?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:26 schreef burtbeej het volgende:
Weer op de bank als Anita weg is
Of proberen ze dat ze vernaggelen door deze waardeloze cursus in te plannen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
gaat dat etentje van huub en lieke nog door vanavond?
Mijn idee dat het niveau van het merendeel te laag is om intelligente spelletjes te kunnen spelen. Neem nu Amanda die bijt zich vaak vast in haar gedachte en er is dan geen ruimte meer om het spel te spelen. Ze kan niet anticiperen en zo zijn er wel meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Degene die het beste is in tarten en zieken, in combinatie met het zichzelf in controle houden wint het spel. Als dat geen zieke en verknipte insteek is om een spel te spelen, dan weet ik het niet meer.
Hoiquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:29 schreef yvonne het volgende:
Ik weet écht geen tvp meer, creatief dan!
Helleu
toch exitquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:29 schreef wolferl het volgende:
Moeten ze weer op de bank?
Ik wil er mee zeggen dat ik het iemand niet niet echt kwalijk kan nemen als die over de schreef gaat. Dat is immers de insteek van het spel en de bedoeling. Ik wil er mee zeggen dat mensen die aan dat spel meedoen, geen één uitgezonderd allemaal fout zijn. Er is niet één betere of één slechtere. Ik wil ermee zeggen dat het ophemelen van ééntje en het volledig onderuit halen van de andere door streamers eigenlijk niet opportuun is gezien de omstandigheden en de bij voordturende uitlokking en regie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:26 schreef demins het volgende:
[..]
100% mee eens!!! Maar wat wil je er mee zeggen?
Verdomme ik moet nog boodschappen....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:26 schreef burtbeej het volgende:
Weer op de bank als Anita weg is
Bier en tietenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:29 schreef yvonne het volgende:
Ik weet écht geen tvp meer, creatief dan!
Helleu
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef blomst het volgende:
De heledag op Lieke afgeven is dat ook uitlokking?
Bij Nathanael ging het via een video-boodschapquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Dat gaat via brief. Ze krijgen een videoboodschap
kan nog vanaf 8.--uur toch.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
gaat dat etentje van huub en lieke nog door vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |