quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooiiii!! De serieuze journalistiek gaat zich er inmengen.... of is het komkommertijd...

Dat heb ik niet gezien, erg triest van Natasiaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Natasia begon vanmorgen met Lieke uit te schelden voor "Sliekooootjuuuh, jongetjuuuuuh, ga tietuuuh bestellen", en het enige wat Lieke deed was N een aai of d'r bol geven.

Volgens mij zegt lieke : Huub... het wordt zeterdag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken, maar ik haal er niets uit, hoor.
Het sprongetje leek meer op enthousiasme om met het dansen mee te doen.
En "Tas gaat weg" kan slaan op het feit dat Tas de les verlaat en naar achteren gaat.
"Kuuut" van Huub kan slaan op het feit dat de duidelijk vermoeide Natasia verdere inspanning bespaard wordt.

't Is mijn werk... al opnieuw opgestart? Staat er niets op mute? Staan de drivers geinstalleerd in Apparaatbeheer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef koppiesoep het volgende:
Verdorie ik heb geen geluid meer op mijn pc terwijl de boxen het wel doen.Iemand verstand van computers.
![]()

Ja ik denk dat dit gewoon beelden zijn om in de tv uitzending te monteren, want dit is echt absurd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
Wat een belachelijke sessie....
degene die het minst agressief is werd betiteld als agressief en moet daar aan werken
de anderen die echte daden vn agressief gedrag hebben laten zien werden er niet één keer op aangesproken

Heb je het geluid (ctrl F5) per ongeluk uitgezet? Anders weet ik het ook niet...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef koppiesoep het volgende:
Verdorie ik heb geen geluid meer op mijn pc terwijl de boxen het wel doen.Iemand verstand van computers.
![]()

Je weet hoe ik over Palma denk maar ze is nooit anti Huub geweest, totdat Lieke in de picture kwam. Er schijnt toch het een en ander gebeurt te zijn bij de FEBO, inneuken, volgens Palma, en de agressie van Palma naar Lieke toe is echt opvallend. Ik ga toch echt twijfelen hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke kan het natuurlijk ook wel eens bij het foute eind hebben

Ja, maar daarom is het ook een onmogelijk en ziek spel. Iedereen valt over iemand heen die vanwege tarten logischerwijs agressief wordt. De ander gaat daar op doorzuigen, net zo lang dat die persoon echt over de schreef gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gaat het daar juist niet om? Je emoties onder controle houden. De anderen hebben duidelijk geen controle over hun emoties. Zodra het hun maar een beetje tegenzit gaan ze fysiek geweld gebruiken...

Het is gewoon een toneelstukje voor de TV uitzending, en Lieke kan nog wat verder zwart gemaakt worden. Letterlijk elke persoon die dat huis binnenstapt, mensen die het programma niet eens volgens, hebben bij voorbaat al een hekel aan Lieke, zelfs Tilly die toch altijd vriendelijk was tegen Huub, Sylvia en Eric...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
degene die het minst agressief is werd betiteld als agressief en moet daar aan werken
de anderen die echte daden van agressief gedrag hebben laten zien werden er niet één keer op aangesproken

Ja aan het einde van dit gebeuren is Lieke degene die aan alles moet werken en de rest Lieke moet steunen in haar proces om geen uitlokkingen te plegen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
de anderen die echte daden van agressief gedrag hebben laten zien werden er niet één keer op aangesproken

Zeker belachelijk met de wetenschap dat alle miljonairs gesprekken in het verleden hebben gehad met een psychologe. Tenminste dat heb ik vaker gehoord van de miljonairs dat ene Anita zo een fijn persoon is om mee te praten. Zou deze sessie helpen? Ik denk het niet. Als de psychologe weg is dan is het wederom vuurwerk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
de anderen die echte daden vn agressief gedrag hebben laten zien werden er niet één keer op aangesproken

Die is toe aan een dubbele whiskyquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat heeft het agressieve deel, wat het andere niet heeft. Wat hebben ze elkaar te bieden, vraag ze het maar"![]()
[afbeelding]

quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef koppiesoep het volgende:
![]()

Pffffffff, dan doe ik mee, Jameson's, proost.quote:

Dacht ik ook te horen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:10 schreef wie.. het volgende:
[..]
Volgens mij zegt lieke : Huub... het wordt zeterdag.

Palma ?Diezelfde Palma die gisteren tegen Huub zei dat Huub Sylvia heeft laten vallen?Palma die zegt dat zij populair is buiten?Die Palma heb ik nog nooit de waarheid horen sprekenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Palma denk maar ze is nooit anti Huub geweest, totdat Lieke in de picture kwam. Er schijnt toch het een en ander gebeurd te zijn bij de FEBO, inneuken, volgens Palma, en de agressie van Palma naar Lieke toe is echt opvallend. Ik ga toch echt twijfelen hoor.

Zoals Natasia op iemand staat in te schreeuwen...hoog op haar tenen en recht in iemand zijn gezicht met de neus het gezicht van de ander aanrakend is niet agressief?????Als je daarvan niet gediend bent en een ander een aai over zijn bol geeft als teken van..."Ophouden nu" is Lieke agressief????????????quote:[b]
En Lieke, tja, ze weet dat Natas flipt van die aai. Dus tuurlijk is het uitlokken. Eerlijk is eerlijk. Maar je kan niet van deze selectie verwachten dat ze tot in den eeuwigheid de andere wang blijven toekeren.

Ik heb hem een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet. En volgens mij staat er niets op mute, ik heb ff gekeken bij Geluiden en Audioappar....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
't Is mijn werk... al opnieuw opgestart? Staat er niets op mute? Staan de drivers geinstalleerd in Apparaatbeheer?

Het spel is niet ziek. De redaktie is ziek. Die lopen te stoken om vooaal 'mooie' tv te kunnen maken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daarom is het ook een onmogelijk en ziek spel. Iedereen valt over iemand heen die vanwege tarten logischerwijs agressief wordt. De ander gaat daar op doorzuigen, net zo lang dat die persoon echt over de schreef gaat.
Op basis van dat gedrag laten kijkers zich bij de benen nemen, laten zich meevoeren in het geregiseerder verhaal en schoffelen deelnemers finaal onder de grond en plaatsen anderen op een voetstuk. Dat is het onrechtvaardige.

Ik weet wat je zegt, maar ik krijg toch een nare smaak in mijn mond van Lieke, na haar uitspraken, sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Palma ?Diezelfde Palma die gisteren tegen Huub zei dat Huub Sylvia heeft laten vallen?Palma die zegt dat zij populair is buiten?Die Palma heb ik nog nooit de waarheid horen spreken![]()

Palingoproer. Bombardeert 10 met protesten mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef tony38 het volgende:
nou weer ales lieke haar schuld kut bokito erin dus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef riri het volgende:
Zoals Natasia op iemand staat in te schreeuwen...hoog op haar tenen en recht in iemand zijn gezicht met de neus het gezicht van de ander aanrakend is niet agressief?????Als je daarvan niet gediend bent en een ander een aai over zijn bol geeft als teken van..."Ophouden nu" is Lieke agressief????????????

Fn-F5quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je het geluid (ctrl F5) per ongeluk uitgezet? Anders weet ik het ook niet...
Edit: Fn-F5![]()

deze?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:17 schreef demins het volgende:
Amanda zag smilies!!!

rustig, rustig, blijven ademen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef riri het volgende:
[..]
Zoals Natasia op iemand staat in te schreeuwen...hoog op haar tenen en recht in iemand zijn gezicht met de neus het gezicht van de ander aanrakend is niet agressief?????Als je daarvan niet gediend bent en een ander een aai over zijn bol geeft als teken van..."Ophouden nu" is Lieke agressief????????????

Ik begrijp je,Ik begin van die hele nep zooi een nare smaak in mijn mond te krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je zegt, maar ik krijg toch een nare smaak in mijn mond van Lieke, na haar uitspraken, sorry.
Time to walk the dog, later........

Niet zo complex.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |