Ik heb hem een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet. En volgens mij staat er niets op mute, ik heb ff gekeken bij Geluiden en Audioappar....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
't Is mijn werk... al opnieuw opgestart? Staat er niets op mute? Staan de drivers geinstalleerd in Apparaatbeheer?
Het spel is niet ziek. De redaktie is ziek. Die lopen te stoken om vooaal 'mooie' tv te kunnen maken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daarom is het ook een onmogelijk en ziek spel. Iedereen valt over iemand heen die vanwege tarten logischerwijs agressief wordt. De ander gaat daar op doorzuigen, net zo lang dat die persoon echt over de schreef gaat.
Op basis van dat gedrag laten kijkers zich bij de benen nemen, laten zich meevoeren in het geregiseerder verhaal en schoffelen deelnemers finaal onder de grond en plaatsen anderen op een voetstuk. Dat is het onrechtvaardige.
Ik weet wat je zegt, maar ik krijg toch een nare smaak in mijn mond van Lieke, na haar uitspraken, sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Palma ?Diezelfde Palma die gisteren tegen Huub zei dat Huub Sylvia heeft laten vallen?Palma die zegt dat zij populair is buiten?Die Palma heb ik nog nooit de waarheid horen spreken![]()
Palingoproer. Bombardeert 10 met protesten mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef tony38 het volgende:
nou weer ales lieke haar schuld kut bokito erin dus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef riri het volgende:
Zoals Natasia op iemand staat in te schreeuwen...hoog op haar tenen en recht in iemand zijn gezicht met de neus het gezicht van de ander aanrakend is niet agressief?????Als je daarvan niet gediend bent en een ander een aai over zijn bol geeft als teken van..."Ophouden nu" is Lieke agressief????????????
Fn-F5quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je het geluid (ctrl F5) per ongeluk uitgezet? Anders weet ik het ook niet...
Edit: Fn-F5![]()
deze?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:17 schreef demins het volgende:
Amanda zag smilies!!!
rustig, rustig, blijven ademen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef riri het volgende:
[..]
Zoals Natasia op iemand staat in te schreeuwen...hoog op haar tenen en recht in iemand zijn gezicht met de neus het gezicht van de ander aanrakend is niet agressief?????Als je daarvan niet gediend bent en een ander een aai over zijn bol geeft als teken van..."Ophouden nu" is Lieke agressief????????????
Ik begrijp je,Ik begin van die hele nep zooi een nare smaak in mijn mond te krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je zegt, maar ik krijg toch een nare smaak in mijn mond van Lieke, na haar uitspraken, sorry.
Time to walk the dog, later........
Niet zo complex.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |