Heb ik net gedaan, en dan doet hij verder niks meer... en je kunt dat balkje ook niet meer bewegen verderquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Je moet ff wachtem tot die volledig geladen is
Gewoon ff op pauze drukken
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis is net een kopieermachine. Hij kopieert werkelijk alles van Huub en de rest!
Die moet je ook eerst op de achtergrond helemaal af laten draaien, en als die klaar is opnieuw afspelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Haunter het volgende:
Van dat clipser word je ook strontsjaggiehet gaat zo traag en is zo instabiel als wat
Fijn plan! Werk jij het even uit?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik stel voor een vliegtuig met sleep, het liefst twee
Ik heb hem nog nooit snel zien lopen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef Dark het volgende:
Jaap ligt nog steeds zwaar te zuchten!
Dennis kan, denkt hij, wel weglopen en zijn trots behouden.
Anita vraagt hoe dan?
Jaap - Heeeeeeeel langzaam weglopen!
1x op play drukken, en dan op pauze en wachten tot die geladen is, dan weer op playquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, en dan doet hij verder niks meer... en je kunt dat balkje ook niet meer bewegen verder![]()
Gisterenavond zei Natasja tegen Brian dat ze de tweede weggaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, duidelijk te horen op het filmpje 5:50
L: Hey, Tas gaat weg
H: Kuuuuuut
H: Das mooi kut
Waar ik me aan erger is het feit dat Lieke en Huub er werk van gemaakt hebben, maar moeten het in een zin zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
Lieke en Huub hebben een hele lijst. En de rest één woordje ?
Ik heb het bekeken, maar ik haal er niets uit, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:24 schreef akveor het volgende: Lieke werd vanmiddag naar achter geroepen... toen ze terugkwam maakte ze een sprongetje... en later moest Natasia naar achter. Users hier hebben in het filmpje Lieke tegen Huub horen zeggen dat Tas gaat.... waarop Huub antwoorde met Kuuuuut...
Filmpje hier (de uitspraak is rond 5.50) http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31404&sess=664
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken, maar ik haal er niets uit, hoor.
Het sprongetje leek meer op enthousiasme om met het dansen mee te doen.
En "Tas gaat weg" kan slaan op het feit dat Tas de les verlaat en naar achteren gaat.
"Kuuut" van Huub kan slaan op het feit dat de duidelijk vermoeide Natasia verdere inspanning bespaard wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |