Ik dacht dat ze elkaar helemaal niet meer mochten aanraken, dus ook geen zogenaamd goedbedoelde aai. Uitgezonderd de oprechte goedbedoelde aanraking tussen 'leden van de groepjes onderling'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoop doet leven.
Natasia schijnt Lieke gekrabt te hebben na een aai van Lieke. Lieke heeft daarna naar achteren gebeld (Niet op de streams) Lieke werd vanmiddag naar achter geroepen... toen ze terugkwam maakte ze een sprongetje... en later moest Natasia naar achter. Users hier hebben in het filpje Lieke tegen Huub horen zeggen dat Tas gaat.... waarop Huub antwworde met Kuuuuut...
Ik vind hem GOEHOED!!!! Die houden we erin toch?! Die kan best morgen in het script redactie!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:17 schreef Gigageil het volgende:
Als Natasia struikeld over een voet van Huub en ze valt plat op haar muil, breekt haar neus, een paar tanden en haar siliconen spatten in haar lichaam uit elkaar, waardoor ze een siliconenvergitiging oploopt, gaan ze echt niet Natasia levenslang financiëel steunen hoor.
![]()
Zoiets zei Huub ook al nadat Lieke hem het verhaal vertelde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze elkaar helemaal niet meer mochten aanraken, dus ook geen zogenaamd goedbedoelde aai. Uitgezonderd de oprechte goedbedoelde aanraking tussen 'leden van de groepjes onderling'.
Stevig in de zin van......?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
Interessant, dit. Ik val net binnen. Dit is niet Anita? Wel dus. Lijkt me toch wel een stevige dame.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets zei Huub ook al nadat Lieke hem het verhaal vertelde.
Billy turf en het geheim van de gouden kooi...Nu in de theaters...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:30 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07294/ScreenShot118.jpg]afbeelding][/url]
Sneu, Sneuer Sneust. Wat een stom woord eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Dark het volgende:
Brian kan er ook nog een grap van maken, bijvoorbeeld zeggen:"We gaan nu naar de reclame".![]()
Tas heeft net een uur bij d'rgezeten....quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:32 schreef petraa het volgende:
Ik heb Tas helemaal niets horen zeggen totnutoe.
Ik ben geen psycholoog, maar kan me niet indenken dat dat erg professioneel overkomt zo`n uitspraak. Want eigenlijk zegt ze dus dat aggressie 'normaal' is, ook voor haar...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:32 schreef Dark het volgende:
Anita - Jaap als je hier gaat snurken, krijg je te maken met heel veel agressie van mijn kant!
Dennis is net een kopieermachine. Hij kopieert werkelijk alles van Huub en de rest!quote:
die is zich aan het voorbereiden op haar vertrek?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Wat is Natasia stil. Ze leert zeker snel?
Ja, morgen slaan ze elkaar gewoon weer de hersens inquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
Op papier een nuttige curses, maar denk niet dat een groeps-therapie gaat werken, zeker niet als de bewoners weten dat het uitgezonden wordt.
Typisch gevalletje van imago oppoetsen voor de kijkers, om te laten zien dat de redaktie wel degelijk iets onderneemt, terwijl de redaktie juist diegenen zijn die verantwoordelijk zijn. Ze hadden bij elk incident meer dan genoeg tijd om tussen beide te komen via de speaker, maar dat doen ze niet.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:36 schreef CoT het volgende:
Dennis maakt zich geen zorgen dat die over de scheef gaat?
Wat had die? 2boetes?![]()
Ik stel voor een vliegtuig met sleep, het liefst tweequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef demins het volgende:
Kunnen we niet allemaal een mailtje sturen naar de NVP? Dit is een aanfluiting voor het vak!!!
Je moet ff wachtem tot die volledig geladen isquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Haunter het volgende:
Van dat clipser word je ook strontsjaggiehet gaat zo traag en is zo instabiel als wat
Precies!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef bosb het volgende:
nix lult zichzelf volledig klem
Haar standpunt is ook dat agressie normaal is (over-agressie onwenselijk) en daar heeft ze natuurlijk wel gelijk in. Alleen van een goede psycholoog verwacht ik meer...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog, maar kan me niet indenken dat dat erg professioneel overkomt zo`n uitspraak. Want eigenlijk zegt ze dus dat aggressie 'normaal' is, ook voor haar...
Wie heeft er hersens?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, morgen slaan ze elkaar gewoon weer de hersens in![]()
ja gewoon ff op pauze zetten en later in 1 x afspelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Haunter het volgende:
Van dat clipser word je ook strontsjaggiehet gaat zo traag en is zo instabiel als wat
haha wou net gaan posten waarom dat filmpje op dat rara clipser staat en niet op youtubequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Haunter het volgende:
Heb ik net gedaan, en dan doet hij verder niks meer... en je kunt dat balkje ook niet meer bewegen verderquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Je moet ff wachtem tot die volledig geladen is
Gewoon ff op pauze drukken
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis is net een kopieermachine. Hij kopieert werkelijk alles van Huub en de rest!
Die moet je ook eerst op de achtergrond helemaal af laten draaien, en als die klaar is opnieuw afspelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Haunter het volgende:
Fijn plan! Werk jij het even uit?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik stel voor een vliegtuig met sleep, het liefst twee
Ik heb hem nog nooit snel zien lopen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef Dark het volgende:
Jaap ligt nog steeds zwaar te zuchten!
Dennis kan, denkt hij, wel weglopen en zijn trots behouden.
Anita vraagt hoe dan?
Jaap - Heeeeeeeel langzaam weglopen!
1x op play drukken, en dan op pauze en wachten tot die geladen is, dan weer op playquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, en dan doet hij verder niks meer... en je kunt dat balkje ook niet meer bewegen verder![]()
Gisterenavond zei Natasja tegen Brian dat ze de tweede weggaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, duidelijk te horen op het filmpje 5:50
L: Hey, Tas gaat weg
H: Kuuuuuut
H: Das mooi kut
Waar ik me aan erger is het feit dat Lieke en Huub er werk van gemaakt hebben, maar moeten het in een zin zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
Lieke en Huub hebben een hele lijst. En de rest één woordje ?
Ik heb het bekeken, maar ik haal er niets uit, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:24 schreef akveor het volgende: Lieke werd vanmiddag naar achter geroepen... toen ze terugkwam maakte ze een sprongetje... en later moest Natasia naar achter. Users hier hebben in het filmpje Lieke tegen Huub horen zeggen dat Tas gaat.... waarop Huub antwoorde met Kuuuuut...
Filmpje hier (de uitspraak is rond 5.50) http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31404&sess=664
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken, maar ik haal er niets uit, hoor.
Het sprongetje leek meer op enthousiasme om met het dansen mee te doen.
En "Tas gaat weg" kan slaan op het feit dat Tas de les verlaat en naar achteren gaat.
"Kuuut" van Huub kan slaan op het feit dat de duidelijk vermoeide Natasia verdere inspanning bespaard wordt.
Een stukje theorie en je weet wat je moet doen als tegenstander om de ander dwars te zitten. Je weet immers wat iemand doet als hij kwaad is. Lieke loopt weg, wat is dus mooier dan om haar te volgen en haar die overwinning niet te gunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:44 schreef cobain94 het volgende:
En wat zullen ze hier van geleerd hebben???
Precies.....sta ook met mijn oren te klapperenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:46 schreef akveor het volgende:
Lieke zich agressief uiten? Zij zoekt juist de perfecte grens op waar de ander niet mee om kan gaan. Waar slaat dit op. Je kunt er dus donder op zeggen dat de rest nu Lieke als meeste agressieve zullen zien. Anita
Ik denk dat je je vergist, maar goed, iedereen zijn interpretatie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken, maar ik haal er niets uit, hoor.
Het sprongetje leek meer op enthousiasme om met het dansen mee te doen.
En "Tas gaat weg" kan slaan op het feit dat Tas de les verlaat en naar achteren gaat.
"Kuuut" van Huub kan slaan op het feit dat de duidelijk vermoeide Natasia verdere inspanning bespaard wordt.
Dit is puur om streamers in te laten binden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:48 schreef wolferl het volgende:
Dit is gewoon 1 grote toneelstuk.
Lieke is geen haar beter dan de rest. Ze zijn allemaal met hetzelfde sop overgoten. Het is namelijk pittig ziek om iemand zo boos te maken dat hij/zij een vergissing maakt en de poort uitloopt/moet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ach, Anita is dus ook anti-Lieke, dat is duidelijk.
Lieke is de minst agressieve, gaat wel graag in discusssie, maar mag niet neus tegen neus staan, het handelsmerk van Natasja.
Het is echt ongelovelijk. Liek loopt juist heel vaak weg. Vaak krijgt ze dan een sneer en komt dan terug. Dit is echt schandalig. De slachtoffers worden hier bijna daders gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:48 schreef riri het volgende:
[..]
Precies.....sta ook met mijn oren te klapperen
Zelfs iemand die er helemaal gezond mee omgaat wordt iets aangepraat
het hele mens roept agressie bij mij op ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:50 schreef noekje het volgende:
Ik vind Anita een beetje een agressief hoofd hebben.
Ik raak daarvan in de war.
Lieke is daar een van de beste in vind ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is geen haar beter dan de rest. Ze zijn allemaal met hetzelfde sop overgoten. Het is namelijk pittig ziek om iemand zo boos te maken dat hij/zij een vergissing maakt en de poort uitloopt/moet.
Wie? Is die er ook?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:54 schreef blomst het volgende:
Even wat gemist, Hoe lost Dennix het op.
Geen idee, maar iig voor 23 september en dat is voor mij goed genoeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:50 schreef noekje het volgende:
Oh en ik hoorde het Lieke ook zeggen op het filmpje.
Maar ja, wanneer gaat ze dan?
Hij wil vanavond knallen dus spaart hij zijn energie.quote:
Ja, afschuwelijk he. Blijft lopen met een scherpe stem en een hele boze blik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Sug4r het volgende:
Waarom blijf dat mens niet zitten, ik word agressief van dat ge-ijsbeer.
ze is niet goed bij d'r hoofdquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel.....Anita zegt dus dat Lieke het heeft uitgelokt door Natasja te aaien.
hoppa, opkrassen met die lelijke heksquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is maar vanavond besteed NOVA aandacht aan het incident van afgelopen zondag in DGK
Mooiiii!! De serieuze journalistiek gaat zich er inmengen.... of is het komkommertijd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is maar vanavond besteed NOVA aandacht aan het incident van afgelopen zondag in DGK
Als je iemand aanraakt wanneer je ruzie hebt, kan dat heel erg provocerend overkomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel.....Anita zegt dus dat Lieke het heeft uitgelokt door Natasja te aaien.
Mooi, goed voor de popipollquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Die Anite kijkt geblinddoekt naar de Kooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:01 schreef Lobasca het volgende:
Ja Natasia, en als iemand tegen jou zegt dat je niet hoeft te schreeuwen, tetter je ook met veel plezier door..
En dat achterlijke uitschelden van Natasia natuurlijk nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je iemand aanraakt wanneer je ruzie hebt, kan dat heel erg provocerend overkomen.
Nee, ze volgt de regels.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:02 schreef petraa het volgende:
Lieke is nu wel stronteigenwijs nu.
Ik vind haar wel stom bezig nu hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:01 schreef mootie het volgende:
Proberen ze nu echt Lieke aan te praten dat ze agressief is?![]()
Dank je, ga zeker kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
ja klopt dat is toch uitlokken vind ik. lieke moet gewoon niet aan anderen zittenquote:
Ja dat ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat achterlijke uitschelden van Natasia natuurlijk niet![]()
Het is gewoon uitlokking wat ze doet sorry hoor kan er niets anders van maken.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:02 schreef petraa het volgende:
Lieke is nu wel stronteigenwijs nu.
Heremetijd, wat kun je je in mensen vergissen, zelfs Huub vindt dat ze het niet moet doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja klopt dat is toch uitlokken vind ik. lieke moet gewoon niet aan anderen zitten
Jepquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef NS het volgende:
Huh??? Is deze vrouw een psychologe?
Natasia begon vanmorgen met Lieke uit te schelden voor "Sliekooootjuuuh, jongetjuuuuuh, ga tietuuuh bestellen", en het enige wat Lieke deed was N een aai of d'r bol geven.quote:
lieke kan het natuurlijk ook wel eens bij het foute eind hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heremetijd, wat kin je je in mensen vergissen, zelfs Huub vindt dat ze het niet moet doen.
Hebben we ons allemaal zand in ons ogen laten strooien door Lieke.?
Daar kan in in meegaan, maar dan is dus een buitenproportionele actie als reactie aai over bol - krabben geoorloofd? Of praten ze daar niet over?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is gewoon uitlokking wat ze doet sorry hoor kan er niets anders van maken.
Hopelijk wordt je een beetje wakker. Lieke is niet slechter dan de rest, maar zeker ook niet beter dan de rest. Ze speelt het hooguit een stuk slimmer doordat ze haar emoties wat meer in de hand heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heremetijd, wat kin je je in mensen vergissen, zelfs Huub vindt dat ze het niet moet doen.
Hebben we ons allemaal zand in ons ogen laten strooien door Lieke.?
Jij dus ook!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen, ze echt echt allemaal met hetzelfde sop overgoten, niet één uitgezonderd.
Een psychologe die haar vak blijkbaar niet serieus neemt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef NS het volgende:
Huh??? Is deze vrouw een psychologe?
Dat maakt het nog niet goed wat natasia doet...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is gewoon uitlokking wat ze doet sorry hoor kan er niets anders van maken.
Gaat het daar juist niet om? Je emoties onder controle houden. De anderen hebben duidelijk geen controle over hun emoties. Zodra het hun maar een beetje tegenzit gaan ze fysiek geweld gebruiken...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hopelijk wordt je een beetje wakker. Lieke is niet slechter dan de rest, maar zeker ook niet beter dan de rest. Ze speelt het hooguit een stuk slimmer doordat ze haar emoties wat meer in de hand heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |