het vak!!!
Je moet ff wachtem tot die volledig geladen isquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Haunter het volgende:
Van dat clipser word je ook strontsjaggiehet gaat zo traag en is zo instabiel als wat
Precies!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef bosb het volgende:
nix lult zichzelf volledig klem
Haar standpunt is ook dat agressie normaal is (over-agressie onwenselijk) en daar heeft ze natuurlijk wel gelijk in. Alleen van een goede psycholoog verwacht ik meer...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog, maar kan me niet indenken dat dat erg professioneel overkomt zo`n uitspraak. Want eigenlijk zegt ze dus dat aggressie 'normaal' is, ook voor haar...
Wie heeft er hersens?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, morgen slaan ze elkaar gewoon weer de hersens in![]()
ja gewoon ff op pauze zetten en later in 1 x afspelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Haunter het volgende:
Van dat clipser word je ook strontsjaggiehet gaat zo traag en is zo instabiel als wat
haha wou net gaan posten waarom dat filmpje op dat rara clipser staat en niet op youtubequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Haunter het volgende:
Heb ik net gedaan, en dan doet hij verder niks meer... en je kunt dat balkje ook niet meer bewegen verderquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Je moet ff wachtem tot die volledig geladen is
Gewoon ff op pauze drukken
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis is net een kopieermachine. Hij kopieert werkelijk alles van Huub en de rest!
Die moet je ook eerst op de achtergrond helemaal af laten draaien, en als die klaar is opnieuw afspelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Haunter het volgende:
Fijn plan! Werk jij het even uit?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik stel voor een vliegtuig met sleep, het liefst twee
Ik heb hem nog nooit snel zien lopen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef Dark het volgende:
Jaap ligt nog steeds zwaar te zuchten!
Dennis kan, denkt hij, wel weglopen en zijn trots behouden.
Anita vraagt hoe dan?
Jaap - Heeeeeeeel langzaam weglopen!
1x op play drukken, en dan op pauze en wachten tot die geladen is, dan weer op playquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, en dan doet hij verder niks meer... en je kunt dat balkje ook niet meer bewegen verder![]()
Gisterenavond zei Natasja tegen Brian dat ze de tweede weggaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, duidelijk te horen op het filmpje 5:50
L: Hey, Tas gaat weg
H: Kuuuuuut
H: Das mooi kut
Waar ik me aan erger is het feit dat Lieke en Huub er werk van gemaakt hebben, maar moeten het in een zin zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
Lieke en Huub hebben een hele lijst. En de rest één woordje ?
Ik heb het bekeken, maar ik haal er niets uit, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:24 schreef akveor het volgende: Lieke werd vanmiddag naar achter geroepen... toen ze terugkwam maakte ze een sprongetje... en later moest Natasia naar achter. Users hier hebben in het filmpje Lieke tegen Huub horen zeggen dat Tas gaat.... waarop Huub antwoorde met Kuuuuut...
Filmpje hier (de uitspraak is rond 5.50) http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31404&sess=664
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken, maar ik haal er niets uit, hoor.
Het sprongetje leek meer op enthousiasme om met het dansen mee te doen.
En "Tas gaat weg" kan slaan op het feit dat Tas de les verlaat en naar achteren gaat.
"Kuuut" van Huub kan slaan op het feit dat de duidelijk vermoeide Natasia verdere inspanning bespaard wordt.
Een stukje theorie en je weet wat je moet doen als tegenstander om de ander dwars te zitten. Je weet immers wat iemand doet als hij kwaad is. Lieke loopt weg, wat is dus mooier dan om haar te volgen en haar die overwinning niet te gunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:44 schreef cobain94 het volgende:
En wat zullen ze hier van geleerd hebben???
Precies.....sta ook met mijn oren te klapperenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:46 schreef akveor het volgende:
Lieke zich agressief uiten? Zij zoekt juist de perfecte grens op waar de ander niet mee om kan gaan. Waar slaat dit op. Je kunt er dus donder op zeggen dat de rest nu Lieke als meeste agressieve zullen zien. Anita
Ik denk dat je je vergist, maar goed, iedereen zijn interpretatie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
En "Tas gaat weg" kan slaan op het feit dat Tas de les verlaat en naar achteren gaat.
"Kuuut" van Huub kan slaan op het feit dat de duidelijk vermoeide Natasia verdere inspanning bespaard wordt.
Dit is puur om streamers in te laten binden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:48 schreef wolferl het volgende:
Dit is gewoon 1 grote toneelstuk.
Lieke is geen haar beter dan de rest. Ze zijn allemaal met hetzelfde sop overgoten. Het is namelijk pittig ziek om iemand zo boos te maken dat hij/zij een vergissing maakt en de poort uitloopt/moet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ach, Anita is dus ook anti-Lieke, dat is duidelijk.
Lieke is de minst agressieve, gaat wel graag in discusssie, maar mag niet neus tegen neus staan, het handelsmerk van Natasja.
Het is echt ongelovelijk. Liek loopt juist heel vaak weg. Vaak krijgt ze dan een sneer en komt dan terug. Dit is echt schandalig. De slachtoffers worden hier bijna daders gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:48 schreef riri het volgende:
[..]
Precies.....sta ook met mijn oren te klapperen
Zelfs iemand die er helemaal gezond mee omgaat wordt iets aangepraat
het hele mens roept agressie bij mij op ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:50 schreef noekje het volgende:
Ik vind Anita een beetje een agressief hoofd hebben.
Ik raak daarvan in de war.
Lieke is daar een van de beste in vind ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is geen haar beter dan de rest. Ze zijn allemaal met hetzelfde sop overgoten. Het is namelijk pittig ziek om iemand zo boos te maken dat hij/zij een vergissing maakt en de poort uitloopt/moet.
Wie? Is die er ook?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:54 schreef blomst het volgende:
Even wat gemist, Hoe lost Dennix het op.
Geen idee, maar iig voor 23 september en dat is voor mij goed genoeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:50 schreef noekje het volgende:
Oh en ik hoorde het Lieke ook zeggen op het filmpje.
Maar ja, wanneer gaat ze dan?
Hij wil vanavond knallen dus spaart hij zijn energie.quote:
Ja, afschuwelijk he. Blijft lopen met een scherpe stem en een hele boze blik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Sug4r het volgende:
Waarom blijf dat mens niet zitten, ik word agressief van dat ge-ijsbeer.
ze is niet goed bij d'r hoofdquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel.....Anita zegt dus dat Lieke het heeft uitgelokt door Natasja te aaien.
hoppa, opkrassen met die lelijke heksquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is maar vanavond besteed NOVA aandacht aan het incident van afgelopen zondag in DGK
Mooiiii!! De serieuze journalistiek gaat zich er inmengen.... of is het komkommertijd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is maar vanavond besteed NOVA aandacht aan het incident van afgelopen zondag in DGK
Als je iemand aanraakt wanneer je ruzie hebt, kan dat heel erg provocerend overkomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel.....Anita zegt dus dat Lieke het heeft uitgelokt door Natasja te aaien.
Mooi, goed voor de popipollquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Die Anite kijkt geblinddoekt naar de Kooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:01 schreef Lobasca het volgende:
Ja Natasia, en als iemand tegen jou zegt dat je niet hoeft te schreeuwen, tetter je ook met veel plezier door..
En dat achterlijke uitschelden van Natasia natuurlijk nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je iemand aanraakt wanneer je ruzie hebt, kan dat heel erg provocerend overkomen.
Nee, ze volgt de regels.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:02 schreef petraa het volgende:
Lieke is nu wel stronteigenwijs nu.
Ik vind haar wel stom bezig nu hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:01 schreef mootie het volgende:
Proberen ze nu echt Lieke aan te praten dat ze agressief is?![]()
Dank je, ga zeker kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
ja klopt dat is toch uitlokken vind ik. lieke moet gewoon niet aan anderen zittenquote:
Ja dat ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat achterlijke uitschelden van Natasia natuurlijk niet![]()
Het is gewoon uitlokking wat ze doet sorry hoor kan er niets anders van maken.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:02 schreef petraa het volgende:
Lieke is nu wel stronteigenwijs nu.
Heremetijd, wat kun je je in mensen vergissen, zelfs Huub vindt dat ze het niet moet doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja klopt dat is toch uitlokken vind ik. lieke moet gewoon niet aan anderen zitten
Jepquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef NS het volgende:
Huh??? Is deze vrouw een psychologe?
Natasia begon vanmorgen met Lieke uit te schelden voor "Sliekooootjuuuh, jongetjuuuuuh, ga tietuuuh bestellen", en het enige wat Lieke deed was N een aai of d'r bol geven.quote:
lieke kan het natuurlijk ook wel eens bij het foute eind hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heremetijd, wat kin je je in mensen vergissen, zelfs Huub vindt dat ze het niet moet doen.
Hebben we ons allemaal zand in ons ogen laten strooien door Lieke.?
Daar kan in in meegaan, maar dan is dus een buitenproportionele actie als reactie aai over bol - krabben geoorloofd? Of praten ze daar niet over?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is gewoon uitlokking wat ze doet sorry hoor kan er niets anders van maken.
Hopelijk wordt je een beetje wakker. Lieke is niet slechter dan de rest, maar zeker ook niet beter dan de rest. Ze speelt het hooguit een stuk slimmer doordat ze haar emoties wat meer in de hand heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heremetijd, wat kin je je in mensen vergissen, zelfs Huub vindt dat ze het niet moet doen.
Hebben we ons allemaal zand in ons ogen laten strooien door Lieke.?
Jij dus ook!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen, ze echt echt allemaal met hetzelfde sop overgoten, niet één uitgezonderd.
Een psychologe die haar vak blijkbaar niet serieus neemt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef NS het volgende:
Huh??? Is deze vrouw een psychologe?
Dat maakt het nog niet goed wat natasia doet...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is gewoon uitlokking wat ze doet sorry hoor kan er niets anders van maken.
Gaat het daar juist niet om? Je emoties onder controle houden. De anderen hebben duidelijk geen controle over hun emoties. Zodra het hun maar een beetje tegenzit gaan ze fysiek geweld gebruiken...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hopelijk wordt je een beetje wakker. Lieke is niet slechter dan de rest, maar zeker ook niet beter dan de rest. Ze speelt het hooguit een stuk slimmer doordat ze haar emoties wat meer in de hand heeft.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooiiii!! De serieuze journalistiek gaat zich er inmengen.... of is het komkommertijd...
Dat heb ik niet gezien, erg triest van Natasiaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Natasia begon vanmorgen met Lieke uit te schelden voor "Sliekooootjuuuh, jongetjuuuuuh, ga tietuuuh bestellen", en het enige wat Lieke deed was N een aai of d'r bol geven.
Volgens mij zegt lieke : Huub... het wordt zeterdag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
't Is mijn werk... al opnieuw opgestart? Staat er niets op mute? Staan de drivers geinstalleerd in Apparaatbeheer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef koppiesoep het volgende:
Verdorie ik heb geen geluid meer op mijn pc terwijl de boxen het wel doen.Iemand verstand van computers.
![]()
Ja ik denk dat dit gewoon beelden zijn om in de tv uitzending te monteren, want dit is echt absurd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
Wat een belachelijke sessie....
degene die het minst agressief is werd betiteld als agressief en moet daar aan werken
de anderen die echte daden vn agressief gedrag hebben laten zien werden er niet één keer op aangesproken
Heb je het geluid (ctrl F5) per ongeluk uitgezet? Anders weet ik het ook niet...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef koppiesoep het volgende:
Verdorie ik heb geen geluid meer op mijn pc terwijl de boxen het wel doen.Iemand verstand van computers.
![]()
Je weet hoe ik over Palma denk maar ze is nooit anti Huub geweest, totdat Lieke in de picture kwam. Er schijnt toch het een en ander gebeurt te zijn bij de FEBO, inneuken, volgens Palma, en de agressie van Palma naar Lieke toe is echt opvallend. Ik ga toch echt twijfelen hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke kan het natuurlijk ook wel eens bij het foute eind hebben
Ja, maar daarom is het ook een onmogelijk en ziek spel. Iedereen valt over iemand heen die vanwege tarten logischerwijs agressief wordt. De ander gaat daar op doorzuigen, net zo lang dat die persoon echt over de schreef gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gaat het daar juist niet om? Je emoties onder controle houden. De anderen hebben duidelijk geen controle over hun emoties. Zodra het hun maar een beetje tegenzit gaan ze fysiek geweld gebruiken...
Het is gewoon een toneelstukje voor de TV uitzending, en Lieke kan nog wat verder zwart gemaakt worden. Letterlijk elke persoon die dat huis binnenstapt, mensen die het programma niet eens volgens, hebben bij voorbaat al een hekel aan Lieke, zelfs Tilly die toch altijd vriendelijk was tegen Huub, Sylvia en Eric...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
degene die het minst agressief is werd betiteld als agressief en moet daar aan werken
de anderen die echte daden van agressief gedrag hebben laten zien werden er niet één keer op aangesproken
Ja aan het einde van dit gebeuren is Lieke degene die aan alles moet werken en de rest Lieke moet steunen in haar proces om geen uitlokkingen te plegen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
de anderen die echte daden van agressief gedrag hebben laten zien werden er niet één keer op aangesproken
Zeker belachelijk met de wetenschap dat alle miljonairs gesprekken in het verleden hebben gehad met een psychologe. Tenminste dat heb ik vaker gehoord van de miljonairs dat ene Anita zo een fijn persoon is om mee te praten. Zou deze sessie helpen? Ik denk het niet. Als de psychologe weg is dan is het wederom vuurwerk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
de anderen die echte daden vn agressief gedrag hebben laten zien werden er niet één keer op aangesproken
Die is toe aan een dubbele whiskyquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat heeft het agressieve deel, wat het andere niet heeft. Wat hebben ze elkaar te bieden, vraag ze het maar"![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef koppiesoep het volgende:
![]()
Pffffffff, dan doe ik mee, Jameson's, proost.quote:
Dacht ik ook te horen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:10 schreef wie.. het volgende:
[..]
Volgens mij zegt lieke : Huub... het wordt zeterdag.
Palma ?Diezelfde Palma die gisteren tegen Huub zei dat Huub Sylvia heeft laten vallen?Palma die zegt dat zij populair is buiten?Die Palma heb ik nog nooit de waarheid horen sprekenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Palma denk maar ze is nooit anti Huub geweest, totdat Lieke in de picture kwam. Er schijnt toch het een en ander gebeurd te zijn bij de FEBO, inneuken, volgens Palma, en de agressie van Palma naar Lieke toe is echt opvallend. Ik ga toch echt twijfelen hoor.
Zoals Natasia op iemand staat in te schreeuwen...hoog op haar tenen en recht in iemand zijn gezicht met de neus het gezicht van de ander aanrakend is niet agressief?????Als je daarvan niet gediend bent en een ander een aai over zijn bol geeft als teken van..."Ophouden nu" is Lieke agressief????????????quote:[b]
En Lieke, tja, ze weet dat Natas flipt van die aai. Dus tuurlijk is het uitlokken. Eerlijk is eerlijk. Maar je kan niet van deze selectie verwachten dat ze tot in den eeuwigheid de andere wang blijven toekeren.
Ik heb hem een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet. En volgens mij staat er niets op mute, ik heb ff gekeken bij Geluiden en Audioappar....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
't Is mijn werk... al opnieuw opgestart? Staat er niets op mute? Staan de drivers geinstalleerd in Apparaatbeheer?
Het spel is niet ziek. De redaktie is ziek. Die lopen te stoken om vooaal 'mooie' tv te kunnen maken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daarom is het ook een onmogelijk en ziek spel. Iedereen valt over iemand heen die vanwege tarten logischerwijs agressief wordt. De ander gaat daar op doorzuigen, net zo lang dat die persoon echt over de schreef gaat.
Op basis van dat gedrag laten kijkers zich bij de benen nemen, laten zich meevoeren in het geregiseerder verhaal en schoffelen deelnemers finaal onder de grond en plaatsen anderen op een voetstuk. Dat is het onrechtvaardige.
Ik weet wat je zegt, maar ik krijg toch een nare smaak in mijn mond van Lieke, na haar uitspraken, sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Palma ?Diezelfde Palma die gisteren tegen Huub zei dat Huub Sylvia heeft laten vallen?Palma die zegt dat zij populair is buiten?Die Palma heb ik nog nooit de waarheid horen spreken![]()
Palingoproer. Bombardeert 10 met protesten mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef tony38 het volgende:
nou weer ales lieke haar schuld kut bokito erin dus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef riri het volgende:
Zoals Natasia op iemand staat in te schreeuwen...hoog op haar tenen en recht in iemand zijn gezicht met de neus het gezicht van de ander aanrakend is niet agressief?????Als je daarvan niet gediend bent en een ander een aai over zijn bol geeft als teken van..."Ophouden nu" is Lieke agressief????????????
Fn-F5quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je het geluid (ctrl F5) per ongeluk uitgezet? Anders weet ik het ook niet...
Edit: Fn-F5![]()
deze?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:17 schreef demins het volgende:
Amanda zag smilies!!!
rustig, rustig, blijven ademen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef riri het volgende:
[..]
Zoals Natasia op iemand staat in te schreeuwen...hoog op haar tenen en recht in iemand zijn gezicht met de neus het gezicht van de ander aanrakend is niet agressief?????Als je daarvan niet gediend bent en een ander een aai over zijn bol geeft als teken van..."Ophouden nu" is Lieke agressief????????????
Ik begrijp je,Ik begin van die hele nep zooi een nare smaak in mijn mond te krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je zegt, maar ik krijg toch een nare smaak in mijn mond van Lieke, na haar uitspraken, sorry.
Time to walk the dog, later........
Niet zo complex.quote:
Stekkers van de speakers zitten wel in de goede (groene) aansluiting?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet. En volgens mij staat er niets op mute, ik heb ff gekeken bij Geluiden en Audioappar....
Sorry maar apparaatbeheer zegt me niets.![]()
Hij krijgt een schok omdat hij ziet dat hij iemand slaat, of omdat er een vuist of iets op hem afkomtquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef noekje het volgende:
Brian is blij met z'n schokken.
Goed zo Brian. Omhels je schokjes!
Neem dan ook twee riempjes!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:21 schreef kybe het volgende:
Ik heb geen hond meer anders zou ik ook een ommetje maken,twee katten aan een riempje staat ook zo vreemd.
Nee, die drie gisteren aan de ontbijttafel is niet te vergelijken met wat Lieke doet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef blomst het volgende:
De heledag op Lieke afgeven is dat ook uitlokking?
Degene die het beste is in tarten en zieken, in combinatie met het zichzelf in controle houden wint het spel. Als dat geen zieke en verknipte insteek is om een spel te spelen, dan weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Het spel is niet ziek. De redaktie is ziek. Die lopen te stoken om vooaal 'mooie' tv te kunnen maken.
Maanden geleden heb ik al geroepen dat de bewoners een halve meter afstand van elkaar moeten houden als de ander dat vraagt. Iets wat ze nu half invoeren.
ja inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef demins het volgende:
[..]
Niet zo complex.
Boze Amanda:![]()
Lieve Amanda:![]()
En dan in zwart-wit...
Heeft talpa er dus van gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Degene die het beste is in tarten en zieken, in combinatie met het zichzelf in controle houden wint het spel. Als dat geen zieke en verknipte insteek is om een spel te spelen, dan weet ik het niet meer.
Talpa zeugt, maar dat wisten we al. Ze stoppen er niet voor niets meequote:
100% mee eens!!! Maar wat wil je er mee zeggen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Degene die het beste is in tarten en zieken, in combinatie met het zichzelf in controle houden wint het spel. Als dat geen zieke en verknipte insteek is om een spel te spelen, dan weet ik het niet meer.
Precies. Al vind ik dat een aai geven mag.... wanneer diegene daar niet van gediend is moet ie wel kunnen eisen dat niet meer te doen. Dat geaai zou dan voor die dag afgelopen moeten zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:21 schreef Meneermax het volgende:
[..]
rustig, rustig, blijven ademen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Lieke dondersgoed weet dat Natasia alleen maar verder uit haar dak gaat als ze een aai krijgt. (ja, een aai geven kan ook agressie zijn)En toch doet Lieke het. Begrijp me niet verkeerd, Lieke heeft wat mij betreft door die aai te geven de allerbeste reactie gegeven die maar gegeven kon worden (okay, Bokito overhoop knallen was nog beter geweest): het was het toppunt van vernedering voor Natasia. En juist door die slimheid, door haar vermogen om de vinger op de zere plek te leggen verdient Lieke het om te winnen.
Neemt niet weg dat actie=reactie, dat geldt voor iedereen, ook voor Lieke.
?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:26 schreef burtbeej het volgende:
Weer op de bank als Anita weg is
Of proberen ze dat ze vernaggelen door deze waardeloze cursus in te plannen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
gaat dat etentje van huub en lieke nog door vanavond?
Mijn idee dat het niveau van het merendeel te laag is om intelligente spelletjes te kunnen spelen. Neem nu Amanda die bijt zich vaak vast in haar gedachte en er is dan geen ruimte meer om het spel te spelen. Ze kan niet anticiperen en zo zijn er wel meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:29 schreef yvonne het volgende:
Ik weet écht geen tvp meer, creatief dan!
Helleu
toch exitquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:29 schreef wolferl het volgende:
Moeten ze weer op de bank?
Ik wil er mee zeggen dat ik het iemand niet niet echt kwalijk kan nemen als die over de schreef gaat. Dat is immers de insteek van het spel en de bedoeling. Ik wil er mee zeggen dat mensen die aan dat spel meedoen, geen één uitgezonderd allemaal fout zijn. Er is niet één betere of één slechtere. Ik wil ermee zeggen dat het ophemelen van ééntje en het volledig onderuit halen van de andere door streamers eigenlijk niet opportuun is gezien de omstandigheden en de bij voordturende uitlokking en regie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:26 schreef demins het volgende:
[..]
100% mee eens!!! Maar wat wil je er mee zeggen?
Verdomme ik moet nog boodschappen....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:26 schreef burtbeej het volgende:
Weer op de bank als Anita weg is
Bier en tietenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:29 schreef yvonne het volgende:
Ik weet écht geen tvp meer, creatief dan!
Helleu
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef blomst het volgende:
De heledag op Lieke afgeven is dat ook uitlokking?
Bij Nathanael ging het via een video-boodschapquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Dat gaat via brief. Ze krijgen een videoboodschap
kan nog vanaf 8.--uur toch.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
gaat dat etentje van huub en lieke nog door vanavond?
Alles is ingesteld zoals het hoort.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Stekkers van de speakers zitten wel in de goede (groene) aansluiting?
Onder XP: Configuratiescherm>Systeem> Tabblad Apparaatbeheer.... door horen geen vraagtekens of uitroeptekens te staan.
Verder weer ik het ook niet.
Ze zijn allemaal gelijk in hun bijna perverse verlangen aan dit programma mee te doen. 100% mee eens. Maar die factor is niet de enige, het zijn andere personen. Dat blijft. Die verschillen verdwijnen daar niet door. En dus ook de verschillen in beeldvorming bij streamers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil er mee zeggen dat ik het iemand niet niet echt kwalijk kan nemen als die over de schreef gaat. Dat is immers de insteek van het spel en de bedoeling. Ik wil er mee zeggen dat mensen die aan dat spel meedoen, geen één uitgezonderd allemaal fout zijn. Er is niet één betere of één slechtere. Ik wil ermee zeggen dat het ophemelen van ééntje en het volledig onderuit halen van de andere door streamers eigenlijk niet opportuun is gezien de omstandigheden en de bij voordturende uitlokking en regie.
Amanda: Wat zijn we een mooi stel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef noekje het volgende:
Ik vond hem behoorlijk ranzig!
4 werkt primaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef DaanDobber het volgende:
Doet stream 4 het bij jullie ook steeds niet? Zo kan ik die video niet zien.
( hij klinkt trouwens wel heel triest, ghetto muziek en Brian die boobies en billen zegt )
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
[..]
kan nog vanaf 8.--uur toch.
Straks word het als uitlokking gezien.
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef noekje het volgende:
Ik vond hem behoorlijk ranzig!
Jawel, je kunt wel excuses aanbieden, maar ik snap alleen niet waarom daar een week over gezeurt moet worden door gasten hier op het Forum. Nu nog ?! Het punt is al zo duidelijk. En ze zijn ook niet van marsepein of zo, en ook de Koningin niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:21 schreef riri het volgende:
[..]
In een spel kan je zeker geen fouten maken??Ook geen ernstige??Waarvoor je heel simpel je excuses aan kan bieden?? Omdat het in een spel gebeurt hoeft dat niet??
pffff![]()
![]()
![]()
Bij mij niet ?quote:
Ik spreek even voor mezelf, maar ik denk dat het meer gaat om het feit dat vooral Amanda en Natasia geen flauw idee hebben van wat ze hebben gedaan. Sterker nog, ze zouden het zo weer doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jawel, je kunt wel excuses aanbieden, maar ik snap alleen niet waarom daar een week over gezeurt moet worden door gasten hier op het Forum. Nu nog ?! Het punt is al zo duidelijk. En ze zijn ook niet van marsepein of zo, en ook de Koningin niet.
Ja, dat is dus ook mijn punt. Als je je zieke geest om medebewoners te tarten kunt combineren met een goed vermogen om de beeldvorming van kijkers zo te beïnvloeden dat je er als beste uitspringt (combinatie van ziek en ziek, dus nog zieker) dan ben je de man of vrouw in bonus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gelijk in hun bijna perverse verlangen aan dit programma mee te doen. 100% mee eens. Maar die factor is niet de enige, het zijn andere personen. Dat blijft. Die verschillen verdwijnen daar niet door. En dus ook de verschillen in beeldvorming bij streamers.
jawel, want huub en lieke worden op dit forum bijna heilig verklaard, en moeten als zodanig ook behandeld worden, aldus de lieke en huub-aanbiddersquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jawel, je kunt wel excuses aanbieden, maar ik snap alleen niet waarom daar een week over gezeurt moet worden door gasten hier op het Forum. Nu nog ?! Het punt is al zo duidelijk. En ze zijn ook niet van marsepein of zo, en ook de Koningin niet.
Tóp streams heb je!quote:
Lees dan eens goed, iedereen die volgens jou Huub of Lieke aanbidder is zegt het ook als ze dingen doen die ze hartstikke fout zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel, want huub en lieke worden op dit forum bijna heilig verklaard, en moeten als zodanig ook behandeld worden, aldus de lieke en huub-aanbidders
HiDiHo, met welke toets kan je ookalweer van server 'switchen' als je buffers hebt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij niet ?
Krijg je he, als je op de verkeerde pagina kijkt![]()
Het lijkt me nogal duidelijk wat voor volk een dergelijk filmpje zal trekkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:38 schreef Haunter het volgende:
Ik hoop echt dat niemand zich opgeeft, weg fantasieën
Ach er zijn vast wel 20 malloten die het willen doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:38 schreef Haunter het volgende:
Ik hoop echt dat niemand zich opgeeft, weg fantasieën
Met de ''n'' toetsquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:39 schreef F04 het volgende:
[..]
HiDiHo, met welke toets kan je ookalweer van server 'switchen' als je buffers hebt?
met de n, maar de eerste is de beste (bij mij dan)quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:39 schreef F04 het volgende:
[..]
HiDiHo, met welke toets kan je ookalweer van server 'switchen' als je buffers hebt?
Houdt ze van haar kinderen danquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
Volgens mij houdt Natasja meer van die vliegenmepper dan van haar kinderen.
Ja, dat is inderdaad het experiment dat we al 9 maanden observeren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook mijn punt. Als je je zieke geest om medebewoners te tarten kunt combineren met een goed vermogen om de beeldvorming van kijkers zo te beïnvloeden dat je er als beste uitspringt (combinatie van ziek en ziek, dus nog zieker) dan ben je de man of vrouw in bonus.
nou, kom op niet IEDEREEN, vind overigens DGK behoorlijk saai te vinden, de enige die ik tijdens mijn vakantie heb gemist is amanda, geloof dat ik er binnenkort maar mee ga stoppenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees dan eens goed, iedereen die volgens jou Huub of Lieke aanbidder is zegt het ook als ze dingen doen die ze hartstikke fout zijn
Moooooooooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou, kom op niet IEDEREEN, vind overigens DGK behoorlijk saai te vinden, de enige die ik tijdens mijn vakantie heb gemist is amanda, geloof dat ik er binnenkort maar mee ga stoppen
Dank U, o Heerquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou, kom op niet IEDEREEN, vind overigens DGK behoorlijk saai te vinden, de enige die ik tijdens mijn vakantie heb gemist is amanda, geloof dat ik er binnenkort maar mee ga stoppen
Waarover?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:42 schreef noekje het volgende:
Laat Huub vooral z'n muil houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |