Alles is ingesteld zoals het hoort.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Stekkers van de speakers zitten wel in de goede (groene) aansluiting?
Onder XP: Configuratiescherm>Systeem> Tabblad Apparaatbeheer.... door horen geen vraagtekens of uitroeptekens te staan.
Verder weer ik het ook niet.
Ze zijn allemaal gelijk in hun bijna perverse verlangen aan dit programma mee te doen. 100% mee eens. Maar die factor is niet de enige, het zijn andere personen. Dat blijft. Die verschillen verdwijnen daar niet door. En dus ook de verschillen in beeldvorming bij streamers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil er mee zeggen dat ik het iemand niet niet echt kwalijk kan nemen als die over de schreef gaat. Dat is immers de insteek van het spel en de bedoeling. Ik wil er mee zeggen dat mensen die aan dat spel meedoen, geen één uitgezonderd allemaal fout zijn. Er is niet één betere of één slechtere. Ik wil ermee zeggen dat het ophemelen van ééntje en het volledig onderuit halen van de andere door streamers eigenlijk niet opportuun is gezien de omstandigheden en de bij voordturende uitlokking en regie.
Amanda: Wat zijn we een mooi stel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef noekje het volgende:
Ik vond hem behoorlijk ranzig!
4 werkt primaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef DaanDobber het volgende:
Doet stream 4 het bij jullie ook steeds niet? Zo kan ik die video niet zien.
( hij klinkt trouwens wel heel triest, ghetto muziek en Brian die boobies en billen zegt )
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
[..]
kan nog vanaf 8.--uur toch.
Straks word het als uitlokking gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |