Ze zijn allemaal gelijk in hun bijna perverse verlangen aan dit programma mee te doen. 100% mee eens. Maar die factor is niet de enige, het zijn andere personen. Dat blijft. Die verschillen verdwijnen daar niet door. En dus ook de verschillen in beeldvorming bij streamers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil er mee zeggen dat ik het iemand niet niet echt kwalijk kan nemen als die over de schreef gaat. Dat is immers de insteek van het spel en de bedoeling. Ik wil er mee zeggen dat mensen die aan dat spel meedoen, geen één uitgezonderd allemaal fout zijn. Er is niet één betere of één slechtere. Ik wil ermee zeggen dat het ophemelen van ééntje en het volledig onderuit halen van de andere door streamers eigenlijk niet opportuun is gezien de omstandigheden en de bij voordturende uitlokking en regie.
Amanda: Wat zijn we een mooi stel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef noekje het volgende:
Ik vond hem behoorlijk ranzig!
4 werkt primaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef DaanDobber het volgende:
Doet stream 4 het bij jullie ook steeds niet? Zo kan ik die video niet zien.
( hij klinkt trouwens wel heel triest, ghetto muziek en Brian die boobies en billen zegt )
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
[..]
kan nog vanaf 8.--uur toch.
Straks word het als uitlokking gezien.
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef noekje het volgende:
Ik vond hem behoorlijk ranzig!
Jawel, je kunt wel excuses aanbieden, maar ik snap alleen niet waarom daar een week over gezeurt moet worden door gasten hier op het Forum. Nu nog ?! Het punt is al zo duidelijk. En ze zijn ook niet van marsepein of zo, en ook de Koningin niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:21 schreef riri het volgende:
[..]
In een spel kan je zeker geen fouten maken??Ook geen ernstige??Waarvoor je heel simpel je excuses aan kan bieden?? Omdat het in een spel gebeurt hoeft dat niet??
pffff![]()
![]()
![]()
Bij mij niet ?quote:
Ik spreek even voor mezelf, maar ik denk dat het meer gaat om het feit dat vooral Amanda en Natasia geen flauw idee hebben van wat ze hebben gedaan. Sterker nog, ze zouden het zo weer doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jawel, je kunt wel excuses aanbieden, maar ik snap alleen niet waarom daar een week over gezeurt moet worden door gasten hier op het Forum. Nu nog ?! Het punt is al zo duidelijk. En ze zijn ook niet van marsepein of zo, en ook de Koningin niet.
Ja, dat is dus ook mijn punt. Als je je zieke geest om medebewoners te tarten kunt combineren met een goed vermogen om de beeldvorming van kijkers zo te beïnvloeden dat je er als beste uitspringt (combinatie van ziek en ziek, dus nog zieker) dan ben je de man of vrouw in bonus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gelijk in hun bijna perverse verlangen aan dit programma mee te doen. 100% mee eens. Maar die factor is niet de enige, het zijn andere personen. Dat blijft. Die verschillen verdwijnen daar niet door. En dus ook de verschillen in beeldvorming bij streamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |