Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef noekje het volgende:
Ik vond hem behoorlijk ranzig!
Jawel, je kunt wel excuses aanbieden, maar ik snap alleen niet waarom daar een week over gezeurt moet worden door gasten hier op het Forum. Nu nog ?! Het punt is al zo duidelijk. En ze zijn ook niet van marsepein of zo, en ook de Koningin niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:21 schreef riri het volgende:
[..]
In een spel kan je zeker geen fouten maken??Ook geen ernstige??Waarvoor je heel simpel je excuses aan kan bieden?? Omdat het in een spel gebeurt hoeft dat niet??
pffff![]()
![]()
![]()
Bij mij niet ?quote:
Ik spreek even voor mezelf, maar ik denk dat het meer gaat om het feit dat vooral Amanda en Natasia geen flauw idee hebben van wat ze hebben gedaan. Sterker nog, ze zouden het zo weer doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jawel, je kunt wel excuses aanbieden, maar ik snap alleen niet waarom daar een week over gezeurt moet worden door gasten hier op het Forum. Nu nog ?! Het punt is al zo duidelijk. En ze zijn ook niet van marsepein of zo, en ook de Koningin niet.
Ja, dat is dus ook mijn punt. Als je je zieke geest om medebewoners te tarten kunt combineren met een goed vermogen om de beeldvorming van kijkers zo te beïnvloeden dat je er als beste uitspringt (combinatie van ziek en ziek, dus nog zieker) dan ben je de man of vrouw in bonus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gelijk in hun bijna perverse verlangen aan dit programma mee te doen. 100% mee eens. Maar die factor is niet de enige, het zijn andere personen. Dat blijft. Die verschillen verdwijnen daar niet door. En dus ook de verschillen in beeldvorming bij streamers.
jawel, want huub en lieke worden op dit forum bijna heilig verklaard, en moeten als zodanig ook behandeld worden, aldus de lieke en huub-aanbiddersquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jawel, je kunt wel excuses aanbieden, maar ik snap alleen niet waarom daar een week over gezeurt moet worden door gasten hier op het Forum. Nu nog ?! Het punt is al zo duidelijk. En ze zijn ook niet van marsepein of zo, en ook de Koningin niet.
Tóp streams heb je!quote:
Lees dan eens goed, iedereen die volgens jou Huub of Lieke aanbidder is zegt het ook als ze dingen doen die ze hartstikke fout zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel, want huub en lieke worden op dit forum bijna heilig verklaard, en moeten als zodanig ook behandeld worden, aldus de lieke en huub-aanbidders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |